Personal trainer olikin ylipainoinen! WTF? :o
Sain lahjakortin personal trainerille. Nuori nainen, joka vetää jumppia työkseen. Hän oli ehkä +30kg ylipainoinen. Ehkä enemmänkin! Hmm, saisiko rahat takaisin? Jokseenkin pisti ihmetyttämään... Mitä muut mieltä? Tämä siis Satakunnassa.
Kommentit (36)
Ylipaino ei välttämättä tarkoita huonokuntoisuutta. 30 kg ylipaino kuulostaa kyllä aika paljolta, mutta tiedän itse ylipainoisia ihmisiä jotka ovat sata kertaa paremmassa kunnossa vaikka minun painoindeksini on 21. Ei paino kerro välttämättä koko totuutta.
Mistä huomaat hänen olevan ylipainoinen? Jos ne onkin lihaksia ja luita, jotka painaa.
No miksi hän ei voisi olla hyvä treenari sinulle? Eihän sitä tiedä, miksi hän on ylipainoinen nyt, ei tarkoita sitä, että olisi ollut ylipainoinen aina. Eikä sitä, ettei osaisi treenata.
Liika proteiini lihottaa ja sekoittaa hormonituotannon.
Voihan avioerossa jeesaava juristikin olla itse eronnut, mutta voi se silti osata neuvoa.
Pitääkö nyt ajatella, ettei silmälääkärillä saa olla silmälaseja. Kampaajalla ohut tukka.
Vierailija kirjoitti:
Mistä huomaat hänen olevan ylipainoinen? Jos ne onkin lihaksia ja luita, jotka painaa.
No siitä kun oli ihan ihrakasa. Posket olisi näkynyt takaapäinkin. Ja se keskivartalolihavuus :o On varmasti joo hyvässä kunnossa, mutta en kyllä hänen ravintosuosituksia ala noudattamaan! :D
No jos optikko on sokea ja parturi öö kädetön? Niin sitten :P
Mutta jos pitää jumppia ainakin 5xviikossa... Niin kyllä vähän ihmettelen ettei oo hyvissä mitoissa!
Ylipaino syö uskottavuutta oli sitten kyseessä pt, lääkäri tai juristi. Ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siitä kun oli ihan ihrakasa. Posket olisi näkynyt takaapäinkin. Ja se keskivartalolihavuus :o On varmasti joo hyvässä kunnossa, mutta en kyllä hänen ravintosuosituksia ala noudattamaan! :D
Niin että koska sillä on ylipainoa, se ei ymmärrä syömisestä mitään? Ei se pikkuinen sitä kerro. Eiköhän se ihan asiansa osaa.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö nyt ajatella, ettei silmälääkärillä saa olla silmälaseja. Kampaajalla ohut tukka.
No jos optikko on sokea ja parturi öö kädetön? Niin sitten :P
Ehkä hän oli markkinoiden edullisin ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin että koska sillä on ylipainoa, se ei ymmärrä syömisestä mitään? Ei se pikkuinen sitä kerro. Eiköhän se ihan asiansa osaa.
No niin... Ei se nyt voi syömättäkään lihoa sellaiseksi? :D
Vierailija kirjoitti:
Huono näkö ja ohuet hiukset ei johdu omista elämäntavoista toisin kuin ylipaino. Ylipainoiset eivät pelkästään ole rumia, vaan saamattomia p*skoja, usein tyhmiä, joita ei kiinnosta oma terveys.
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos pitää jumppia ainakin 5xviikossa... Niin kyllä vähän ihmettelen ettei oo hyvissä mitoissa!
Ei se liikunta mittoihin hirveästi auta jos ruokavalio ei ole kunnossa. Monet (puoli)maratoneja juoksevat ovat hieman ylipainoisia vaikka kaloreita kuluu juostessa tosi paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin... Ei se nyt voi syömättäkään lihoa sellaiseksi? :D
Voi pyhä yksinkertaisuus sun kanssa. Sen ylipainolla ja ruokavalion ymmärtämisellä ei ole mitään tekemistä keskenään. Vaikka se ei itse terveellistä ruokavaliota noudattaiskaan, se ei tarkoita, ettei se tietäis tarkalleen mitä pitäis syödä ja kuinka paljon.
Sitä paitsi voi olla, että hän on massakaudella tai sitten hän saattaa olla kortisonikuurilla.
"mutta en kyllä hänen ravintosuosituksia ala noudattamaan! :D"
Muista ap että vaikka tietäisit jostain asiasta todella paljon (peeteet kyllä harvoin tietävät mistääk mitään) ei se tarkoita sitä että itse jaksaisit tehdä kaiken täydellisesti. Itse tiedän paljon ravinnosta mutten jaksa syödä kuten pitäisi. Sen sijaan osaan kyllä ehdottomasti neuvoa ihmisiä syömään oikein
No ei se mikään suojeltu ammattinimike ole.