Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uuden tyttiksen oudot/ällöttävät tavat

Vierailija
22.01.2016 |

1. Ei sulje wc:n kantta asioitaan, ei pese pytystä jälkiään
2. Ei käytä tamponeja, menkkarätit haisee wc:ssä eikä muista tyhjentää vessan roskista. Odotan että tyhjentää.
3. Ei pese käsiään tultuaan kaupasta, ei pese käsiään ennen ruuanlaittoa (!) ja wc:stä tulee kädet märkänä, ei käytä pyyhettä
4. Likaisia pikkuhousuja löytyy makkarin lattialta, myös muita epämääräisiä vaatekasoja on.
5. Yritti tarjota jalkahierontaa, kosteusvoiteen päiväys oli vuodelta 2009
6. Ei välitä elintarvikkeiden päivämääristä, ei tosin osaa myöskään laittaa ruokaa
7. Ei ilmeisesti haista asunnossaan kissankusta
8. Ei muista milloin olisi viimeksi vaihtanut lakanat. Ne oikeasti haisevat ja yökyläilyt jäivät senkin takia historiaan

Onko tässä mitään tulevaisuutta? Jaksaako tämän kouluttaa ihmisten tavoille pelkästään sillä motivaatiolla, että perse on kyllä hyvä ja luonne rento, ei valita turhasta.

Kommentit (128)

Vierailija
81/128 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan mies ei käytä sanaa "tyttis ". Provo

Se on humoristinen vastine palstalla käytetystä sanasta "poikkis". Ap

Vierailija
82/128 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen siisti ja puhdas, ympäristön suhteen olen valmis joustamaan. Ei paljoo astmat ja flunssat paina jos ei oo joka paikkaa hinkattu puhdisaineilla. Toki itse pesen kädet aina ulkoa tullessa ja suihkussa päivittäin käyn. Olen valmis ottamaan tämän sinun hylkäämäsi kultakimpaleen. Voitko tarkemmin kuvailla häntä, luonne ja ulkomuoto? Mainitsit jo pyöreän perseen? Olen perse mies.

Perse on joo ihan jees, sanoisin kasi puoli tai oikeasta näkökulmasta jopa ysi. Ihan simpsakka joskin vähän homssuinen, ruskeat isot silmät. Tosiaan rento, easy going. Ei stressaa mistään, ei suunnitelmia, elää hetkessä. Tykkää niistä kissoistaan, sängyssä alkuun vähän pikkusievä mutta se on vain esitystä - oikeasti kaikki käy. Ei käytä alkoa mutta muusta en mainitse. Lainaa sulta mielellään rahaa, tai kavereiltaan mutta vähän varauksellisesti voit suhtautua takaisinmaksuun eli käytännössä lahjoja annat. Taidetta jotain aiemmin opiskeli, vihreät arvot. Jouduin vaihtamaan autoni hybridiin että tuli kyytiin ja siihen kannattaa varautua ellet halua kulkea sen kanssa bussilla. Lääkkeet on jotain adhd-juttuja. Ai niin, jos sillä on kengännauhat auki niin sido ne. Muuten se kompastuu aina, joka kerta. Ja nauraa sitä hassua nauruaan. Talvella kun lumi sataa sen hiuksille ne menee kiharaan, se on söpöä. Aamulla se herää hiukset pörrössä ja sen silmät näyttää vähän myyränsilmiltä kun on unissaan vaikka nukkuisi miten pitkään. Ap

Täydellinen nainen, perfect *hieroo käsiään yhteen. En itsekkään juo ja vihreän punaiset arvot jyllää päässä. Mulla ei ole autoa vaan juoksen ja pyöräilen joten tästä hän varmasti pitäisi? ADHD? Vau se tarkoittaa räväkkyyttä ja halukkuutta, jes. En itsekkään stressaa sillä voinhan kuolla jo huomenna, joten miksi elää tulevaisuudessa? Itsekkin lainaan usein rahaa ja sen jälkeen laitan puhelimen kiinni kuukaudeksi. Ojjoij olen rakastunut, palavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/128 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen siisti ja puhdas, ympäristön suhteen olen valmis joustamaan. Ei paljoo astmat ja flunssat paina jos ei oo joka paikkaa hinkattu puhdisaineilla. Toki itse pesen kädet aina ulkoa tullessa ja suihkussa päivittäin käyn. Olen valmis ottamaan tämän sinun hylkäämäsi kultakimpaleen. Voitko tarkemmin kuvailla häntä, luonne ja ulkomuoto? Mainitsit jo pyöreän perseen? Olen perse mies.

Perse on joo ihan jees, sanoisin kasi puoli tai oikeasta näkökulmasta jopa ysi. Ihan simpsakka joskin vähän homssuinen, ruskeat isot silmät. Tosiaan rento, easy going. Ei stressaa mistään, ei suunnitelmia, elää hetkessä. Tykkää niistä kissoistaan, sängyssä alkuun vähän pikkusievä mutta se on vain esitystä - oikeasti kaikki käy. Ei käytä alkoa mutta muusta en mainitse. Lainaa sulta mielellään rahaa, tai kavereiltaan mutta vähän varauksellisesti voit suhtautua takaisinmaksuun eli käytännössä lahjoja annat. Taidetta jotain aiemmin opiskeli, vihreät arvot. Jouduin vaihtamaan autoni hybridiin että tuli kyytiin ja siihen kannattaa varautua ellet halua kulkea sen kanssa bussilla. Lääkkeet on jotain adhd-juttuja. Ai niin, jos sillä on kengännauhat auki niin sido ne. Muuten se kompastuu aina, joka kerta. Ja nauraa sitä hassua nauruaan. Talvella kun lumi sataa sen hiuksille ne menee kiharaan, se on söpöä. Aamulla se herää hiukset pörrössä ja sen silmät näyttää vähän myyränsilmiltä kun on unissaan vaikka nukkuisi miten pitkään. Ap

Minä haluan tämän tytön!!!

Vierailija
84/128 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap haluaa että nainen on rento, paitsi kodin siisteyteen liittyvissä asioissa.

Kyllä tästäkin rennosta naisesta pystyy kasvattamaan tiukkapipoisen hermoilijan joka ei ole tyytyväinen koskaan. Tarpeeksi kun siisteydestä hänelle motkotat niin siitä se lähtee..😁

Vierailija
85/128 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tuleva vaimo on viisas nainen. Kannattaa kyllä kuunnella. Ap

Voi kulta, mäkin tiesin jo heti aloituksesta et sä oot viisas. :)

Sä olet niin vienyt niin multa jalat alta, ihanuus. Puhtaisiin lakanoihin tekemään taikoja... ;) ap

Joo! Saunan ja punkun jälkeen :D

Vierailija
86/128 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä olet niin vienyt niin multa jalat alta, ihanuus. Puhtaisiin lakanoihin tekemään taikoja... ;) ap

Nam nyt mä olen rakastunut ♡ Ap

Vierailija
87/128 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tästäkin rennosta naisesta pystyy kasvattamaan tiukkapipoisen hermoilijan joka ei ole tyytyväinen koskaan. Tarpeeksi kun siisteydestä hänelle motkotat niin siitä se lähtee..😁

Ei kun ihan ns. normaali siisteyskäsitys riittää. Ap

Vierailija
88/128 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nam nyt mä olen rakastunut ♡ Ap

:D Tässähän alkaa uteliaisuus herätä millainen mies muhun on jo rakastunut.

Vierailija
89/128 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se että ei välitä lainkaan perushygienista ole rentoutta,kuulostaa pikemminkin elämänhallinnan puutteelta.Suhtaudun itsekin kotitöihin suurpiirteisesti,mutta ei meillä haise kissankusi tai menkkaveri.Lakanat ovat kohtuullisen puhtaat ja jääkaapissa ei ole vanhaksi menneitä ruokia.Sellaisten asioiden pitäisi terveelle aikuisella olla itsestäänselvyyksiä.

Vierailija
90/128 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lehdessä luki tänään, että miehet ne osaavat elellä rennosti ja olla välittämättä pienistä hygieniapuutteista ja siivottomuudesta. Lopeta sinäkin siis nalkuttaminen ja rupea Miehekkään Rennoksi.

Siinä on ero mikä on rentoa ja mikä ällöttävää. Olen mies enkä ihan vähästä säiky. Nenän kaivaminen ja tuotos suuhun teki niin pahaa että yrjö kävi kurkussa. Sikaisuutta löytyy molempien sukupuolten osalta. Nuorissa omaan eka kämppään muuttaneissa näkee niitä sotkuisimpia paikkoja. Liikaa passatut ei osaa aluksi perusjuttuja.

Vierailija
91/128 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka "uusi" tää sun akka on?

Vierailija
92/128 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se että ei välitä lainkaan perushygienista ole rentoutta,kuulostaa pikemminkin elämänhallinnan puutteelta.Suhtaudun itsekin kotitöihin suurpiirteisesti,mutta ei meillä haise kissankusi tai menkkaveri.Lakanat ovat

kohtuullisen puhtaat ja jääkaapissa ei ole

vanhaksi menneitä ruokia.Sellaisten

asioiden pitäisi terveelle aikuisella olla

itsestäänselvyyksiä.

Olet täysin oikeassa tuossa. Osasit sanoa hyvin mitä ajattelin ja tarkoitin. Ap

Vierailija
93/128 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se.

Vierailija
94/128 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna sitten raporttia saunasta, punkusta ja puhtaista lakanoista :)

95/128 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna sitten raporttia saunasta, punkusta ja puhtaista lakanoista :)

Mäkin haluan kuulla miten ap pääsee eroon sikamaisesta tyttiseksestä ja löytää siistin naisen! ^^

Vierailija
96/128 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle tiedoksi, että ei tapojaan muuta. Tunnen samanmoisen perheenäidin ja aina paha mieli lasten vuoksi.

Vierailija
97/128 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulitko, että käytetty tampooni haisisi jotenkin vähemmän kuin side? :D

Ap varmaan kuvittelee, että tamponit vedetään pytystä alas.

Ainakaan exällä ei wc:ssä mikään haissut. Eikä muutenkaan mikään haissut... ap

Siinä tapauksessa exäsi käytti varmaankin hormonaalista ehkäisyä tai kuukuppia.

No ei mun vessassa ainakaan mikään haise tamponin vaihdon jälkeen eikä ole mieskään valittanut...

Vierailija
98/128 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulitko, että käytetty tampooni haisisi jotenkin vähemmän kuin side? :D

Ap varmaan kuvittelee, että tamponit vedetään pytystä alas.

Ainakaan exällä ei wc:ssä mikään haissut. Eikä muutenkaan mikään haissut... ap

Siinä tapauksessa exäsi käytti varmaankin hormonaalista ehkäisyä tai kuukuppia.

E-pillerit ei estä kuukautisia. Hormonikierukka voi vähentää vuotoa tai lopettaa menkat. Kuukautisten haiseminen kertoo tulehduksesta, eli tyttis lääkäriin.

Ei kyllä kuukautisten haiseminen mistään tulehduksesta kerro! Kun itsellä vielä ennen pilleriehkäisyä oli kuukautiset, olivat ne tosi runsaat ja haisivat siis ihan verelle. Ja siteet ja tamponit, jotka ovat muutaman päivän roskiksessa, alkavat kyllä haista, kun bakteerit niissä lisääntyvät. Niin ja sekin vielä, että Cerazettet voivat lopettaa kuukautisvuodot kokonaan, eikä tämä ole edes mitenkään tolkuttoman harvinaista. Mulla hävisi siis menkat pillereiden aloittamisen jälkeen täysin.

Vierailija
99/128 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en sulje WC:n kantta asioituani enkä pese käsiäni heti, kun tulen jostain kotiin. Ennen ruuanlaittoa kyllä pesen, mutta muu on mielestäni turhaa hysteriaa ja vastustuskyvyn jallittamista. Johan sitä on tutkittukin, että nykyihminen länsimaissa elää liian hygieenisessä ympäristössä kuin mitä vastustuskyvyn kehittyminen kunnolliseksi vaatisi.

Vierailija
100/128 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkään en sulje WC:n kantta asioituani enkä pese käsiäni heti, kun tulen jostain kotiin. Ennen ruuanlaittoa kyllä pesen, mutta muu on mielestäni turhaa hysteriaa ja vastustuskyvyn jallittamista. Johan sitä on tutkittukin, että nykyihminen länsimaissa elää liian hygieenisessä ympäristössä kuin mitä vastustuskyvyn kehittyminen kunnolliseksi vaatisi.

Nuo mainitsemasi asiat ovatkin ap:n tyttiksen tavoista vain jäävuoren huippu :D Itsekin pesen kädet "tarpeen mukaan"(vessassa käydessä,ruokaa laittaessa,tai jos kädet ovat likaiset).Luultavasti tuo puutteellinen käsihygieni voisi olla siedettävä piirre kumppanissa,mutta ap:n tyttis kuulostaa siltä että ei täysin piittaamaton niin itsensä kuin kotinsa huolehtimisen suhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme