Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uuden tyttiksen oudot/ällöttävät tavat

Vierailija
22.01.2016 |

1. Ei sulje wc:n kantta asioitaan, ei pese pytystä jälkiään
2. Ei käytä tamponeja, menkkarätit haisee wc:ssä eikä muista tyhjentää vessan roskista. Odotan että tyhjentää.
3. Ei pese käsiään tultuaan kaupasta, ei pese käsiään ennen ruuanlaittoa (!) ja wc:stä tulee kädet märkänä, ei käytä pyyhettä
4. Likaisia pikkuhousuja löytyy makkarin lattialta, myös muita epämääräisiä vaatekasoja on.
5. Yritti tarjota jalkahierontaa, kosteusvoiteen päiväys oli vuodelta 2009
6. Ei välitä elintarvikkeiden päivämääristä, ei tosin osaa myöskään laittaa ruokaa
7. Ei ilmeisesti haista asunnossaan kissankusta
8. Ei muista milloin olisi viimeksi vaihtanut lakanat. Ne oikeasti haisevat ja yökyläilyt jäivät senkin takia historiaan

Onko tässä mitään tulevaisuutta? Jaksaako tämän kouluttaa ihmisten tavoille pelkästään sillä motivaatiolla, että perse on kyllä hyvä ja luonne rento, ei valita turhasta.

Kommentit (128)

Vierailija
41/128 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se ja ota mut. Mä oon sinkku ja vaihdan lakanat kerran viikossa. :)

Vierailija
42/128 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävän epäekologista pyörittää lakanapyykkiä joka viikko. Sinkkuna se vielä menee, mutta tiedän kuusilapsisen perheen, jossa myös tehdään näin. 

Meillä ehkä kerran kuussa vaihdetaan, ei ole mitään erityistä väliä. Mutta keskimäärin, se menee varmaan jotain tähän pirtaan. Peseydytään illalla ja laitetaan yöpuku. Ei ne lakanat siitä likaannu kovin helposti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/128 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävän epäekologista pyörittää lakanapyykkiä joka viikko. Sinkkuna se vielä menee, mutta tiedän kuusilapsisen perheen, jossa myös tehdään näin. 

Meillä ehkä kerran kuussa vaihdetaan, ei ole mitään erityistä väliä. Mutta keskimäärin, se menee varmaan jotain tähän pirtaan. Peseydytään illalla ja laitetaan yöpuku. Ei ne lakanat siitä likaannu kovin helposti. 

Hyi! Järkyttävää, että joku nukkuu yöpuvussa. Itse nukun alasti.

Vierailija
44/128 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sä olet kyllä nainen mun makuun, ehdottomasti ;) Ap

Vierailija
45/128 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taida yöpuvut päällä tulla mällitahrojakaan...

Vierailija
46/128 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen hikoaa ihan käsittämättömän paljon yön aikana. Samoin ihosta erittyy rasvaa yms. Et haluaisi nähdä mikroskooppikuvaa kuukauden käytössä olleista lakanoistasi. Mutta vieraat haistaa ne, usko huvikses.

Vierailija
47/128 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noniin hyvä! Laita sille tytölle nyt viesti että tää olo nyt tässä, löysin vauvapalstalta elämäni naisen! :) Sitten tuut tänne. Ps. Mä just tänään vaihdoin lakanat

Vierailija
48/128 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen hikoaa ihan käsittämättömän paljon yön aikana. Samoin ihosta erittyy rasvaa yms. Et haluaisi nähdä mikroskooppikuvaa kuukauden käytössä olleista lakanoistasi. Mutta vieraat haistaa ne, usko huvikses.

Meillä on yöpuvut. Ne pestään toki useammin. Kukaan ei varmasti hikoa niiden läpi. Mitä sitten vaikka hikoaisi? Onko hiki jokin myrkky?

Ja vieraille kyllä puhtaat lakanat. Meinaatko, että vierashuoneesta haistavat lakanamme seinän takaa? Ei meillä vieraat nuku samoissa lakanoissa. 

Olet ehkä katsonut liikaa sitä venäläistuotantoa. "nuuskija". 

Vierailija
49/128 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noniin hyvä! Laita sille tytölle nyt viesti että tää olo nyt tässä, löysin vauvapalstalta elämäni naisen! :) Sitten tuut tänne. Ps. Mä just tänään vaihdoin lakanat

Voi sua... epätoivoinen olet. Vonkaat seksiä AV-palstalla. Ja olet nainen?

Vierailija
50/128 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut noista v*ituttaisi minuakin, mutta tuo rasvapurkkijuttu nyt on vähän nirsoilua. Samako se mitä rasvaa siihen levittää jos tarkoituksena vain että käsi liukuu iholla.

Vierailija
51/128 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi! Järkyttävää, että joku nukkuu yöpuvussa. Itse nukun alasti.

Mikä siinä järkyttää? 

Laittoivatko vanhempasi sinut alasti nukkumaan vai mistä tapa juontaa juurensa? Kyllä yleensä ihmisillä on jotain päällään nukkuessa. Mulla yleensä joku pidempi T-paita esim. , ei nyt varsinaista yöpukua. Niin miehellänikin. 

Lapsilla saattaa olla ihan vanhanaikaisesti pyjamat. 279

Vierailija
52/128 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn vielä saunassa ja lähden matkaan ;) Tyttikselle laitettu viestiä ystävällisesti ja kohteliaasti (en maininnut aloituksen asioista). Saako arvon neidille tuoda tuliaisiksi punkkua tai valkkaria? Ap

Vierailija
53/128 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki muut noista v*ituttaisi minuakin, mutta tuo rasvapurkkijuttu nyt on vähän nirsoilua. Samako se mitä rasvaa siihen levittää jos tarkoituksena vain että käsi liukuu iholla.

Se imeytyy ihoon, en mäkään noin vanhaa rasvaa käyttäisi :(

Vierailija
54/128 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua olis haitannut noi viimeset kohdat, kissankusen haju ja likaiset lakanat. Ja jos ne menkat oikeesti haisee siellä kauan. Muuten oon kai aika samantapainen nainen D: Paitsi pesisin vessanpöntön miehen seurassa.

Onkohan moni mies dumpannut mut sotkun takia :D

Vierailija
55/128 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn vielä saunassa ja lähden matkaan ;) Tyttikselle laitettu viestiä ystävällisesti ja kohteliaasti (en maininnut aloituksen asioista). Saako arvon neidille tuoda tuliaisiksi punkkua tai valkkaria? Ap

Punkkua kiitos. :) Se oli ihan hyvä olla mainitsematta. Kyllä hänkin varmasti löytää jonkun sielunkumppanin, niinkuin me..

Vierailija
56/128 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua olis haitannut noi viimeset kohdat, kissankusen haju ja likaiset lakanat. Ja jos ne menkat oikeesti haisee siellä kauan. Muuten oon kai aika samantapainen nainen D: Paitsi pesisin vessanpöntön miehen seurassa.

Onkohan moni mies dumpannut mut sotkun takia :D

Eihän AP:kaan maininnut havainnoistaan tyttikselleen ja päätti jättää sen :D

Vierailija
57/128 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn vielä saunassa ja lähden matkaan ;)

Tyttikselle laitettu viestiä ystävällisesti ja

kohteliaasti (en maininnut aloituksen

asioista). Saako arvon neidille tuoda

tuliaisiksi punkkua tai valkkaria? Ap[/

quote]

Punkkua kiitos. :) Se oli ihan hyvä olla

mainitsematta. Kyllä hänkin varmasti

löytää jonkun sielunkumppanin, niinkuin

me..

Punkkua, oih. Paranee vaan koko ajan, tästä kehittyy vielä jotain suurta kultaseni ;) Unohdin jo ex-tyttöystäväni, olen täysin sinun ihanuus. Olenkin aina salaa toivonut löytäväni av-mamman...

Vierailija
58/128 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulitko, että käytetty tampooni haisisi jotenkin vähemmän kuin side? :D

Ap varmaan kuvittelee, että tamponit vedetään pytystä alas.

Ainakaan exällä ei wc:ssä mikään haissut. Eikä muutenkaan mikään haissut... ap

Siinä tapauksessa exäsi käytti varmaankin hormonaalista ehkäisyä tai kuukuppia.

E-pillerit ei estä kuukautisia. Hormonikierukka voi vähentää vuotoa tai lopettaa menkat. Kuukautisten haiseminen kertoo tulehduksesta, eli tyttis lääkäriin.

Vierailija
59/128 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulitko, että käytetty tampooni haisisi jotenkin vähemmän kuin side? :D

Ap varmaan kuvittelee, että tamponit vedetään pytystä alas.

Ainakaan exällä ei wc:ssä mikään haissut. Eikä muutenkaan mikään haissut... ap

Siinä tapauksessa exäsi käytti varmaankin hormonaalista ehkäisyä tai kuukuppia.

E-pillerit ei estä kuukautisia.

Hormonikierukka voi vähentää vuotoa

tai lopettaa menkat. Kuukautisten

haiseminen kertoo tulehduksesta, eli

tyttis lääkäriin.

Se on nyt ex-tyttis. Ap menee punkku mukanaan av-mamman puhtaisiin lakanoihin. Ps. Mäkin olisin voinut vaihtaa lakanat...

Vierailija
60/128 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn vielä saunassa ja lähden matkaan ;)

Tyttikselle laitettu viestiä ystävällisesti ja

kohteliaasti (en maininnut aloituksen

asioista). Saako arvon neidille tuoda

tuliaisiksi punkkua tai valkkaria? Ap[/

quote]

Punkkua kiitos. :) Se oli ihan hyvä olla

mainitsematta. Kyllä hänkin varmasti

löytää jonkun sielunkumppanin, niinkuin

me..

Punkkua, oih. Paranee vaan koko ajan, tästä kehittyy vielä jotain suurta kultaseni ;) Unohdin jo ex-tyttöystäväni, olen täysin sinun ihanuus. Olenkin aina salaa toivonut löytäväni av-mamman...

Haittaako ettei mulla kyllä oo lapsia, etten kyl ihan silleen oo mamma... Mut sä saat kutsua mua niin jos haluat. :D Ja hei, sähän voit tehdä musta mamman!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi