Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uuden tyttiksen oudot/ällöttävät tavat

Vierailija
22.01.2016 |

1. Ei sulje wc:n kantta asioitaan, ei pese pytystä jälkiään
2. Ei käytä tamponeja, menkkarätit haisee wc:ssä eikä muista tyhjentää vessan roskista. Odotan että tyhjentää.
3. Ei pese käsiään tultuaan kaupasta, ei pese käsiään ennen ruuanlaittoa (!) ja wc:stä tulee kädet märkänä, ei käytä pyyhettä
4. Likaisia pikkuhousuja löytyy makkarin lattialta, myös muita epämääräisiä vaatekasoja on.
5. Yritti tarjota jalkahierontaa, kosteusvoiteen päiväys oli vuodelta 2009
6. Ei välitä elintarvikkeiden päivämääristä, ei tosin osaa myöskään laittaa ruokaa
7. Ei ilmeisesti haista asunnossaan kissankusta
8. Ei muista milloin olisi viimeksi vaihtanut lakanat. Ne oikeasti haisevat ja yökyläilyt jäivät senkin takia historiaan

Onko tässä mitään tulevaisuutta? Jaksaako tämän kouluttaa ihmisten tavoille pelkästään sillä motivaatiolla, että perse on kyllä hyvä ja luonne rento, ei valita turhasta.

Kommentit (128)

Vierailija
61/128 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidan laittaa vaihtoon. Ap

Ai teitkin päätöksen sitten tässä vauva-palstan kommenttien perusteella? You go boy!

Täällä on paras asiantuntemus.

Vierailija
62/128 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Ei sulje wc:n kantta asioitaan, ei pese pytystä jälkiään

2. Ei käytä tamponeja, menkkarätit haisee wc:ssä eikä muista tyhjentää vessan roskista. Odotan että tyhjentää.

3. Ei pese käsiään tultuaan kaupasta, ei pese käsiään ennen ruuanlaittoa (!) ja wc:stä tulee kädet märkänä, ei käytä pyyhettä

4. Likaisia pikkuhousuja löytyy makkarin lattialta, myös muita epämääräisiä vaatekasoja on.

5. Yritti tarjota jalkahierontaa, kosteusvoiteen päiväys oli vuodelta 2009

6. Ei välitä elintarvikkeiden päivämääristä, ei tosin osaa myöskään laittaa ruokaa

7. Ei ilmeisesti haista asunnossaan kissankusta

8. Ei muista milloin olisi viimeksi vaihtanut lakanat. Ne oikeasti haisevat ja yökyläilyt jäivät senkin takia historiaan

Onko tässä mitään tulevaisuutta? Jaksaako tämän kouluttaa ihmisten tavoille pelkästään sillä motivaatiolla, että perse on kyllä hyvä ja luonne rento, ei valita turhasta.

Emmä oikee tiiä, musta toi kuulostaa aika kiihottavalta. Olen itsekkin melko alkukantainen nuori mies, syön paljon lihaa ja vihanneksia, lihaksikas keho ja isohko mulkku. Voisin kuvitella ottavan tyttöystäväsi raskaan painonnosto session jälkeen hikipaskaisena kuin elukka haisevien lakanoiden päällä, orgasmin tullessa ulvahtaisin kuin susi. Anna osoite niin opetan hänet tavoille ja saa kaltaisensa miehen. Sinulle voin antaa palkaksi rahat fläsäriin ja tappiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/128 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vielä vanhempia rasvoja.. jos voide on tuubissa, ei se pilaannu mitenkään. Tuubi on hygieeninen. Mulla on vuosia vanhoja ripsivärejäkin.

Vierailija
64/128 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hrrrr. Kaikki paitsi kosteusvoide minua ällöttää!

Vierailija
65/128 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä oikee tiiä, musta toi kuulostaa aika kiihottavalta. Olen itsekkin melko alkukantainen nuori mies, syön paljon lihaa ja vihanneksia, lihaksikas keho ja isohko mulkku. Voisin kuvitella ottavan tyttöystäväsi raskaan painonnosto

session jälkeen hikipaskaisena kuin

elukka haisevien lakanoiden päällä,

orgasmin tullessa ulvahtaisin kuin susi.

Anna osoite niin opetan hänet tavoille ja

saa kaltaisensa miehen. Sinulle voin

antaa palkaksi rahat fläsäriin ja tappiin.[/

quote]

Voit huoletta pitää palkan itselläsi. Toisekseen orkun jälkeen haistat taas kissankusen ja jotain sanoinkuvaamatonta. Toki voit huoletta pitää myös ex-tyttiksen itselläsi, onnea koitokseen. Huomaat kyllä kun siltä jää lääkkeet ottamatta ja silloin niistä kannattaa kohteliaasti muistuttaa, sinuna myös vaihtaisin ne kissanhiekat ennen kuin saa häädöt ja päätyy ressukka paskaiseen luolaasi. Ap

Vierailija
66/128 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä kuvottavalta.Ei rento tarkoita samaa kuin epähygieenisyys,kyllä kissanhiekka,lakanat ja vessan roskis pitäisi vaihtaa riittävän usein.En tiedä onko vanhetuneen ruuan syönti hengenvaarallista,mutta kyllä siitä kipeäksi ainakin tulee.

Vierailija
67/128 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä se ja ota mut. Mä oon sinkku ja vaihdan lakanat kerran viikossa. :)

Järkyttävän epäekologista pyörittää lakanapyykkiä joka viikko. Sinkkuna se vielä menee, mutta tiedän kuusilapsisen perheen, jossa myös tehdään näin. 

Meillä ehkä kerran kuussa vaihdetaan, ei ole mitään erityistä väliä. Mutta keskimäärin, se menee varmaan jotain tähän pirtaan. Peseydytään illalla ja laitetaan yöpuku. Ei ne lakanat siitä likaannu kovin helposti. 

Ajattelin itskin noin vielä vähän aikaa sitten. Mutta kun luin lehdestä, että rähmivät silmät ja tukkoinen nenä aamuisin ovat merkki liian harvoin vaihdetuista lakanoista, päätin parantaa tapani heti. Nimittäin olin kärsinyt juuri noista. Vanhat lakanat ja tyynynliinat joutuivat roskiin, sillä ne eivät enää puhdistu edes pesukoneessa. 

Vierailija
68/128 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emmä oikee tiiä, musta toi kuulostaa aika kiihottavalta. Olen itsekkin melko alkukantainen nuori mies, syön paljon lihaa ja vihanneksia, lihaksikas keho ja isohko mulkku. Voisin kuvitella ottavan tyttöystäväsi raskaan painonnosto

quote]

Voit huoletta pitää palkan itselläsi. Toisekseen orkun jälkeen haistat taas kissankusen ja jotain sanoinkuvaamatonta. Toki voit huoletta pitää myös ex-tyttiksen itselläsi, onnea koitokseen. Huomaat kyllä kun siltä jää lääkkeet ottamatta ja silloin niistä kannattaa kohteliaasti muistuttaa, sinuna myös vaihtaisin ne kissanhiekat ennen kuin saa häädöt ja päätyy ressukka paskaiseen luolaasi. Ap

Jos tyttöystäväsi osaa pitää miehen tyytyväisenä voin hänen puolestaan tyhjentää kissanhiekat ja menkkarätti korin, kun ei maksa paljoa vaivaa. Lääkkeitä mun kanssa ei tarvitse syödä sillä minä tuen ihmistä enkä tuomitse. Ehkä naisesi tarvitsee maskuliinisen miehen jota ei pienet kusen hajut hetkauta, kuhan rakkaus haisee makuhuoneessa kaikki on hyvin.

Vierailija
69/128 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vielä vanhempia rasvoja.. jos voide on tuubissa, ei se pilaannu mitenkään. Tuubi on hygieeninen. Mulla on vuosia vanhoja ripsivärejäkin.

Sullahan on käsittämättömiä luuloja. Bakteerit lisääntyy niissä vanhoissa tuotteissa..Haistapa huvikses sitä vanhaa ripsiväriä? Apteekin tuotteissa päivämäärät on siksi että tuotteen kemiallinen koostumus muuttuu.. Se voi jopa toimi ihan toisella tavalla vanhentuessaan. Terveisin ap;n tuleva vaimo ;)

Vierailija
70/128 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ne tamponitkin haisee XD

Vierailija
71/128 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

quote]

Voit huoletta pitää palkan itselläsi.

Toisekseen orkun jälkeen haistat taas

kissankusen ja jotain

sanoinkuvaamatonta. Toki voit huoletta

pitää myös ex-tyttiksen itselläsi, onnea

koitokseen. Huomaat kyllä kun siltä jää

lääkkeet ottamatta ja silloin niistä

kannattaa kohteliaasti muistuttaa,

sinuna myös vaihtaisin ne kissanhiekat

ennen kuin saa häädöt ja päätyy

ressukka paskaiseen luolaasi. Ap

Jos tyttöystäväsi osaa pitää miehen

tyytyväisenä voin hänen puolestaan

tyhjentää kissanhiekat ja menkkarätti

korin, kun ei maksa paljoa vaivaa.

Lääkkeitä mun kanssa ei tarvitse syödä

sillä minä tuen ihmistä enkä tuomitse.

Ehkä naisesi tarvitsee maskuliinisen

miehen jota ei pienet kusen hajut

hetkauta, kuhan rakkaus haisee

makuhuoneessa kaikki on hyvin.

Lääkkeistä väärä käsitys mutta muuten varmaan hyvä tulee :) Maskuliinen mies, jota ei haittaa kusenhajut on lähinnä primitiivinen. Nykyäänhän maskuliininen mies saa myös olla siisti ja puhdas... Ap

Vierailija
72/128 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä ne tamponitkin haisee XD

Nimenomaan,vessassa pitää olla kannellinen roskis,ja se pitää tyhjentää tarpeeksi usein.

Vierailija
73/128 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

quote]

Voit huoletta pitää palkan itselläsi.

Toisekseen orkun jälkeen haistat taas

kissankusen ja jotain

sanoinkuvaamatonta. Toki voit huoletta

pitää myös ex-tyttiksen itselläsi, onnea

koitokseen. Huomaat kyllä kun siltä jää

lääkkeet ottamatta ja silloin niistä

kannattaa kohteliaasti muistuttaa,

sinuna myös vaihtaisin ne kissanhiekat

ennen kuin saa häädöt ja päätyy

ressukka paskaiseen luolaasi. Ap

Jos tyttöystäväsi osaa pitää miehen

tyytyväisenä voin hänen puolestaan

tyhjentää kissanhiekat ja menkkarätti

korin, kun ei maksa paljoa vaivaa.

Lääkkeitä mun kanssa ei tarvitse syödä

sillä minä tuen ihmistä enkä tuomitse.

Ehkä naisesi tarvitsee maskuliinisen

miehen jota ei pienet kusen hajut

hetkauta, kuhan rakkaus haisee

makuhuoneessa kaikki on hyvin.

Lääkkeistä väärä käsitys mutta muuten varmaan hyvä tulee :) Maskuliinen mies, jota ei haittaa kusenhajut on lähinnä primitiivinen. Nykyäänhän maskuliininen mies saa myös olla siisti ja puhdas... Ap

Minä olen siisti ja puhdas, ympäristön suhteen olen valmis joustamaan. Ei paljoo astmat ja flunssat paina jos ei oo joka paikkaa hinkattu puhdisaineilla. Toki itse pesen kädet aina ulkoa tullessa ja suihkussa päivittäin käyn. Olen valmis ottamaan tämän sinun hylkäämäsi kultakimpaleen. Voitko tarkemmin kuvailla häntä, luonne ja ulkomuoto? Mainitsit jo pyöreän perseen? Olen perse mies.

Vierailija
74/128 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sullahan on käsittämättömiä luuloja. Bakteerit lisääntyy niissä vanhoissa tuotteissa..Haistapa huvikses sitä vanhaa ripsiväriä? Apteekin tuotteissa päivämäärät on siksi että tuotteen kemiallinen koostumus muuttuu.. Se voi jopa toimi ihan toisella tavalla vanhentuessaan. Terveisin ap;n tuleva vaimo ;)

Mun tuleva vaimo on viisas nainen. Kannattaa kyllä kuunnella. Ap

Vierailija
75/128 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tuleva vaimo on viisas nainen. Kannattaa kyllä kuunnella. Ap

Voi kulta, mäkin tiesin jo heti aloituksesta et sä oot viisas. :)

Vierailija
76/128 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen siisti ja puhdas, ympäristön suhteen olen valmis joustamaan. Ei paljoo astmat ja flunssat paina jos ei oo joka paikkaa hinkattu puhdisaineilla. Toki itse pesen kädet aina ulkoa tullessa ja suihkussa päivittäin käyn. Olen valmis ottamaan tämän sinun hylkäämäsi kultakimpaleen. Voitko tarkemmin kuvailla häntä, luonne ja ulkomuoto? Mainitsit jo pyöreän perseen? Olen perse mies.[/quote]

Perse on joo ihan jees, sanoisin kasi puoli tai oikeasta näkökulmasta jopa ysi. Ihan simpsakka joskin vähän homssuinen, ruskeat isot silmät. Tosiaan rento, easy going. Ei stressaa mistään, ei suunnitelmia, elää hetkessä. Tykkää niistä kissoistaan, sängyssä alkuun vähän pikkusievä mutta se on vain esitystä - oikeasti kaikki käy. Ei käytä alkoa mutta muusta en mainitse. Lainaa sulta mielellään rahaa, tai kavereiltaan mutta vähän varauksellisesti voit suhtautua takaisinmaksuun eli käytännössä lahjoja annat. Taidetta jotain aiemmin opiskeli, vihreät arvot. Jouduin vaihtamaan autoni hybridiin että tuli kyytiin ja siihen kannattaa varautua ellet halua kulkea sen kanssa bussilla. Lääkkeet on jotain adhd-juttuja. Ai niin, jos sillä on kengännauhat auki niin sido ne. Muuten se kompastuu aina, joka kerta. Ja nauraa sitä hassua nauruaan. Talvella kun lumi sataa sen hiuksille ne menee kiharaan, se on söpöä. Aamulla se herää hiukset pörrössä ja sen silmät näyttää vähän myyränsilmiltä kun on unissaan vaikka nukkuisi miten pitkään. Ap

Vierailija
77/128 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olet tällaisen helmen löytänytkin! Palauta hankintapaikalle ja ole seuraavalla valintakierroksella tarkempi. Kannattaa koekäyttää ennen vakituista kiinnitystä.

Vierailija
78/128 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulitko, että käytetty tampooni haisisi jotenkin vähemmän kuin side? :D

Ap varmaan kuvittelee, että tamponit vedetään pytystä alas.

Ainakaan exällä ei wc:ssä mikään haissut. Eikä muutenkaan mikään haissut... ap

Siinä tapauksessa exäsi käytti varmaankin hormonaalista ehkäisyä tai kuukuppia.

E-pillerit ei estä kuukautisia. Hormonikierukka voi vähentää vuotoa tai lopettaa menkat. Kuukautisten haiseminen kertoo tulehduksesta, eli tyttis lääkäriin.

Kyllä ne käytetyt siteet haisevat ihan sen tavallisen kuukautisveren takia, ei siihen mitään tulehduksia tarvita.

(Ja tosiaan, tamponeita ei tosiaankaan vedetä pytystä alas eikä hormonaalinen ehkäisy tarkoita sitä ettei tule ollenkaan kuukautisia, jos niin käy se on poikkeustapaus.)

Vierailija
79/128 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuleva vaimo on viisas nainen. Kannattaa kyllä kuunnella. Ap[/quote]

Voi kulta, mäkin tiesin jo heti aloituksesta et sä oot viisas. :)[/quote]

Sä olet niin vienyt niin multa jalat alta, ihanuus. Puhtaisiin lakanoihin tekemään taikoja... ;) ap

Vierailija
80/128 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan mies ei käytä sanaa "tyttis ". Provo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi