Mistä nainen joka ei ole ikinä seurustellut?
Olen M21 enkä ole ikinä seurustellut. Mistä löytyisi nainen, joka ei ole myöskään ikinä seurustellut? Harvassa tuntuvat olevan, mutta haluaisin omantasoisen jonka kanssa aloittaa samalta viivalta ja ei tarvitse epäillä toisen pettämistä jos hän olisi kokeneempi.
Kommentit (19)
Seurustelematon nainen ei katso edes seurustelematonta miestä päin. Sitä seinäruusu-hissukka-naistakin kiinnostaa loppupeleissä vain ne esillä olevat suositut alffamiehet. Turha toivo veliseni, suosittelen tutustumaan MGTOW-liikkeeseen.
No osaatko kuitenki olla naisten kanssa vai oletko täysin kokematon :-D
Tässäpä yksi mutta olen jo 28v... Oman ikäiset ja vanhemmat miehet säikähtävät kokemattomuutta ja nuoremmille ei ole kelvannut. Menetetty peli.
Onhan niitä pilvin pimein joka paikassa. Useita tiedän. Jokusen semmoisenkin jonka sinkkuutta en ymmärry. Luulisi olevan monta ottajaa, mutta ujous ainakin yhtä pidättelee.
No ihan turha miettiä tollasia. Itse olisin enemmänkin huolissani kokemattomasta, että nyt kun pääsi makuun, haluaa juoksennella haarat levällään kokemassa tätä uutta ihanuutta:D
Ainakin omasta kokemuksesta voin sanoa, että seksi alkoi maistua vasta nelikymppisenä, kun pääsi eroon nuoruuden ujoidesta ja epävarmuudesta.
Eli puolensa ja puolensa. Ei hyvä parisuhde ole entisten kumppaneiden määrästä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Tässäpä yksi mutta olen jo 28v... Oman ikäiset ja vanhemmat miehet säikähtävät kokemattomuutta ja nuoremmille ei ole kelvannut. Menetetty peli.
Entä pari vuotta nuorempi? Olen itsekin kokematon ja en pelkää sitä naisessa :-)
Mä en ole koskaan seurustellut mutta pari irtosuhdetta takana, eli en taida kelvata? :'( -N22
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole, on niitä kokemattomia miehiäkin, eikä kaikkia kumppanin kokemattomuus edes haittaa. En ymmärrä miksi pitäisikään haitata, jos muuten natsaa.
Ihan tosina miehenä uteliaisuudesta kysyn miksi luulet, että aiemmin seurustellut pettäisi herkemmin? Mikä tekee sinusta niin tasokkaan, että joku seurustelematon haluaa nyt ja aina pysyä sinun kanssasi? En sano, että parisuhteen päättäminen on jokin meriitti, mutta en myöskään täysin ymmärrä, miksi toinen ei olisi saanut seurustella aiemmin. Itse en ole paljoakaan seurustellut, mutta toivon, että mahdollisesti vielä joku päivä. Mutta olisi pelottavaa, jos toinen odottaisi, että minä olisin hänelle vain se yksi ja ainoa mies ja samalla toiselle koko maailma.
"ei tarvitse epäillä toisen pettämistä jos hän olisi kokeneempi." Ei se pettäminen tai pettämättömyys katso sitä, kuinka paljon henkilöllä on aikaisempia kokemuksia, sinulla on vähän kummallinen asenne. Kuulostaa siltä, että sinulla olisi vähän huono itsetunto, jos ensisijaisesti pelkäät tulevasi seurustelusuhteessa petetyksi. Jos seurustelukumppanisi on fiksu ihminen, oikeasti välittää sinusta, itse kohtelet häntä huomioonottavasti ja teillä on hyvä olla yhdessä, niin ei siinä sitten ole tarvetta pettää.
Missä ovat kaikki hyvät naiset? Mistä löytyy? En tiedä... Harmittaa :/
Täällä on ja tunnen myös monia jotka ei oo seurustellut.
N20
Jos nimimerkkisi viittaa syntymävuoteen, juna on ehkä mennyt jo. Mutta jos tosiaan olet 21-vuotias ja vellot tuollaisissa mietteissä, sinun kannattaisi miettiä asia uudelleen ja olla aloittamatta siitä, että "kun se kuitenki pettää".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä pari vuotta nuorempi? Olen itsekin kokematon ja en pelkää sitä naisessa :-)
Ei haittaa ikäero. :) Mistäpäin kannattaisi etsiä sinua tai kaltaisiasi?
En ole seurustellut koskaan mut nusinut olen - mut olen 47v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa ikäero. :) Mistäpäin kannattaisi etsiä sinua tai kaltaisiasi?
Muista en tiedä, mutta minua kannattaisi etsiä Oulun seudulta.
Outo periaate tuo, että tyttö ei ole saanut seurustella. Olisin ymmärtänyt jos neitsyttä etsit, mutta eikö tytöllä ole saanut olla edes poikia kavereina? Missä menee sitten kaveruuden raja? Vähän tumpelon kuuloista ja pelkään, että oletkin sitten joku ylimustasukkainen tyyppi, joka ei ymmärrä elämää ollenkaan.
Tunnen itseni lisäksi useita.