Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olipas tympeä äiti puistossa!

Vierailija
22.01.2016 |

Olin kävelemässä koulusta kotiin leikkipuiston ohi kun yksi kaunis tyttölapsi tuli ilmeilemään mulle. Nauratin tyttöä siinä hetken aikaa kunnes tämän äiti tuli vihaisena sanomaan tytölleen että mitä minä sanoin vieraille ihmisille juttelemisesta. Olin ihan äimän käkenä ja jatkoin nolostuneena matkaa
Miksei aikuinen mies saisi tykätä lapsista tai jutella heille? =(

M23

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet maahanmuuttaja, niin rikosilmoitus seuraa perästä.

Vierailija
2/9 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin ihmisistä kasvatetaan yliherkkiä tms. persoonallisuushäiriöisiä. Ikävä juttu! :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet maahanmuuttaja, niin rikosilmoitus seuraa perästä.

Ihan suomalainen

Vierailija
4/9 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa ap. Itselleni tulee kiusaantunut(?) tunne jo siitä jos kävelen kadulla ja mun edellä menee lapsia, niin tulee ajatus "miettiiköhän kaikki ihmiset nyt että olen joku namusetä kun muka seuraan noita lapsia" vaikka en edes seuraa vaan kävellään samaa katua samaan suuntaan. Pelastan itseni sillein että alan kävellä hitaasti. Sitten jos kyseessä on teinityttö niin sama "nyt kaikki varmaan ajattelee et seuraan tuota tyttöä ja pian koitan iskeä tai jotain" :(

Koskaan en ole tollaseen tilanteeseen joutunut kuin sinä vaan jos lapsi on tullut juttelemaan niin vanhempi on hakenut lapsen pois ja pahoitellut sitä kun lapsi tuli häiriköimään :D

Vierailija
5/9 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalainen mies ei ehkä ollut äidin mielestä hyvää seuraa.

Vierailija
6/9 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vittuilette ap:lle? Oli aika ikävä kokemus.

Vierailija
7/9 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vittuilee?

Vierailija
8/9 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on idiootteja ja erityisesti suomalaiset pelkää toisiaan. Typerää, älä välitä, ihan kivasti teit :-) mä opetan mun pojalle että ihmisten välinen kanssakäyminen on normaalia, ei päinvastoin ja että suomalaiset vasta harjotttelee sitä että ei sitten välitä tuon mamman kaltasista tyypeistä.

Vierailija
9/9 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset on idiootteja ja erityisesti suomalaiset pelkää toisiaan. Typerää, älä välitä, ihan kivasti teit :-) mä opetan mun pojalle että ihmisten välinen kanssakäyminen on normaalia, ei päinvastoin ja että suomalaiset vasta harjotttelee sitä että ei sitten välitä tuon mamman kaltasista tyypeistä.

Kiitos :-)

Oot hyvä äiti!