Olipas tympeä äiti puistossa!
Olin kävelemässä koulusta kotiin leikkipuiston ohi kun yksi kaunis tyttölapsi tuli ilmeilemään mulle. Nauratin tyttöä siinä hetken aikaa kunnes tämän äiti tuli vihaisena sanomaan tytölleen että mitä minä sanoin vieraille ihmisille juttelemisesta. Olin ihan äimän käkenä ja jatkoin nolostuneena matkaa
Miksei aikuinen mies saisi tykätä lapsista tai jutella heille? =(
M23
Kommentit (9)
Noin ihmisistä kasvatetaan yliherkkiä tms. persoonallisuushäiriöisiä. Ikävä juttu! :(
Vierailija kirjoitti:
Jos olet maahanmuuttaja, niin rikosilmoitus seuraa perästä.
Ihan suomalainen
Et ole ainoa ap. Itselleni tulee kiusaantunut(?) tunne jo siitä jos kävelen kadulla ja mun edellä menee lapsia, niin tulee ajatus "miettiiköhän kaikki ihmiset nyt että olen joku namusetä kun muka seuraan noita lapsia" vaikka en edes seuraa vaan kävellään samaa katua samaan suuntaan. Pelastan itseni sillein että alan kävellä hitaasti. Sitten jos kyseessä on teinityttö niin sama "nyt kaikki varmaan ajattelee et seuraan tuota tyttöä ja pian koitan iskeä tai jotain" :(
Koskaan en ole tollaseen tilanteeseen joutunut kuin sinä vaan jos lapsi on tullut juttelemaan niin vanhempi on hakenut lapsen pois ja pahoitellut sitä kun lapsi tuli häiriköimään :D
Humalainen mies ei ehkä ollut äidin mielestä hyvää seuraa.
Miksi vittuilette ap:lle? Oli aika ikävä kokemus.
Ihmiset on idiootteja ja erityisesti suomalaiset pelkää toisiaan. Typerää, älä välitä, ihan kivasti teit :-) mä opetan mun pojalle että ihmisten välinen kanssakäyminen on normaalia, ei päinvastoin ja että suomalaiset vasta harjotttelee sitä että ei sitten välitä tuon mamman kaltasista tyypeistä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset on idiootteja ja erityisesti suomalaiset pelkää toisiaan. Typerää, älä välitä, ihan kivasti teit :-) mä opetan mun pojalle että ihmisten välinen kanssakäyminen on normaalia, ei päinvastoin ja että suomalaiset vasta harjotttelee sitä että ei sitten välitä tuon mamman kaltasista tyypeistä.
Kiitos :-)
Oot hyvä äiti!
Jos olet maahanmuuttaja, niin rikosilmoitus seuraa perästä.