Haluatko miljonääriksi?
Mainoksen mukaan Suomen suosituin juontaja? Wtf! neverhörd. Kuka toi tyyppi on? Joku semijulkkis?
Kommentit (23)
Ihmeellinen nimi aikuisella miehellä.
^ Jaajo nimeä on jo näkynyt kastetuissa. Oikea nimi on Jari.
Vierailija kirjoitti:
^ Jaajo nimeä on jo näkynyt kastetuissa.
Omg miten noloa.
Tekis sille kaamealle tukalleen jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
^ Jaajo nimeä on jo näkynyt kastetuissa.
Omg miten noloa.
No en tiiä, minusta aika cool.
Jotenkin nössön näköinen, pullamössö.
Katson varmaan ohjelmaa kun aikoinaan katsoin joka jakson ja erityisesti Lasse Lehtisen juontamana oli hyvä. Toivon kuitenkin Heikoin lenkin paluuta. On ehkä 2000-luvun alkumainen ohjelma, mutta silti, ehkä nykyaikaan päivitettynä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellinen nimi aikuisella miehellä.
Tulee siitä, että ei lapsena ärrävian takia osannut sanoa nimeään Jari.
Miljardööriksi mieluummin. Tosin taitasin olla silloin jo miljonäärikin, joten otan oluen.
Odotan innolla mitä ovat saaneet aikaan.
Jaajolla on ihan kuva tukka ja hyvä puoli on etten koskaan kuuntele radiokanavaa missä hän töissä, ei ole mitään ennakkoluuloja hänestä.
Telkkarissa ei ole nykyään yhtä ainoata tietovisaa joten varmasti saa katsojia.
Jo pelkästään tuon mummon näköisen Jaajon takia en aio edes katso koko ohjelmaa. Mainostraileritkin niin typeriä, että tunnen myötähäpeää niiden keksijän puolesta. Onko tuo juontaja körttiläinen? Niillähän oli ainakin ennen juuri tuollainen polkkatukka miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Jo pelkästään tuon mummon näköisen Jaajon takia en aio edes katso koko ohjelmaa. Mainostraileritkin niin typeriä, että tunnen myötähäpeää niiden keksijän puolesta. Onko tuo juontaja körttiläinen? Niillähän oli ainakin ennen juuri tuollainen polkkatukka miehillä.
Joo, se on päivitetty versio, amishkörtti.
Käsittääkseni Jaajo on asettanut ehdon, että joku todellakin voi voittaa sen miljoonan.
Ette tiedä Jaajoa? Weird. Mä ainakin mielelläni katson juurikin hänen juontamanaan.
Joku sanoi myös mulle, että lähti juontajaksi sillä ehdolla, että on oikeasti mahdollista voittaa miljoonan.
Minä myös odotan innolla. Suorastaan hiven jännittää.
Vierailija kirjoitti:
Ette tiedä Jaajoa? Weird. Mä ainakin mielelläni katson juurikin hänen juontamanaan.
Joku sanoi myös mulle, että lähti juontajaksi sillä ehdolla, että on oikeasti mahdollista voittaa miljoonan.
Miten niin oikeasti mahdollista? Ainahan se on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin oikeasti mahdollista? Ainahan se on ollut.
2005-2007 oli mahdollista, Nelosen aikana 1999-2005 voittosumma oli ensin 1 000 000 mk ja myöhemmin 200 000 €.
Vierailija kirjoitti:
Miljardööriksi mieluummin. Tosin taitasin olla silloin jo miljonäärikin, joten otan oluen.
Voiko nainen tehdä miehestä miljonäärin?
Voi, mutta silloin mies oli alun perin miljardööri.
Jaajo pomppasi radion kautta televisioon.