En ole koskaan pidellyt vauvaa sylissä
Kommentit (42)
Mikko känsälä on omituinen mies kun se pitää mieluummin vauvaa sylissä kun stripparia.
Itse pidin vauvaa kerran sylissä 26-vuotiaana ja seuraavan kerran muutamaa kuukautta vailla 30-vuotiaana.
Ohimennen olen. Suloista. Omaa en saanut, nyt on jo liian myöhäistä. Yhäkin haikeaa ettei sellaista onnea minulle suotu.
Et ole menettänyt mitään. 80-luvulla poikakaverini veljen muija yritti laittaa heidän penskansa syliini. Lähdin tilanteesta pois ja sen poikakaverinkin jätin.
Vierailija kirjoitti:
Ihana se tuoksu, puhtaan ihon ja maidon sekainen.
- M43
Joopa. Paska haisee ja banjot soi.
Vierailija kirjoitti:
Onnekas. Kaikki aina tunkee noita sinappitehtaita väkisin syliin. Itse vain odottaa kokoajan siinä, että joku ottaisi sen helvettiin. yök.
Sulla on typeriä kaikkituttuja. Ei mulle kukaan tunkenut enkä sitä tehnyt itsekään ellei toinen pyytänyt. Vain isänsä syliin lykkäsin kysymättä.
Oi, vauvan pitäminen sylissä on ihanaa.
Minulla on kolme aikuista lasta ja yhdelle heistä on syntynyt vauva. Tiedän, että kaksi muuta lastani arastelevat vauvaa, koska eivät ole vauvoihin tottuneet. Toisinaan käy näin, että läheisille syntyy lapsia ja näihin lapsiin pitäisi luoda suhde, mutta se voi tuntua itsestä hankalalta. Muistan itse kuinka vaivautunut olin nuorena vauvojen seurassa. Oli kuin olisi katsellut oliota vieraalta planeetalta. Vauvan tyrkkääminen haluttoman ihmisen syliin on inhottava temppu, eikä niin pitäisi koskaan tehdä. Suhteen pitää antaa rakentua rauhassa ja kummankin sekä vauvan, että aikuisen puolelta vapaaehtoisesti.
Minäkin olen pitänyt vain ja ainostaan omiani. Minulla 4 lasta. Kukaan kavereista/sukulaisista ei saanut minua ennen lapsia. Eikä minun jälkeeni. Jos ei olisi omia, niin en olisi koskaan pidellyt vauvaa sylissä
N32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- M43
Nyt ei puhuttu sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- M43
Nyt ei puhuttu sinusta.
Et siis ymmärrä lukemaasi. Vauvat on ällöttäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- M43
Nyt ei puhuttu sinusta.
Et siis ymmärrä lukemaasi. Vauvat on ällöttäviä.ä.
Niinpä. Paskovat vaippoihinsa. Kuka edes haluaa pestä niitä.
Vauva herättää minussa kunnioitusta ja hellyyttä. Olen pitänyt sylissä monia vauvoja.
En minäkään, mutta ihan omasta valinnasta. Pari kertaa on yritetty tuputtaa, mutta olen kieltäytynyt.
N43
en minäkään ollut tuon ikäisenä. olin yli 30-v kun veljeni sai lapsen ja häntä pidin sitten sylissä.
Sama tilanne mulla, kunnes 29-vuotiaana sain kaksoset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- M43
Ei sinuakaan halunnut kukaan pitää sylissä silloin kun olit vauva.
Minusta se on jotenkin sellaista luottamuksen osoitusta, jos joku antaa vauvansa syliini. Olen nähnyt sitten kuvia näistä tilanteista, jökötän hartiat korvissa ja silmät laajentuneina, pelottaa niin perhanasti että jotenkin väärin tulee pidettyä :D mutta joo, on vauva ollut sylissä joitain kertoja, mutta tosi harvoin kuten voi tottumattomista otteista päätellä. N36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- M43
Nyt ei puhuttu sinusta.
Et siis ymmärrä lukemaasi. Vauvat on ällöttäviä.
Sinäkin olet ollut ällöttävä vauvana ja olet ällöttävä vieläkin. Miten ihmeessä vanhempasi ovat sietäneet sinua?
- M43