Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole koskaan pidellyt vauvaa sylissä

Vierailija
22.01.2016 |

Olen 28-vuotias nainen. Muita?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnekas. Kaikki aina tunkee noita sinappitehtaita väkisin syliin. Itse vain odottaa kokoajan siinä, että joku ottaisi sen helvettiin. yök.

Vierailija
2/42 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. N22

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon pitänyt joskus muutaman vuoden ikäisenä pikkulapsena viimeksi, eli lähemmäs 20 vuotta sitten.

Vierailija
4/42 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään.

N24

Vierailija
5/42 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lasketaan vauvaksi?

Yli 1-vuotiaita serkkujani olen joskus kai sylissä pitänyt...

Mutta hyvin olen onnistunut välttelemään niitä jo ainakin 40 vuotta.

Vierailija
6/42 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee olemaan ikimuistoista oman vauvelin kanssa. T. Ap

Vierailija
7/42 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään ole paitsi ehkä joskus lapsena jota en muista. Onhan sitä sukulaisilla vauvoja mutta en oo syliin ottanu vaikka on väkisin koitettu tyrkätä mulle.

Vierailija
8/42 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole minäkään, enkä aio koskaan kokeillakaan.

Vierailija
9/42 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnekas. Kaikki aina tunkee noita sinappitehtaita väkisin syliin. Itse vain odottaa kokoajan siinä, että joku ottaisi sen helvettiin. yök.

No jos noin kauheasti yököttää, niin et saa sanotuksi, ettet halua vauvaa syliisi?

Vierailija
10/42 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans yksi! Oon 24 vuotias nainen. Muutenkaan en ole lapsi ihminen mutta miellän tämän yleiseksi, ettei vieraat lapset kiinnosta. Vähän sama kun en jaksa ihastella toisten ihmisten koiria mutta omasta huolehdin niin hyvin kun taidan ja parhaaksi näen ;)

Vierailija
11/42 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pitänyt. Kyseessä oli serkun vauva ja en mitenkään erityisemmin nauttinut tilanteesta. Vauva on sellainen yllättävän jäykkä putkilo, vielä paljon jäykempi kuin koira vaikkapa. Pelotti etten saa pidettyä otetta ja se raskas lieriö luiskahtaa käsistäni lattialle. Oli jotenkin vaikea ajatella sitä ihmisenä. Tapahtuma ei ainakaan lisännyt lapsentekointoani, vaikka tuskinpa minä, 33-vuotias naista koskaan saamaton mies sellaista pääsen yrittämään. Voi tietysti olla, että se vauva jäykistyi siitä, kun joutui vieraan ihmisen syliin? Ainakin ilme vakavoitui.

Vierailija
12/42 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole sen verran pienempiä sisaruksia tai hyvin läheisiä serkkuja tai vastaavia sukulaisvauvoja,  niin missä niitä vauvoja niin pitelisi? Eli ihan ymmärrettävää, jos ei koskaan ole pitänyt vauvaa käsivarsillaan. 

En minä esim. ystäville tai tutuille laita vauvaa syliin, elleivät he itse sitä pyydä. 

En muista, että olisin pitänyt vauvaa sylissä lukuun ottamatta pikkusisartani, joka on minua seitsemän vuotta nuorempi ennen kuin sain oman. 

Vierailija
13/42 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä minäkään ollut ennen kuin sain omani 15 v. sitten. Eipä se silti tuntunut ikimuistoista olevan, kun en enää muista fiiliksestä kuin sen hämmennyksen, kun vastasyntynyt pysyi sitkeästi kippurassa ja se kippura piti pestä :)

Vierailija
14/42 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pitänyt pikkuvauvaa sylissä. En ole edes tavannut sellaista kuin joskus lapsena. Lähisuvussa tai kavereilla ei ole lapsia.

Vierailija
15/42 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen pitänyt. Kyseessä oli serkun vauva ja en mitenkään erityisemmin nauttinut tilanteesta. Vauva on sellainen yllättävän jäykkä putkilo, vielä paljon jäykempi kuin koira vaikkapa. Pelotti etten saa pidettyä otetta ja se raskas lieriö luiskahtaa käsistäni lattialle. Oli jotenkin vaikea ajatella sitä ihmisenä. Tapahtuma ei ainakaan lisännyt lapsentekointoani, vaikka tuskinpa minä, 33-vuotias naista koskaan saamaton mies sellaista pääsen yrittämään. Voi tietysti olla, että se vauva jäykistyi siitä, kun joutui vieraan ihmisen syliin? Ainakin ilme vakavoitui.

Joo, vauva jäykistyy helposti epävarmoista otteista kuten vaikka koirakin. Rentoutuneena on ihan pehmeä ja elastinen :)

Vierailija
16/42 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen vauva, jota pidin sylissä oli oma esikoiseni, olin silloin 30-v. Ihan luontevasti se kumminkin sujui.

Vierailija
17/42 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stripparia olen kyllä pitänyt sylissä.

Vierailija
18/42 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä minä. Olen 51-vuotias. En tule pitelemäänkään. Vauvoissa tai muissakaan pikkulapsissa - toisten ihmisten lapsissa - ei ole mitään vikaa, mutta en vaan ole kiinnostunut. 

Vierailija
19/42 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat aika yököttävältä tapaukselta.

Vierailija
20/42 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä kirkuvassa paskatykissä mitään niin ihmeellistä ole.