Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveä epäilys on alkanut tulla mieleeni

Vierailija
22.01.2016 |

Aina kun päivisin olen töissän tuntuu rauhalliselta ja olen jopa iloinen kun miestä ei näy. Voiko se tarkoittaa etten enää rakasta miestäni. Yhdessä olo on jotenkin raskasta, tuntuu helpottavalle jos ei tarvi koko ajan tekstata jollekin mitä tekee tai mihin menee.

Koko ajan tuntuu että eläisin miehen päässä kun päivät pitää aina ajatella niin kun mies menee kotiin niin joudun itsekin menemään tekemään ruoan. Tuntuu, että suhde näivettyy kun nähdään koko ajan. Läsnäoloa ei osaa enää arvostaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvältä kuulosta... Sinun pitää kuitenkin miettiä, oletko itse se, joka päähän on istuttanut nuo ajatukset, vai mieskö sen tekee? Jos sinä itse, niin sama toistuu uudessakin suhteessa.

Vierailija
2/5 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä lapsia? Miten mies suhtautuu ruoanlaittoon itselleen ja monesti samalla muillekin? Pointtina, että jos mies suostuu pitkin hampain tekemään ruokaa, kun sinä et tee, niin se ei vielä tule riittämään, vaan miehen täytyy sisäistää ruoanlaittovuorot. Ole enemmän poissa kotoa ja tee kotonakin enemmän sitä mitä oikeasti tahdot, eikä sitä mitä "täytyy" tehdä! Oikaise miehen virheelliset käsitykset naisista.

Ei me naiset tehdä kotitöitä yhtään innokkammin kuin miehet vain sukupuolemme vuoksi! Kun naiselta kysytään, niin on helpompaa laittaa jotain pientä itselleen nopeasti ja siivota jäljet, kuin että suurisyömäisen miehen vatsan saisi täyteen! Ei se miehen ruoka siinä samalla synny, eikä tahdo tehdä jotain vain siksi,  että kun toisen tekee usein mieli aikaavieviä lihapullia ja itse tahtoo usein nopean salaatin kanapalalla. Toinen vie enemmän aikaa kuin toinen! Oman ruokansa nainen valitsee silläkin perusteella, ettei se vie aikaa! Ja syntyy metatyötä siitä, että miten sen miehen ruoan tällä kertaa maustaisi, kun inspiraatio on hukassa. Eihän naisen kielen makunystyt kerro miehen toiveesta, joten miehen olisi helpompi laittaa itse itselleen ruokaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sun mies nälkään kuole jos et mee tekee sille ruokaa.Hakekoon valmista josei osaa itse tehdä.Mä en ymmärrä näitä naisia jotka alkaa miehelle äidiksi.

Vierailija
4/5 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pilaa suhteenne. Hän yrittää saada sinusta taloudenhoitajaa ja kokkia itselleen eikä pidä huolta parisuhteesta. En ymmärrä naisia, jotka alistuvat tuollaiseen. Nöyryyttävää olla palvelija toiselle ihmiselle.

Vierailija
5/5 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahdistaa ihan hirveästi, tunnen että mies haluaa eroon minusta, olinkin monta vuotta vain ruokaa tekevä piika joka viikonloput siivosi kotia kauniiksi, olin miehen vaatteiden pesijä pelkästään. Mitä hel..ää on pakko hankkia parisuhdr jos siihen ei panosteta, ei arvosteta, kaverit tärkeämmät kuin minä ja heidän elämä, seksi loppui tähän, en anna enää ikinä. Naisen vaisto on oikeassa, ei riittänyt puoliso, niikun cheek laulaa tää maailma ei riitä, täältä vapautuu kohta mies vapaille markkinoille, ottakoon se joka haluaa narsistijyrän niskoilleen