Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huonekaluja myyntiin. Kumpaa suosittelette Toria vai Facen Ikea Uusimaa-ryhmää? :)

Vierailija
22.01.2016 |

Huutis kaiketi hiljentynyt??

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missämenee parhaiten/ nopeiten kaupaksi?

Vierailija
2/9 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori, huutis vai facebook-ryhmä?   Mihin laittaisitte huonekaluja  myyntiin?

Vierailija
4/9 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/9 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako Torissa maksaa ns.nostamisesta? Vai hakevatko ihmiset hakusanoilla etsimäänsä......

Vierailija
6/9 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee varmasti todella huonosti kaupaksi missä tahansa, ellei kyse ole jostain arvokalusteista tai antiikista.

Vierailija
7/9 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me myytiin just Tori.fi:ssä remonteista jäänyttä tavaraa ja siis kaikki meni kaupaksi!

Hinnat oli meillä edullisia ja tavarat hyväkuntoisia.

Huonekaluja oli vain yksi sänky, muuten mm. ovia, kuivauspattereita, allaskaappi, lavuaari yms.

Ja muutama lapsen soitin oli myös kaupan.

Oltiin aika yllättyneitä, että nii hyvin kauppa kävi.

Aiemmin olen jotain pientä myynyt Huutonetissä.

Vierailija
8/9 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiska!  :)

Kuinka pitkään teillä oli tavarat myynnissä?

Minulla "mennyt toivo"  kun huonekaluista vasta yksi mennyt. Pari päivää sitten laitoin ilmoituksen.

Katsojia kuitenkin näyttää olevan.   Ainahan ei ne myyjän ja ostajan markkinat kohtaa...

Vierailija
9/9 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torilla olen paljon myynyt kaikenlaista, kun on tullut niin paljon perintökamaa. Lastentarvikkeita olen myös myynyt. 

Huutonettiä en jaksa yhtään, koska haluan tavaran pois mahdollisimman nopeasti ilman viikkojenkin kyttäämistä ja hiertämistä hinnasta. 

Nyrkkisääntö hinnoittelussa on se, että rehellisesti ajattelee, mitä ITSE olisi valmis maksamaan vastaavasta tavarasta. Nyt tarkoitan tavallista käyttötavaraa, en mitään keräilyharvinaisuuksia, joista joku on valmis pulittamaan omaisuuden ja toiselle se ei ole puupennin arvoinen. 

Ostajakin näkee vaivaa toisella tavalla kuin kaupasta hakiessaan tai verkossa ostaessaan. Se on myös otettava huomioon hinnassa. 

Myin tässä parit suksipaketit puolessa tunnissa torilla, koska sesonki ja hinta kohdillaan eli puoli-ilmaiset olivat. Turha havitella tavanomaisista tuotteista saavansa edes puolta hankintahinnasta, vaikka uudenveroiset olisivatkin.