Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miss Helsingin pahoinpitely

Pöö
21.01.2016 |

Kuka sen teki ja miksi?

Kommentit (252)

Vierailija
101/252 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku, jos mies saa nyt uuden tuomien siitä rikoksesta miksi on vankilassa tutkintavankeudessa, niin muuttuuko tuo pahoinpitely silloin ehdottomaksi? Vai pitäisikö sen olla uusi pahoinpitely, jolloin ehdollisuus kumoutuu?

Vierailija
102/252 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä hitosta se koiranpaskaa on saanut käsiinsä? Ihan karmiva juttu ja karmivammaksi tuon tekee se, että nainen ei halua / uskalla puhua siitä. :(

Ja juu, tämä syytetty istuu jo valmiiksi tutkintavankeudessa noin kuukausi sitten tietoon tulleista Cannonballsin talousrikoksista ja muista hämärähommista kuin myös muut pääjehut.

Mä en tajua miten ne kanuunankuulut voi kirkkain silmin väittää, että naisten koskemattomuus on yksi pääperiaatteista! Edes Armanin PR-jakso Cannonballsien kanssa ilottelusta ei kyllä auta tähän soppaan - juuri ennen jakson esittämistä nämä talousrikokset tuli ilmi ja heitä pidätettiin usempia ja nyt puidaan oikeudessa julmaa naisten pahoinpitelyä. Että vrruum vrrrum vaan, pojat leikkii mopoilla.

Mun visio tapahtuneesta:

- missi tullut missijuhlistaan kotona odottaneen miehen mielestä "liian myöhään" kotiin (vasta klo 8 aamulla), ollut varmaan huppelissa,

- mies on mustasukkainen ja hermostunut,

- mies ei piruuttaan ole odotellessaan edes ulkoiluttanut yhteistä koiraa (siinäpähän p*skoo sisälle kun vastuuton omistaja ei ole kotona lenkkeilyttämässä),

- koira p*skonut hädissään lattialle, siitä saatu ulostetta hiusten tuhrimiseen.

Oliskohan tuossa aihetta eläinsuojeluilmoitukseen? Millainen se koiran elämä mahtaa tuollaisessa ympäristössä olla?!

Mäkin olin tosi huolissani vaan siitä koirasta, koska täytyyhän niillä koira. Tuskin on pihalta paskaa käynyt keräämässä. Harmi että nämä molopäät hankkii eläimiä koiria. Voin uskoa, että on vielä joku taistelukoira :(

Ja mun  mielestä myös pitäisi ottaa kruunu pois. Toivottvasti ei saa töitä sitä kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/252 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä hitosta se koiranpaskaa on saanut käsiinsä? Ihan karmiva juttu ja karmivammaksi tuon tekee se, että nainen ei halua / uskalla puhua siitä. :(

Ja juu, tämä syytetty istuu jo valmiiksi tutkintavankeudessa noin kuukausi sitten tietoon tulleista Cannonballsin talousrikoksista ja muista hämärähommista kuin myös muut pääjehut.

Mä en tajua miten ne kanuunankuulut voi kirkkain silmin väittää, että naisten koskemattomuus on yksi pääperiaatteista! Edes Armanin PR-jakso Cannonballsien kanssa ilottelusta ei kyllä auta tähän soppaan - juuri ennen jakson esittämistä nämä talousrikokset tuli ilmi ja heitä pidätettiin usempia ja nyt puidaan oikeudessa julmaa naisten pahoinpitelyä. Että vrruum vrrrum vaan, pojat leikkii mopoilla.

Mun visio tapahtuneesta:

- missi tullut missijuhlistaan kotona odottaneen miehen mielestä "liian myöhään" kotiin (vasta klo 8 aamulla), ollut varmaan huppelissa,

- mies on mustasukkainen ja hermostunut,

- mies ei piruuttaan ole odotellessaan edes ulkoiluttanut yhteistä koiraa (siinäpähän p*skoo sisälle kun vastuuton omistaja ei ole kotona lenkkeilyttämässä),

- koira p*skonut hädissään lattialle, siitä saatu ulostetta hiusten tuhrimiseen.

Oliskohan tuossa aihetta eläinsuojeluilmoitukseen? Millainen se koiran elämä mahtaa tuollaisessa ympäristössä olla?!

Mäkin olin tosi huolissani vaan siitä koirasta, koska täytyyhän niillä koira. Tuskin on pihalta paskaa käynyt keräämässä. Harmi että nämä molopäät hankkii eläimiä koiria. Voin uskoa, että on vielä joku taistelukoira :(

Ja mun  mielestä myös pitäisi ottaa kruunu pois. Toivottvasti ei saa töitä sitä kautta.

Niin siis tarkoitit varmaan taostelukoiraa 😂

Vierailija
104/252 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän puolueeton tuo itse missikisa on ollut kun voittajan miesystävä on tuollainen jännämies. Uhkaillut tuomarit etukäteen että voitto on varma. Ja vittuuntui kun missukka juhli voittoaan liikaa vaikka oikeasti ei ollut mitään juhlimista kun jännämieshän sen järjesti.

Vierailija
105/252 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän puolueeton tuo itse missikisa on ollut kun voittajan miesystävä on tuollainen jännämies. Uhkaillut tuomarit etukäteen että voitto on varma. Ja vittuuntui kun missukka juhli voittoaan liikaa vaikka oikeasti ei ollut mitään juhlimista kun jännämieshän sen järjesti.

Tuntuu käsittämättömältä, että niin moni kokee Suomen lakien ja poliisin kykenevän suojelemaan ihmisiä joiltain väkivaltaisilta ihmisiltä niin heikosti.

Itselläni ei ole väliä vaikka joku missikisa olisi puolueellinen, mutta ajatus, että vähän kaikkialla lopputulokset voivat muuttua, koska valitsijat pelkäävät. Mitä seuraavaksi pyöräkerhon vetäjät uhkailevat pääsykokeiden pitäjiä ja valitsijoita? Vuokrasunnot jaetaan, sille joka uhkailee eniten? Kauppias myy puoleen hintaan tai antaa ilmaiseksi, koska pelkää?

Oikeudenmukaisuus on kuollut, jos oikeasti ihmiset pelkäävät puolustaa itseään ja tehdä oikein, koska mc jengi voi tulla ja hakata.

Kohta me kaikki olemme väkivaltaisten uhkailijoiden armoilla. Kaikki pelkäävät henkeään ja kukaan ei uskalla sanoa mitään. Kuka siitä lopulta hyötyy?

Sitten jauhetaan jostain isiksestä ja terrori iskuista, kun eihän kukaan suojele meitä edes joltain pyöräjengiltä, jos sen kohteeksi joutuu.

Vierailija
106/252 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu ettei täällä edes viranomaiset täysin sisäistä että "moottoripyöräkerhot" näpertelee moottoripyörillä vain silmän lumeeksi ja ovat rikollisjärjestöjä. Niihin pitäisi suhtautua sen mukaisesti. Joku Arman-ääliö "inhimillistämässä" jännämiehiä ei auta asiaa yhtään. Jollain Yakuzalla Japanissa on jotain ikiaikaisia kunniakäytäntöjä mutta suomalaisten läskien rumien kaljujen tatuoitujen jännämiesten kunniakoodit naisten hakkaamattomuuksista yms skeida on yhtä tyhjän kanssa, häikäilemättömiä barbaareja ne on eikä mitään muuta.

Vierailija
107/252 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu käsittämättömältä, että niin moni kokee Suomen lakien ja poliisin kykenevän suojelemaan ihmisiä joiltain väkivaltaisilta ihmisiltä niin heikosti.

Itselläni ei ole väliä vaikka joku missikisa olisi puolueellinen, mutta ajatus, että vähän kaikkialla lopputulokset voivat muuttua, koska valitsijat pelkäävät. Mitä seuraavaksi pyöräkerhon vetäjät uhkailevat pääsykokeiden pitäjiä ja valitsijoita? Vuokrasunnot jaetaan, sille joka uhkailee eniten? Kauppias myy puoleen hintaan tai antaa ilmaiseksi, koska pelkää?

Oikeudenmukaisuus on kuollut, jos oikeasti ihmiset pelkäävät puolustaa itseään ja tehdä oikein, koska mc jengi voi tulla ja hakata.

Kohta me kaikki olemme väkivaltaisten uhkailijoiden armoilla. Kaikki pelkäävät henkeään ja kukaan ei uskalla sanoa mitään. Kuka siitä lopulta hyötyy?

Sitten jauhetaan jostain isiksestä ja terrori iskuista, kun eihän kukaan suojele meitä edes joltain pyöräjengiltä, jos sen kohteeksi joutuu.

Lakien ja poliisin heikko suojelukyky ei ole subjektiivinen kokemus, vaan objektiivinen fakta. Se on väistämätön totuus maassa, jossa saa törkeästi ja hengenvaarallisesti pahoinpidellä saaden siitä vain sakkoja, ehdollista tai harvoissa tapauksissa vähän aikaa ehdotonta.

Elinkautinen tarkoittaa täällä keskimäärin neljäätoista vuotta, hyvällä käytöksellä ja ensikertalaisena puolet vähemmän. Eli murhaamisenkin jälkeen päästetään vielä vapaaksi muun kansan keskelle.

Eihän siitä ole kauaa aikaa, kun uutisoitiin sen Suomen ainoaksi luokiteltavan sarjakuristajan vapautumisesta. Ja tätä sankaria oltiin pidetty avovankilassa, josta oli päässyt karkaamaan. Murhaaja-raiskaaja-pedofiili Husseinkin taitaa vapautua ihan pian, käsittääkseni hänet kuitenkin karkotetaan.

Tuollaisten vapauttamisten ja Suomen rikollisen paapomiskulttuurin perusteella itse en todellakaan ihmettele sitä mitä sinä. Luottaisin poliisiin ja lakeihin jos tuollaiset suljettaisiin loppuelämäksi häkkiin, mutta niin ei tapahdu, sillä sehän tuhlaa varoja.

Vierailija
108/252 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on hyvä olla kotona kakkaa siltä varalta jemiksessä et jos tulee joku yllättävä tilanne. 

Vierailija
109/252 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eroaa väkivaltaisesta ihmisestä, ja tämä jatkaa eron jälkeen vainoamista, voin luvata että kukaan tai mikään taho ei pysty eikä oikeastaan haluakaan tehdä asialle mitään. Poliisille saa kyllä ajankulukseen soitella, jos haluaa. Turvakiellot ja lähestymiskiellot on ihan ajanvietettä. Käräjäoikeudet on mitä on ja tuomarit on enemmän tekijän kuin uhrin puolella. Lisäksi kun menet oikeuteen, sun pitää siellä kohdata se tekijä ja kuulla miten olet vainoharhainen tms ja sinut laitetaan tosi kyseenalaiseksi. Oikeudenkäynti on yleensä trauman pahentumista, kun tyhjän saisi pyytämättäkin. Eli ihan turha ihmetellä miksi naiset ei lähde.

Vierailija
110/252 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero ja lähtö pitää tehdä nopeasti ja salaa väkivaltaisesta puolisosta. Sitten sitä vaarassa moni toisaalta onkin, kun löytää uuden kivan kumppanin. Sairas ex vainoaa sitten kumpaakin. Joskus tappaa.

Vierailija
111/252 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos eroaa väkivaltaisesta ihmisestä, ja tämä jatkaa eron jälkeen vainoamista, voin luvata että kukaan tai mikään taho ei pysty eikä oikeastaan haluakaan tehdä asialle mitään. Poliisille saa kyllä ajankulukseen soitella, jos haluaa. Turvakiellot ja lähestymiskiellot on ihan ajanvietettä. Käräjäoikeudet on mitä on ja tuomarit on enemmän tekijän kuin uhrin puolella. Lisäksi kun menet oikeuteen, sun pitää siellä kohdata se tekijä ja kuulla miten olet vainoharhainen tms ja sinut laitetaan tosi kyseenalaiseksi. Oikeudenkäynti on yleensä trauman pahentumista, kun tyhjän saisi pyytämättäkin. Eli ihan turha ihmetellä miksi naiset ei lähde.

Tämä vastaa valitettavasti minunkin kokemustani väkivaltaisesta exästä eroamisesta ja oikeudenkäynnistä. Tosin itselläni turvakielto tehosi.

Mutta onko teillä uhrin tuomitsijoilla kellään omaa kokemusta asiasta? Vai vaahtoatteko sen mukaan miten asiat kuuluisi olla, ja on vaikea uskoa mitä väkivallan uhri voi joutua kokemaan Suomessakin? Minä nimittäin kokeilin eroon pääsemistä kaikin tavoin, apua pyytämällä ja oikeudessa käymällä, mutta vainoamisen päätti vasta muutto ja osoitteen salaus. Siitä huolimatta uhrin on mielestäni lähdettävä. On jo valmiiksi paskassa paikassa: se pahenee jos lähtee, mutta se taatusti pahenee myös jäämällä. Lähtiessä on edes mahdollisuus. Missin tapauksen taustoja en tiedä, joten paha mennä sanomaan.

Vierailija
112/252 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli mieleen siitä koirasta, että se on hätäpaskonut pelosta sisälle, ja siksi ollut koiranpaskaa sisällä.

Nuo tuollaiset canonballs persejaakot on muuten tunnettuja siitä, että naisten ja lasten lisäksi myös koirat hakataan.

Toivottavasti eläinsuojeluvalvoja on käynyt myös katsomassa noiden kotitilanteen.

Vierailija
113/252 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis paeta maasta. Sellainen olo mulle on.

Vierailija
114/252 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esiinty muuten Armanin canonball jaksossa jannu myös. Siinä samassa missä naistenhakkaajat kuulemma eivät kuulu kerhoon...

Vierailija
115/252 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tätä keskustelua lukee joku Jessican ystävistä, niin ole kiltti ja tee kaikkesi pelastaaksesi ystäväsi tuosta tuhoisasta suhteesta. Äijähän vaikuttaa ihan sekopäältä. 

Vierailija
116/252 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esiinty muuten Armanin canonball jaksossa jannu myös. Siinä samassa missä naistenhakkaajat kuulemma eivät kuulu kerhoon...

Noi nyt aina selittää tuota samaa sontaa.

Totuus (jonka kaikki niiden lähellä olleet tietää) on se, että mm. joukkoraiskaukset ja naisten hakkaamiset on arkipäivää.

Joukkoraiskaaminen on rangaistus "tyttöystäville" yms, jotka esim. uhkaa kertoa vaimolle, ja muihin tapauksiin rangaistus myös.

Vierailija
117/252 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi nyt aina selittää tuota samaa sontaa.

Totuus (jonka kaikki niiden lähellä olleet tietää) on se, että mm. joukkoraiskaukset ja naisten hakkaamiset on arkipäivää.

Joukkoraiskaaminen on rangaistus "tyttöystäville" yms, jotka esim. uhkaa kertoa vaimolle, ja muihin tapauksiin rangaistus myös.

Ne tekee kaikkea muutakin hirveää, tiedän tapauksen, jossa ns. pirihuoraksi leimattu nainen niiden parissa köytettiin patteriin kiinni ja sitä raiskattiin joukolla päivien ajan samalla, kun sitä "psyykattiin", eli tehtiin vainoharhaiseksi antamalla lisää amfetamiinia ja kiduttamalla henkisesti raiskausten lisäksi.

Vierailija
118/252 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos täällä nyt vielä on joku, joka ei tiedä kuka tämä mies on tai miltä näyttää, niin vertaisin että se on vähän kuin sais Bulle Mentulalta turpaansa eli todellinen bodarimöykky käynyt hennon naisen kimppuun ja käyttänyt vielä mm. taulua hakkaamiseenn....

Ne jotka tietävä ja ovat Facesta miehen sivun kurkanneet, niin ovat huomanneet varmaan saman kuin minä eli että paljon on julkkiksia kavereina ja aina joku 100 tykkäystä kuvilleen eli KUKAAN näistä julkuista ei ole tuominnut tekoa niin, että olisi nyt edes poistanut kavereistaan!

Vierailija
119/252 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehdessä Jessican viesti kaverilleen "3.2. klo 17.40: ”Ja varsinkin. Kun mä tiedän että se yksi ei ole pohjimmiltaan tollainen. Tää on ihan kamalaa mitä on tapahtunut.. Mutta mä tiedän että se kantaa tätä loppuelämänsä mukanaan. Mä en elä kostosta tai kaunasta vaan anteeksiannosta. Mä en halua tätä sille että saa tuomion sellaisesta mitä se ei ole tehnyt; en mä halua sellaista kenellekään.”

Siis häh? Ei ole pohjimmiltaan paha tämä mies.... kuinka kukaan voi olla noin naiivi. Tuomio sellaisesta mitä ei ole tehnyt? En tajua kyllä nyt yhtään tätä naista.

Vierailija
120/252 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos olisi tullut vakavampi vamma pahoinpitelystä? Tai kasvoihin olisi tullut pysyvä muutos? Luulen että Jessica olisi ajatellut asiaa toiselta kantilta. Tuuria oli kyllä matkassa ettei mitään pahempaa sattunut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän