Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miss Helsingin pahoinpitely

Pöö
21.01.2016 |

Kuka sen teki ja miksi?

Kommentit (252)

Vierailija
121/252 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla missi niitä naisia, jotka ymmärtävät pahoinpitelevää puolisoa ennenaikaiseen hautaan asti. Ellei sitten vuosien hakkaamisen jälkeen päässä napsahda ja löytää itsensä vankilasta pikaistuksissa tapahtuneiden puukkohippasten jäljiltä. Niitäkin naisia riittää.

Vierailija
122/252 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlasin hakkaajan nimellä ja ekalla sivulla vuokrailmoitus kaksiosta, jossa tällä hetkellä asuvat. Igst näkee myös että pari viikkoo sitten lahjonut tyttöystäväänsä läjällä koruja, en ehkä itse osais suhtautuu jos tietäisin et äijä istuu tutkintavankeudessa talousrikoksista.

Tarkoittaakohan tuo sitä, että ovat muuttamassa erilleen vai vaan hakemassa yhdessää uutta kämppää - ehkä jotain mihin ei liity pahoja muistoja, kuten nuori naiivi nainen voi ajatella. Koruilla lahjottu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/252 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä tän jampan nimi oli Toni joku?Oli tämän Leinankin kanssa yhdessä?

Vierailija
124/252 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin vai onko tuo koiranpaska ollut pienen koiran joka tuolla Jessicalla on?Voi koira parka :(

Vierailija
125/252 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toni Koo ilmeisesti Kejonen 

Vierailija
126/252 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI hitto, miehen face-sivuilla on yllättävän paljon kuvia lapsista ja vihjeitä siihen suuntaan, että haluaisi myös omia! Pahimmassa tapauksessa Jessica alkaa tekeen siis lapsia tän hullun kanssa!

Vierailija
127/252 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo oikeuden päätös romuttaa kokonaan sen suojan mikä perheväkivallan uhreille tulee siitä että törkeä pahoinpitely ei ole asianomistajarikos. Nyt näytetään että edelleen uhkailemalla ja kiristämällä uhria on mahdollista saada paljon lievempi tuomio tai välttyä kokonaan syytteiltä. Juuri tuon takia tehtiin uudistus että syytteen voi nostaa ilman uhrin suostumusta ja tässä se nyt vedetään pöntöstä alas niin että lorina kuuluu. Onnea vaan tuomareille onnistuneesta työstä!

Aivan samaa mieltä. Todisteiden hyödyntämiskieltoa EI ole tarkoitettu tälläisiin tapauksiin. T. juristi itsekin

Vierailija
128/252 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tyttö on ihan jokaisessa kuvassa hirveän ahdistuneen näköinen.

Vierailija
129/252 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jännämieheen tarttuu se jännämieheen hukkuu.

Vierailija
130/252 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne on niin sikasiistejä noi moottoripyöräkerholaiset. Kunnioittavat naisia jne.

Vierailija
131/252 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltalehdessä Jessican viesti kaverilleen "3.2. klo 17.40: ”Ja varsinkin. Kun mä tiedän että se yksi ei ole pohjimmiltaan tollainen. Tää on ihan kamalaa mitä on tapahtunut.. Mutta mä tiedän että se kantaa tätä loppuelämänsä mukanaan. Mä en elä kostosta tai kaunasta vaan anteeksiannosta. Mä en halua tätä sille että saa tuomion sellaisesta mitä se ei ole tehnyt; en mä halua sellaista kenellekään.”

Siis häh? Ei ole pohjimmiltaan paha tämä mies.... kuinka kukaan voi olla noin naiivi. Tuomio sellaisesta mitä ei ole tehnyt? En tajua kyllä nyt yhtään tätä naista.

Olin ymmärtäväni noista viesteistä, ettei ennen tuollaista olisi tehnyt. Silti, kerta se on ensimmäinenkin. Mikään ihme ei olisi, jos horkalla on vaikutusta asiaan, mieshän on ihan kamala turvonnut kaappi verrattuna aikoihin, jolloin oli esim. Leiinan kanssa. Ja niiltä ajoilta ihmiset kehuneetkin tyyppiä. Kuvista ei tunnistaisi samaksi.

Toivon, että tämä "yhdessä pysyminen" on vain tuomion välttämiseksi ja voivat nyt oikeasti erota. Noiden viestien perusteella Jessica ei halunnut pahaa tuomiota ukolle, oli se sitten säälistä (ei ennen hakannut, tietää agressiivisuuden johtuvan horkasta, huumeista) tai pelosta mitä seuraa, jos on itse todistamassa miestä vastaan. Mutta kyllä tuo TÖRKEÄ pahoinpitely on.

Instakuvissa ainakin ukolla on nuorempi sisko ja muitakin pieniä sukulaislapsia, tyttöjä.. Miten lähipiiri on reagoinut? Minkä esimerkin antaa naisen kohtelustaan? Varmaan tappaisi, jos joku koskisi omaan siskoonsa tuolla tavoin.

Vierailija
132/252 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esiinty muuten Armanin canonball jaksossa jannu myös. Siinä samassa missä naistenhakkaajat kuulemma eivät kuulu kerhoon...

Oli se jannu, jolta katkesi luu kädenväännössä. Äijällä on ylikasvaneet lihakset,  siinä helposti  jänteet ja luut paukkuu, kun on epäsuhta lihasvoiman ja luuston välillä.

Kun uutisia oikeudenkäynnistä ja tuomion perusteista luin, pisti silmään seikka, että jos tyyppi olisi kieltänyt olleensa paikalla asunnossa (ulkopuolisia todistajiahan ei ollut), olisi todennäköisesti jäänyt tuomitsematta.

Onneksi ei sitä hiffannut. Tuomiohan perustui siihen, että olivat kahdestaan asunnossa ja lopputuloksena toinen pahasti murjottuna.

Vierailija
133/252 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltalehdessä Jessican viesti kaverilleen "3.2. klo 17.40: ”Ja varsinkin. Kun mä tiedän että se yksi ei ole pohjimmiltaan tollainen. Tää on ihan kamalaa mitä on tapahtunut.. Mutta mä tiedän että se kantaa tätä loppuelämänsä mukanaan. Mä en elä kostosta tai kaunasta vaan anteeksiannosta. Mä en halua tätä sille että saa tuomion sellaisesta mitä se ei ole tehnyt; en mä halua sellaista kenellekään.”

Siis häh? Ei ole pohjimmiltaan paha tämä mies.... kuinka kukaan voi olla noin naiivi. Tuomio sellaisesta mitä ei ole tehnyt? En tajua kyllä nyt yhtään tätä naista.

Shokki ja kieltäminen. Traumatisoituneen ihmisen harhaista horinaa, kun ei ollut valmis kohtaamaan karmeaa totuutta. T. Kokemusta on

Vierailija
134/252 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan Tonin baariajoilta. Oli mukava ja hyväkroppainen, eikä näyttänyt horkalla pumpatulta lihakasalta.

Vierailija
135/252 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä palstaa lukee vähintäänkin Martina, varmaan moni muukin tämän missin tunteva ihminen. Pankaa se lapsiparka lukemaan tuo mustasukkaisuus-ketju, jos jotakin värähtäisi ja silmät aukeaisivat.

Vierailija
136/252 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä palstaa lukee vähintäänkin Martina, varmaan moni muukin tämän missin tunteva ihminen. Pankaa se lapsiparka lukemaan tuo mustasukkaisuus-ketju, jos jotakin värähtäisi ja silmät aukeaisivat.

Jos epäillykset pitää rahoittajista paikkaansa niin pikemminkin paranee olla suututtamatta yhtään mopopoikaa.... :DD

Vierailija
137/252 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan löydä mitään fb-profiilia tolle.

Vierailija
138/252 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta kukkaruukkuun... Huomasin miehen fb profiilia selatessa, kuten jo aikaisemmin kommentoinut, hirveästi julkkiksia, missejä, hunkseja etc etc.. Ei nyt mitään A-luokan julkkiksia mutta selvästikkin piirit ovat mitä ovat. Muutenkin puolituttuja joukossa, jotka ovat juuri tällaisia Helsinki swag-tyyppisiä.. Toivottavasti joku nyt ymmärtää mitä

Haen tolla :D fb sivu täynnä jakoja uutisia joista kerää selvästikkin ritarillista mainetta itselleen... Erikoista, kun itse olen opiskelija pk-seudun ulkopuolelta ja tuota fb profiilia selatessa, tuli semmonen olo, että aivan kuin eläisi täysin eri maailmassa kuin kyseinen "herrasmies" ja tämän buddyt...

Jessicaan palatakseni... Pääsisipä pois noista piireistä, vaikealta näyttää, sillä "kaikki" kaveritkin sekaantuneet noihin jännämiehiin näköjään... En tiedä mikä mahtaa motivoida jäämään suhteeseen, mutta tuli fiilis, että pelko tätä kyseistä miestä ja tämän ystäviä kohtaan...:(

Vierailija
139/252 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiasta kukkaruukkuun... Huomasin miehen fb profiilia selatessa, kuten jo aikaisemmin kommentoinut, hirveästi julkkiksia, missejä, hunkseja etc etc.. Ei nyt mitään A-luokan julkkiksia mutta selvästikkin piirit ovat mitä ovat.

Mun kaveri seurusteli jonkin aikaa sitten yhden noiden hunksin kanssa, se yritti saada mun kaveria käyttämään aineita, ja myös hormoneita, jotta se muutenkin laiha kaverini laihtuisi lisää....

Noista liikkuu muuten juttuja, että ne pyörittää huumeiden lisäksi perseenmyymisrinkiä, prostituoituja siis, ja myös ne epämääräiset suomalaiset "julkkismiehet" noissa piireissä on myytävänä.

Se voi hyvinkin olla, että miss helsingin pahoinpitely oli vain kurinpalautus "pomon" toimesta.

Vierailija
140/252 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oma valinta, eiköhän noi horkankäyttäjien sivuoireet oo kaikille tuttuja. Että sitä saa mitä tilaa ja ihan ite on tilattu. Pellejengiä ja kehtaa viä itkee julkisuudessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä