Pahoinpidelty miss Helsinki ei ole tehnyt rikosilmoitusta
Mies on tiedossa, en oikein ymmärrä miksi ei ole tehty. Ja mikäli tästä draamasta voi jotain päätellä, niin onko tuo edes asianomistaja rikos. Ainakin minulle tulee ihme hämärä fiilis koko hommasta, mitä oikeasti on tapahtunut ja kuinka vakavasta pahoinpitelystä on kyse.
Kommentit (104)
Olen muuten samaa mieltä, jos kuviossa pyörii kerholaiset niin tuskinpa hänen uralleen kovin hyvää tekee. Minä en ainakaan haluaisi oman tuotteen mannekiiniksi ihmistä johon voi yhdistää kaikenmaailman hämärätouhut. Sekavammaksi vain menee koko aika ja minulla loppuu sen myötä mielenkiinto koko ihmiseen, eipä jaksa enempää aikaansa tuhlata häneen.
Missään nimessä kenellekään ei ole oikein joutua pahoinpidellyksi. Mutta kuka ei ole kyllin järkevä, että kiertää tuollaisen porukan kaukaa, ihan oikeasti? Ja mitä hienoa ja puoleensavetävää nähtiin tässä prätkäjenginaisessa että hänet kruunattiin missiksi? Kai tuo seura kertoo riittävästi siitäkin, minkä tasoinen nainen on kyseessä. Taisi Miss Helsinki kisa kokea melkoisen inflaation tämän myötä. Toisaalta vetäjänäkin itse kohukuningatar, että ehkäpä sanan tasokkuus ei ole koskaan ollut tarkoituksenakaan kuvata näitä mittelöitä ja niiden naisia.
Pahoinpitelyä poliisi saa tutkia ilman uhrin suostumusta. Nyt vinkkaamaan fobballe, että tutkinta päälle.
Toinen asia on, että kannattaako seurustella rikollisten kanssa, mutta kukin saa kiksinsä mistä saa.
Kolmas asia on, että olihan se naama "ihan hakatun" näköinen ennen hakkauksiakin. Tuolla vauhdilla loppuu iho naamasta ja nenä häviää jo ennen 30 v.
Olen nähnyt tätä Jessicaa lentokentällä Tom Fordin pisteellä töissä. Jotenkin kuvittelin hän sellaiseksi tyylikkääksi menestyneeksi jet-set- naiseksi, jolla on rikas menestyvä mies, söpöjä lapsia ja ihana asunto Ullanlinnassa ja joka käyttää kynähametta vapaa-ajallakin. Tää mielikuva kyllä nyt tippu ja korkeelta tämän jengi-assosiaation kanssa :D Ja se että kuulin että se onkin vasta 25...... :O
Tässä ip-lehdestä lainaus Jessican tämän päivän lehdistötilaisuudesta:
"Hän ilmoitti, ettei ole tehnyt tapahtuneesta rikosilmoitusta, koska ei ole kokenut sitä tarpeelliseksi ja haluaa unohtaa tapahtuneen mahdollisimman nopeasti.
– Se, miksi rikosilmoitusta ei ole tehty tai miksi minä tai kukaan muukaan ei ole vastannut, mitä, kuka tai missä, johtuu täysin siitä, että en koe, että siitä tiedosta on hyötyä kenellekään muulle kuin minulle ja minun läheisilleni.
– Pyydän nöyrästi teitä ymmärtämään, etten halua avata tapahtumia enempää tämän tilaisuuden jälkeen, Ruokola sanoi puheessaan."
"...en koe, että siitä tiedosta on hyötyä kenellekään muulle kuin minulle ja minun läheisilleni."
Entäs seuraava tyttöystävä ja seuraava uhri?
Veikkaan kuitenkin, ettei rikosilmoitusta tehty siksi, että Jessica pelkää siitä seuraavaa kostoa hänelle.
Vierailija kirjoitti:
"...en koe, että siitä tiedosta on hyötyä kenellekään muulle kuin minulle ja minun läheisilleni."
Entäs seuraava tyttöystävä ja seuraava uhri?Veikkaan kuitenkin, ettei rikosilmoitusta tehty siksi, että Jessica pelkää siitä seuraavaa kostoa hänelle.
Ei ajattele ainakaan olevansa roolimalli. " Tytöt, aina suu tukkoon jos sinut pahoinpidellään. Rikosilmoitus ei hyödytä ketään."
Tästä tulee taas sellainen "ei se oo niin vakavaa" olo, vaikka kyseessä on kuitenkin pahoinpitely kun tekijä pääsee täysin vastuussa ja uhri pelon? takia tahtoo äkkiä lakaista kaiken maton alle.
Tää viittais just siihen että joku jengiläinen tekijä ja tyttö pelkää.
Ei se nyt ihan hullu oo, ei poliisitkaan uskalla tehdä mitää näiden prätkä isisten kanssa! Tuttu poliisi kertoi, että jengiläiset oli ratsiassa uhanneet raiskata poliisien vaimot. Ei niill oo mitää rajaa! Eläimiä!
Kyllä mä nyt vähän ihmettelen, mikä juttu tämä on. Miten missille, joka ei tee rikosilmoitusta pahoinpitelystään, viitsitään antaa yhtään enempää julkisuutta? Miksi asiaan ei oteta tiukemmin kantaa? Siinäpä vasta esikuva kaikille naisille!
Tästä olisi periaatteessa voinut saada hyvän casen sillä, että Jessica olisi näyttänyt julkista esimerkkiä ja tehnyt rikosilmoituksen. Että näin voi tapahtua, mutta kyseessä on rikos, josta kuuluu tehdä ilmoitus ja jota ei pidä hiljaisesti hyväksyä. Mutta ei.
Olisikohan Miss WT viimein osuvampi nimi tälle skaballe?
Siksi ei tehnyt, koska pelkää saavansa pahoinpitelijältä & jengiltään vielä pahemmin turpaansa. Omapa on valintansa, mutta pelossa elää niin kauan kuin noissa rikollispiireissä liikkuu.
Ikävä sanoa, mutta sitä saa mitä tilaa...
Näissä jengeissä nainen on jengin omaisuutta ja tarvittaessa kiertopalkinto. Kumma kyllä jengeissä pyörivät naiset haluavatkin juuri sitä. "Kovia" liivijätkiä, ns. yhteiskunnan ulkopuolella olemista yms. joka parantaa omaa heikkoa itsetuntoa. Ei kyllä paljon alemmas nainen voi vajota.
Tämä missi on huono esikuva nuorille tytöille!
Vierailija kirjoitti:
Tämä missi on huono esikuva nuorille tytöille!
Perustelut?
Olen samaa mieltä. Erittäin huono esikuva kenelle tahansa. Pahoinpitely on ikävä asia, mutta jos liivityyppien kanssa hengaaminen on totta, niin ihan oikeasti.... Haloo!
Jengiläiset hoitaa asian omissa porukoissa.
Vierailija kirjoitti:
Miss Helsinki pelkää pahoinpitelijäänsä eikä uskalla tehdä rikosilmoitusta.
Hyväksyy vaikenemalla.
Voiko joku mamma tehdä tosta rikosilmoituksen?
Pahoinpitely on virallisen syytteen alainen rikos.
Nyt oli Seiskassa tmv, että tuttavapiirin mies tehnyt ja ilmoitusta ei ole tehnyt, koska ei usko että ketään hyödyttää hakkaajan nimen tietäminen. Luulin ettei pahoinpitely ole asianomistajarikos, monestihan uhri ei uskalla puhua.