Pahoinpidelty miss Helsinki ei ole tehnyt rikosilmoitusta
Mies on tiedossa, en oikein ymmärrä miksi ei ole tehty. Ja mikäli tästä draamasta voi jotain päätellä, niin onko tuo edes asianomistaja rikos. Ainakin minulle tulee ihme hämärä fiilis koko hommasta, mitä oikeasti on tapahtunut ja kuinka vakavasta pahoinpitelystä on kyse.
Kommentit (104)
Mitä poliisi voisi tehdä? Sanoa soo soo, jonka jälkeen Cannonballsin herrasmiehet käyvät laittamassa akan multiin.
Se miesystävä aika erikoisen näköinen.
Vaikka olisi tehnyt mitä, niin kukaan ei ansaitse sitä, että tulee pahoinpidellyksi.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olisi tehnyt mitä, niin kukaan ei ansaitse sitä, että tulee pahoinpidellyksi.
Ei tietenkään, on vain ihmeellinen soppa koko juttu, enemmän tässä kysymyksiä tulee mieleen joka kerta kun asiasta tullaan julkisuuteen. Kovin on hämärää ja vaitonaista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä poliisi voisi tehdä? Sanoa soo soo, jonka jälkeen Cannonballsin herrasmiehet käyvät laittamassa akan multiin.
Miten Cannonballs liittyy juttuun? Kuuluuko se (ex)poikaystävä niiden jengiin?
Varmaan julkisuustemppu koko juttu. Milloin viimeksi miss helsingistä olisi kirjoiteltu näin paljon? Koko kisa on jotenkin halvan oloinen.
Miksi kukaan nainen antaisi pieksää itseään rangaistuksetta, eikä tee edes rikosilmoitusta? Pelkääkö henkensä puolesta, vai mikä mättää?
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan nainen antaisi pieksää itseään rangaistuksetta, eikä tee edes rikosilmoitusta? Pelkääkö henkensä puolesta, vai mikä mättää?
Koska pahoinpitelystä ei saaa rangaistusta. Se vain suututtaa pahoinpitelijän.
Selvä tapaushan tää on, naisparka ei varmaan vaan "uskalla" tehdä ilmoitusta tulevaisuuden mahdollisten hankaluuksien vuoksi... Arvelee pääsevänsä helpommalla kun yrittää vaan unohtaa.
Dramaqueen. Tästä tytöstä kuulemme vielä. Mitä kerrottiin tiedotustilanteessa? Hänet pahoinpideltiin ja hänellä on vaikeaa. Mitä tästä emme jo tienneet?
Miss Helsinki pelkää pahoinpitelijäänsä eikä uskalla tehdä rikosilmoitusta.
Hyväksyy vaikenemalla.
Voiko joku mamma tehdä tosta rikosilmoituksen?
Cannonballsissa niin lahjakasta porukkaa, että enemmistö jäsenistä vankilassa "vasikoiden" takia.
Itse eivät töppäile, vasikat vikapäitä.
Säälittävää porukkaa,
"olen viisas" tatuointi enää puuttuu naamasta peruscannonball reppanalta.
Eli pakko olla poikaystävä, koska jos ei olisi niin Jessica varmaan olisi kertonut ettei seurustelukumppania (exää??) tarvi syyttää. Toni kun on ykkösepäilty.
Toinen vaihtoehto on että joku tuttavapiiriin kuuluva Cannonball on tekijä ja poliisia ei haluta mukaan.
Palkkaisitko rikosjengileidin hommiin myymään tuotteitasi?
Mua harmittaa tän Jessican puolesta, jos se pahoinpitelijä on joku CB-porukasta. En usko, että on ihan oikeasti tajunnut mihin leikkiin lähtee.
Noissa porukoissa naisilla on aika kiveenhakattu rooli ja loppujenlopuks aika harva nuori nainen, varsinkaan tuore missi, sen roolin pystyy täyttämään niin, ettei konflikteja synny.
Toivottavasti pääsee eteenpäin tästä hommasta ja toivottavasti ei jää kenellekään mitään hampaankoloon, voi muuten päättyä tarina aika ikävästi.
Vierailija kirjoitti:
Palkkaisitko rikosjengileidin hommiin myymään tuotteitasi?
Ei ne naiset tiedä puoliakaan mitä on "rikosjengillä" meneillään. Noissa porukoissa ei "työasioista" puhuta tyttöystäville.
Niin mites se tiedotustilaisuus?? Eikö sen pitäny tänään olla??
Huonoa mainosta jessicalle, on prätkäjengimuija. Kunnolliset mainostajat taitaa karata muille maille. Ei ne tällaista julkisuutta hae.
Vierailija kirjoitti:
Niin mites se tiedotustilaisuus?? Eikö sen pitäny tänään olla??
Olikin, katso iltalehden sivut.
samaa ihmettelen. Jos ei nosta syytteitä, niin oisiko taustalla joku selitys, että oikeudessa tekijjä paljastaisi sen...? Ta ijos on ex poikakaveri, tai joku jole hän oli velkaa eikö ollut maksanut,,,,ta imitä tahansa hämärää, mistä pitää vaieta. jotenkiin alkanu kuulostaa että itse kokee ansainneensa , ehkä petttänyt ?????