Miehet ovat hemmoteltuja (nettitreffit)!
Ihan uskomattoman tylsä juttu, kun aikuiset miehet alkavat ensin keskustelemaan mutta sitten jatkoviestejä saa odottaa ja odottaa. Sovitaan vaikka että jatketaan juttua huomenna, mutta sitten kun molemmat ovat taas linjoilla, mies ei tee elettäkään laittaakseen aloitusviestiä! Naisen vastuulla näyttää olevan koko keskustelu ja mielenkiinnon ylläpito...vai hukkuvatko uroot viesteihin kenties?
Kommentit (10)
Hä? - Mä olen kuullut monen miehen ulisevan päinvastaista. Ja melkein yhtä monen miehen valittavan, etteivät ole lainkaan olleet halukkaita vastaamaan miesten lähettämiin viesteihin. Monella nettitreffipalvelimella on huomattavasti enemmän sinkkumiehiä kuin naisia. Onkohan missään selkeää nais -enemmistöä? Toisaalta joskus kun tälläkin palstalla on avauduttu, millaisia viestejä naiset ovat miehiltä saaneet miehiltä, niin saatan kyllä uskoa, miksi osa miehistä ei löydä itselleen, sitä toista puoliskoa ainakaan netin kautta.
Kokeile viestitellä muiden kuin YTM:ien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ne ei halua näyttää epätoivoisilta.
Tämä. Itse nuorempana umpi rakastuneena olen karkottanut pari naista. Olen oppinut, että naiset rakastavat pelejä, pelataan sitten pelejä..
Vierailija kirjoitti:
Onkohan missään selkeää nais -enemmistöä?
Ei ole. Yleensä mitä suositumpi deittipalvelu on sitä tasaisempi sukupuolijakauma on. Hiljaisilla treffipalstoilla saattaa olla jopa viisi miestä yhtä naista kohden. Suurimmissa deittipalveluissa puolestaan on yleensä noin kaksi miestä yhtä naista kohden. Seuraa tositarkoituksella hakevien kohdalla suhde ei tosin ole ihan niin kehno. Miehissä nimittäin on huomattavasti enemmän seksiseuraa etsiviä käyttäjiä.
Aika paljon noilla taitaa olla valinnanvaraa. Kokeilin taas tehdä nettideitti-ilmoa (olen 28v, hoikka, lapseton, asun yksin yms), sain melko kivasti yhteydenottoja ja vastasin jokaiseen. Noin joka kahdeksas mies vastasi takaisin, loput vaan katosivat.
Yleensä loputkin lakkaavat vastaamasta kun käy ilmi että en ole koskaan ollut parisuhteessa. Menetetty peli.
Vierailija kirjoitti:
Ihan uskomattoman tylsä juttu, kun aikuiset miehet alkavat ensin keskustelemaan mutta sitten jatkoviestejä saa odottaa ja odottaa. Sovitaan vaikka että jatketaan juttua huomenna, mutta sitten kun molemmat ovat taas linjoilla, mies ei tee elettäkään laittaakseen aloitusviestiä! Naisen vastuulla näyttää olevan koko keskustelu ja mielenkiinnon ylläpito...vai hukkuvatko uroot viesteihin kenties?
Aina vihreänä oleminen (tm.online) ei tarkoita sitä, että on linjoilla!
Oletko ap hiukan kärsimätön?
Laita itse se viesti ja kysy mitä kuuluu?
Joskus olin itse deiteillä ja saatoin kirjautua palveluun, mutta sitten tulikin jokin asia hoidettavaksi ja en kirjautunu ulos. No, olin sen koko ajan muka online, vaikken ollut edes paikalla. Vastailin sitten kun taas pääsin vastaamaan.
Minusta myös jos suhde on alkaakseen niin ei siinä tartte kiertää kun kissa kuumaa puuroa vaan jos tunne on molemminpuolinen niin se homma etenee sujuvasti, luontevasti ja aivan kuin itsestään. Se into on kummallakin eikä siinä silloin pohdi laitanko viestin vaiko enkö laita ja olenko ensimmäinen ja kehtaanko jajaja. =D
Vaan innokkaana ottaa yhteyttä, vaikka sitten yhteydenotto itsessään olisikin hyvin maltillinen tai ainakin hillitynpi kun sisimmissään tuntee.
Ei kannata miettiä liikoja.
Se on niin, että niillä on juuri joku kiinnostava tyyppi kierrossa. Eivät tiedä jatkuuko se, joten roikottavat muitakin vielä mukana. Se on tätä nykypäivää. Kannattaa olla kärsivällinen. Saat sen suhteen, joka sinulle kuuluu lopulta. Pitää vaan ymmärtää, että siihen menee aikaa ja on miehillä on aina muitakin vaihtoehtoja harkinnassa. Nettimiehet on hankalimpia. En ole fotogeeninen, ni ei oikein nettimiehet tykkää musta, mutta oikeassa elämässä mua lähestyneet miehet ja ovat olleet komeampia kuin kukaan Tinderin tyypeistä tai muista nettimiehistä.
Ap, ei kai nyt mieyhen tarvii jatkuvasti olla aloitetta tekemässä? Pystyy siihen varmaan naisetkin.
Ehkä ne ei halua näyttää epätoivoisilta.