Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lohjalaisia

Vierailija
28.06.2008 |

Onko paikalla ketään kuka asuu/asunut lohjalla? Haluan tietää kaiken hyvät ja huonot puolet.

Ollaan ehkä muutamassa sinne,

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tulee aina jostain syystä hirveästi huonoja puolia Lohjasta, mutta täytyy myöntää, että minusta taas kaupunki on oikein kiva.

Mukavia on Aurlahden ranta, ihanat ulkoilumahdollisuudet harjulla, Neidonkeidas on aivan ihana uimapaikka, kaupunki on virkeä, mutta ei liian vilkas, kaikki palvelut löytyy paitsi sisustusliikkeet ovat aika ankeita. Itse tykkään antiikkisesta sisustuksesta, joten niitä löytyy taas hyvin Lohjan kirpputoreilta, joita on paljon ja lisäksi siellähän on iso Fasaanin liike. Tykkään kovasti lohjalaisista tapahtumista, esim. omppupäivät ja vanhanajan joulumarkkinat on minusta kivat. Samoin antiikkimessuja odotan jo nyt kovasti.

Minulle ollaan oltu aina Lohjalla tosi ystävällisiä, mutta kuulema ne ihmiset ovat tosi juntteja ja puhuvat selän takana pahaa. Eivät kuitenkaan ole koskaan puhuneet minulle pahaa muista ihmisistä, joten ehkä kertovat vaan sitten minusta muille ihmisille, sillä eihän se ole muuten mahdollista...

Niin ja ihana plussa on St.Honore, jossa on ihan kuninkaallisiihinkin suihin sopivia leivonnaisia, Stolpehan on ollut töissä hovissa.

Mikäli olet muuttamassa Lohjalle, niin sanoisin, että kivaan kaupunkiin olette muuttamassa. Sen sijaan täällä 90% ihmisistä on toista mieltä. Itsellä muutto Lohjalle kyllä tyssää siihen, että ei sovi kyllä asuinpaikaksi lapsiperhelle, jossa molemmat vanhemmat ovat pääkaupunkiseudulla töissä. Ehkä sitten eläkkeellä.

Vierailija
2/6 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä alueella hyvä asua? minne ehkä rakentaa?

Meillä kaksi lasta 2v ja 4v. Haluan tietää kaiken mahdollisen hyvät ja huonot puolet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä erityisesti haluaisit tietää?

Ainakin tällä alueella missä minä asun toimii koulu, päivähoito, terveyskeskuspalvelut hyvin.

Keskustaan n. 6km

Keskustassa prisma, tynninharjulla citymarket ym...

Liikenneyhteydet pääkaupunki seudulle tosi hyvät.( Moottoritie)

Vierailija
4/6 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja sisustusliikepulmakin poistuu, kun sinne Lohjan as kohdalle rakennetaan piakkoin se uusi kauppakeskus.

Siirtyyköhän se Euromarket keskustasta sinne vai tuleeko Lohjalle peräti kaksi Euromarketia?

Vierailija
5/6 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roution kerrostaloalueella on tosi huono maine, mutta siellä on ympärillä paljon uutta okt-aluetta ja uusi motarin liitymä tulee aika sopivasti lähelle. Muijala on ollut tosi suosittu 90-luvun alussa, mutta siellä on edelleen aika huonosi palveluja ( suurin osa Nummelassa) ja pk:t ja koulut turvoksissa.

Vierailija
6/6 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ainakin muijala, perttilä, gruotila, vienola, moisio voipi olla muitakin, olen itsekkin asunut vasta 1,5v.

Meillä ainakin me ja lapset 3kpl viihtyvät hyvin.

Rakentamisesta en oikein osaa sanoa vienolaan taidetaan rakentaa paljon.

Uimarantoja on moisiossa, aurlahti ja haikarin ranta.

Kiva paikka ja hyvä lasten kasvaa, tervetuloa vaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän