Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tuleva ex-vaimoni on hullu

Vierailija
21.01.2016 |

Haluais tehdä toisen lapsen MUN kanssa. Ero on tulossa voimaan keväällä. Erillään ollaan asuttu jo vuoden verran. Välit eivät ole hyvät. Inhoan sitä akkaa, niin kamalasti on mua kohdellut! Yksi yhteinen lapsi on ja hänetkin on ex ominut vaikka vuoroviikoista puhuttiin aluksi niin nyt saan nähdä lasta silloin kun exän aikatauluihin sopii.

En koskisi tuohon kantturaan pitkällä tikullakaan! Mitä helvettiä teidän naisten päässä oikein liikkuu? Onko tuollainen ihan normaalia?

On sillä uusi miesystäväkin mutta ei kuulemma ole vakavissaan sen kanssa vaan haluaisi lapselle biologisen sisarruksen. Mitä se edes tarkoittaa?

Ootte te naiset kyllä aika pihalla!

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ikinä ajattelee sairasta!! Siksikin, etenkin siksi, että teillä yhteinen lapsi joka kärsii kovasti teidän riidoista, rakkaudettomuudesta, ehjyyden puutteesta. Rakenna sinä elämäsi hyväksi myös lapselle, älä tuhlaa aikaa vihaan vaikka varmasti syytä, vaan keskity siihen pieneen ihmiseen jonka idiootti äiti vielä tuohon tilanteeseen olisi tekemässä toista. Ateistinen maailmahan pistää nyrkkiä tästä mutta: Lasten tarkoitus on syntyä avioliittoon, kahdelle vanhemmalle jotka tukevat toisiaan ja missä tytöt ja pojat saa olla sellaisia eikä neutreja ja ehjän suhteen alla kasvamassa. Se harvoin onnistuu mutta että sinne tänne lapsia vaikka menossa muualle niin voi ..kele. Ja täällä tuetaan sitä, kyvyttöminä näkemään omaa idiotismia tai lasten pahaa oloa näissä kuvioissa.

Vierailija
42/49 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta ajattelua 'host perheen' isältä oppinsa saaneella: Ei kukaan puhuta totta todeksi, vääryyttä vääräksi, pahuutta pahaksi vain siksi, ettei kukaan kestä antaa toisille empatiaa ja kohdata siinä sivussa omia syntejään. Ketjun aloittaja kuulostaa terveeltä, harvinaiselta, ja nainen on pimeä. Ja olen nainen. Te hullut tuette lasten ' tekoa' eroihin ja muuta paskaa piittaamatta muusta kuin kapinastanne kaikkia sääntöjä moraalia ym kohtaan; kaikkea saan tehdä perkele ja mitä väliä miltä lapsista tuntuu. Tää isä sentään ajattelee lastaan, kiittää asiallisista kommenteista mutta kohtaa pipipäitä jotka kertoo ' myös hänen olevan syyllinen' . Idiootit - kaikki on syyllisiä- mutta vain ne jotka puhuu totta uskaltaa kertoa kuinka hullua hulluus on. Te jotka uikutatte pelkäätte sanoa pahaa pahaksi koska ette kohtaa pahuuttanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea esitys esiintyä miehenä. Luin ensimmäisen ja viimeisen lauseen. Huoh ;(

Vierailija
44/49 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinäkin kaikissa ketjuissa tuota "huoh"ia huutelemassa, kyllä olet ihminen paikallaan muita arvioimaan. :DDD että huoh vaan itselles!

Vierailija
45/49 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkin kaikissa ketjuissa tuota "huoh"ia huutelemassa, kyllä olet ihminen paikallaan muita arvioimaan. :DDD että huoh vaan itselles!

Mut hei, ei kuitenkaan tätä iänikuista "hohhoijakkaa!"

Vierailija
46/49 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa käyttää sun siittiöitäs, jotta jo yhteinen lapsenne saisi biologisen sisaruksen sisko- tai velipuolen sijaan. Ken tietää, miten ex-vaimosi on tähänkin ideaan päätynyt.....

Vierailija
47/49 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

12 oli siis ap.

Ja anteeksi nyt kauheasti että yleistän. On niitä järkeviäkin naisia varmasti mutta yritänkin nyt saada jotain tolkkua että onko tuo exä oikeasti lopullisesti pimahtanut vai onko tuollainen käytös naisten keskuudessa ihan normaalia ja hyväksyttävää?

Ap

Ei ole normaalia ja ei ole hyväksyttävää.

Hyvää jatkoa sulle ja pyri oleen hyvä isä tuolle jo olemassa olevalle murulles, ei todellakaan kannata tuon kaltaisen ihmisen kanssa toista hankkia.

Vierailija
48/49 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä tuli sellainen mieleen, että lapsi on tärkein, mutta koeta löytää elämääsi ainakin yksi tai useampikin muu suuri ilonlähde, olkoon se nyt urheilu, musiikki, elokuvat, peli-illat kaveriporukassa tms, johon voit keskittyä ja josta nautit täysin rinnoin. Jotakin sellaista, minkä tekemisestä tulee hyvä vahva olo. Tai jos sellainen jo löytyy, anna sille niin paljon aikaa kuin vain voit.  Teidän tilanne on tosi kuluttavan kuuloinen, olisi jotain tasapainottavaa millä jaksat. Ja niin kauan kuin elämäsi on kiinni lapsessa (tämä kuulostaa varmaan hirveältä) on eksällä narusi käsissään. Samalla, kun saat rakennettua muuta elämääsi, pystyt ehkä vähitellen näkemään hänet neutraalimmassa valossa, kun riippuvuus vähenee. Rakastat lasta silti yhtä paljon. Tsemppiä ja voimia. 34.

Vierailija
49/49 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole monien naisten mielestä normaalia eikä hyväksyttävää käytöstä. Jos ap:n kertomus on tosi, en ihmettele että pitää exää hulluna ja on tunteet sanoisinko pinnassa. Silti ap, älä lähde tuohon "kaikki naiset sitä tätä" kelkkaan, koska muuten sun perusteellakin voitaisiin sanoa vaikka mitä "kaikki miehet" soopaa. Jos eksä olikin vikatikki, nauti lapsestasi se minkä voit, älä anna eksän myrkyttää teidän välejä, ja muusta hänen ajattelustaan/analysoinnista päästä vaan irti. Jos sattuu olemaan tarpeeksi ongelmainen kyseessä, voi nauttia vaan siitä että saa sut provosoitua, jos pystyt päästään ärtymyksestä irti saat otteen tilanteeseen takaisin. Lapsi on ykkönen, kaikki muu samantekevää. Ja sitten kun tilanne selviää ja rauhoittuu ja elämä on mallillaan, uutta kehiin ilman katkeruutta. 10.

Kiitos tästä. Tunteet on tosiaan pinnassa ja vaikeaa on ollut jo kauan ennen eroakin. Olen kyllä paljon lukenut esim narsismista ja moni asia täsmäisi tuohon exääni mutta en halua siitä sen enempää huudella kun paskaa tulee niskaan vaan ja sitten se olenkin minä se hullu joka exäänsä haukkuu ja mustamaalaa.

Tiedän kyllä ettei kaikki naiset ole noin hulluja. Mulla on kaksi siskoa jotka on ainakin mun silmiin ihan normaaleja ihmisiä. Toinen on eronnutkin ja ovat saaneet lasten asiat sovittua ihan hyvin eikä siskoni ole tuollalailla lapsia ominut tai määräillyt tapaamisia oman mielen mukaan.

Mutta nythän sinä just haukut ja mustamaalaat häntä.

Eli jos rehellisesti kertoo miten toinen käyttäytyy niin se on haukkumista ja mustamaalamista? Selvä.

En kuitenkaan puhu hänestä pahaa todellisessa elämässä vaan pysyttelen asialinjalla joten omatuntoni on puhdas. Lapsellekin puhun hänestä vain lämpimästi vaikka verisuoni meinaa poksahtaa päästä. Exällä sen sijaan ei ole ongelmia puhua minusta pahaa joka suuntaan, jopa lapselle!

Kyllä. Tuohon tyyliin kun " rehellisesti" kertoo, niin se juurikin haukkumista ja mustamaalaamista. Älä viitsi uhriuttaa itseäsi. Varmasti olet tehnyt oman osuutesi liittonne kariutumiseksi. Aina on kaksi osapuolta.

Et oo tosiaan varmaan koko ketjua lukenut. Tai sit joku on pahasti kussut sun muroihin aamulla. Tai sit susta on kiva muuten vaan vittuilla muille. Hanki elämä.

N29

Olen lukenut koko ketjun. Ei ole tarkoitus vittuilla, vaan antaa perspektiiviä aplle. Ei siitä vain tule mitään jos keskittyy haukkumaan toista osapuolta. Pitäisi kyetä näkemään myös kokonaisuus, esim lapsen etu ja olisi hyvä edes vähän yrittää ymmärtää myös sitä entistä puolisoa. Tässä ap on valittanut mm. tuosta lastenvalvojalla tehdystä sopimuksesta, vaikka ihan hyvin taustalla voi olla se, että nainen on lähestulkoon yksin hoitanut lapsen alusta asti, täten siis tuntee lapsensa ja lapsen rytmin ym. Monia asioita voi jäädä tiedostamatta/ymmärtämättä,  jos ei ole ollut läheinen hoitosuhde omaan lapseen. Nämä seikat voivat olla niitä joidenka vuoksu tuo nainen/äiti, ei halua sopia millintarkasti tuota aikataulua lapsen isän kanssa. Ei lasta hoideta kello kaulassa! Vanhempien TÄYTYY kyetä voittamaan OMA EGO ja alkaa tekemään YHTEISTYÖTÄ vanhempina. Tässä nyt mainitsin sulle numero 19 muutaman seikan joita et voi tietää tästä tapauksesta. Älkää ihmiset aina menkö tähän av harhaan että kuvitellaan että koko tilanne muka hahmottuisi näin heppoisin perustein. Joku vain kirjoittaa omasta näkökulmastaan asioita sekavaan sävyyn ja siinä sivussa vähän nimittelee puolisoaan ja sitten ihmiset menevät heti sen taakse antamaan myötätuntoa aloittajalle. Asiat ovat monesti ihan oikeasti monimutkaisia. 

Olen lapsen hoitoon osallistunut alusta asti. Vaikka olen myös kokoajan työssä käynyt ja vaimo ollut kotona niin silti olen öisin lasta pihalla kärrännyt ja nukuttanut, hoitanut, syöttänyt, ollut lapsen kanssa että äiti pääsee tuulettumaan ja hyvin olen lapsen kanssa aina pärjännyt, vaimokaan ei ole tästä aiheesta juuri valittanut vaan hyvin olen kelvannut lapsenvahdiksi kun on ollut menoja hänellä.

Ex myös halusi laittaa lapsen päiväkotiin heti kun oli mahdollista jotta hänellä jäisi aikaa harrastaa ym ja lapsi onkin ollut kokopäivähoidossa vuoden ikäisestä asti, niin että minä vein hoitoon kun lähdin töihin ja hain kun tulin töistä ja vaimo tällä välin sai aikaa itselleen. Parhaani olen tehnyt. Kun vaimo potki minut pihalle omasta talostani niin annoin hänen ja lapsen sinne jäädä ja palkkanikin meni yhteiselle tilille heidän käyttöön. Varmasti minustakin puutteita löytyy mutta omasta mielestäni olen kaikkeni tehnyt niin että lapsella olisi asiat parhain päin.

Ja se miksi ex ei halua sopia kellontarkasti on että hänellä on niin epäsäännölliset aikataulut itsellään työn ja muun suhteen että mielummin määrää asiat milloisenkin tilanteen mukaan sen sijaan että olisi säännölliset tapaamiset ja hän ei voisikaan käyttää minua lapsenvahtina kun menoja ilmaantuu. Tai kyllä silti mielelläni ottaisin lapsen hoitoon säännöllisten tapaamisten lisäksi mutta kai tuo on hänelle optimaalinen tilanne näin.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi