Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko ottanut/otatko influenssarokotteen?

Vierailija
08.12.2024 |

Poikkeuksellisen tautirikasta aikaa elämme, hinkuyskää kuin mykoplasmaa enemmän kuin mitä THL:n tartuntautien mittaushistoriassa ja nyt alkaa influenssakin puskemaan päälle, viimeistään joulun aikaan.

Minun piti ottaa se jo useampi viikko sitten, mutta sairastuin ja vasta nyt alan olla kunnossa, varasin nyt sitten huomiselle rokotusajan, jospa sitten välttyisi edes influenssalta. Aavassa muuten kys rokote nyt tarjouksessa, 33€ eikä 53€.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/13 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka vuosi otetaan koko perhe.

On tässä sairastettu muutenkin ihan piisalle, ei tähän influenssaa enää tarvita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kuitenkin järkevä välttää parveilua. Jos menee ihmismassoissa ja julkinen wc, siellä voi olla jotain.

Vierailija
4/13 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ottanut. Viimeksi sairastin influenssan joskus 1980-luvulla. Sairastan muutenkin todella vähän ja hyvin harvoin. Ymmärrän kyllä jos on paha immuunipuutos niin on pakko ottaa rokote ettei kuole.

Vierailija
5/13 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka vuosi olen ottanut. Kun kerran sairastaa influenssan, niin muistaa ottaa rokotteen ajoissa sen jälkeen. Ihan turhaa sairastaa tauteja, joihin on rokote. Otimme myös koronarokotteen kaikki rokotebussista.

Vierailija
6/13 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota. En luota enää rokotteisiin.

Vierailija
7/13 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on yksi työpaikan tarjoama luontaisetu joten otan ilman muuta

Vierailija
8/13 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ottanut, enkä ota.

Vierailija
9/13 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin rokotteen. Kerran olen sairastanut influenssan ja olin oikeasti puolikuollut vaikka olin muuten terve, nuori ja hoikka. Mitä en enää ole...

Vierailija
10/13 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen riskiryhmäläinen (diabetes) joten saan sen joka vuosi ilmaiseksi.

Vierailija
11/13 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota enkä ole koskaan ottanut eikä kukaan muukaan meidän perheestä. Töissä eniten sairastaa flunssaa, influenssaa jne juuri ne rokotetut. 

Influenssan sairastettiin pojan kanssa pari vuotta sitten. Molemmilla kuumetta 39 astetta 3 päivää ja yskä kesti viikon kaks. Ei kummosempi tauti. 

Vierailija
12/13 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ottanut, enkä ota.

Näin minäkin ajattelin ennen vuotta 2000, jollin sairastin elämäni ainoan inflenssan. 4 kk sairastin ja en ha.ua sitä uudelleen. Koronankin sairastin yksi päivä ja kuumetta 37.5. Ei voi puhua samana päivänäkään näistä taudeista.

Vierailija
13/13 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantaja maksaa ja piikittäjä käy työpaikalla työajalla, Otin rokotteen