50e synttäritarjoilut kotileipurilta!?
Veljen vaimo on äitiyslomalla, lapsellani oli viikonloppuna synttärit.
Kun aikaisemmin jo oli puhetta että hän jää äitiyslomalle pari päivää ennen synttäreitä pyysin leipomaan, koska hän aina kertoo miten paljon tykkää laittaa kaikenlaista ja hän tekeekin ihan hyviä kakkuja.
Oli sitten tehnyt 2x4munan kermakakkua ja koska täytteestä jäi valkuaisia yli niin marenkia lisäksi. Kakkujen lisäksi pari saaristolaisleipää.
Kävivät sitten viikonloppuna kahvilla, toivat lapselle 1v-lahjaksi puisen palapelin ja sanoi lähtiessään että haluaisi 50e kakuista!
Mä olin ajatellut että ne kakut olis lahja lapselle...
Ei ainekset voi noin paljon maksa kuitenkaan...?
Kommentit (22)
Kyllä minäkin useasti leivon täytekakkuja ja voileipäkakkuja sukulaisten erilaisiin juhliin, kun pyytävät. Tai saattavat pyytää ihan muuten vain itselleen, vaikka ei mitään juhlia olisikaan tiedossa.
Ei kävisi mielessänikään, ettenkö velottaisi leipomisista mitään. Aineksiin menee rahaa ja itse työntekoon kuluu aikaa. Olisin jossain vaiheessa vararikossa jo, jos ilmaiseksi noita tekisin :D
Vaikka kuinka on sukulaisia, niin siltikin.
50e ei ole lainkaan paha hinta noista. Toki tuosta maksamis asiasta ois kannattanu puhua etukäteen, ettei tule yllätyksenä. Tosin en ymmärrä, miten tuo on sulle AP tullut kuin puskista, koska luulisi olevan ihan itsestäänselvää että ei noita ilmaiseksi tehdä. Ei ainakaan meillä päin, enkä ole koskaan kuullut, että kukaan mukaan tekis.
Oletitko saavasi kokonaan ilmaiset, vai olitko alunperinkin ajatellut että maksat ainekset ja käly tekee tekemisen ilosta?