Mitä ihmiset teette vapaapäivänä?
Minulla on tänään vapaapäivä, ja suunnittelin, että nukun pitkään. Heräsin sitten ennen klo 7 pirteänä, ja en keksi mitä tekisin :D
Isot on joo murheet :)
Kommentit (7)
Vapaapäivä täälläkin. Nukuin pitkään, kohta lähden vanhempieni luo käymään, illalla tyttären kanssa joogaan. Siinä välissä varmaan käyn lenkillä.
Käyn kaupassa, teen ruokaa, siivoan, pesen pyykkiä, teen lumitöitä jne. Kaikkea ihan tavallista kotihommaa.
JOS mulla olis vapaata, menisin varmaan uimahalliin uimaan ja saunomaan....:)
Käyn aamulla pitkällä lenkillä. Suihkun ja laittautumisen jälkeen lähden kaupugille. Voin käydä päiväleffassa tai katsomassa jonkun näyttelyn, syömässä ja ostoksilla, tai tapaan ystäviä. Tai olen kotona, luen, kuuntelen musiikkia, leivon ehkä jotain.
just piti lähtee pyöräilee mut alko sataa. nyt on tylsäääää :(!!!!
Vapaa tänään. Heräsin klo 9. Keitin ja join kahvia. Kävin pyörällä kaupassa ja aloin laittaa ruokaa. Miesystävä kävi yllätysvisiitillä. Söimme ja lasten kanssa käytiin ongella. Kotiin ja kävin suihkussa. Nyt katson telkkua ja juon kahvia. Nyt illalla ajattelin katsoa netflixistä jotain ja neuloa villsukkaa.
Mulla on kanssa vapaapäivä. Heräsin vähän aikaa sitten, ja nyt juon kahvia sekä katson Emmerdalea :D
Kohta siivousta.