Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avoin AMK apua

Vierailija
21.01.2016 |

Kellään kokemuksia avoimesta AMK:sta? Mietin jo nyt ajoissa että kun haen keväällä opiskelemaan röntgenhoitajaksi, niin jos en pääse niin aina on olemassa toi avoin AMK :D
Oon vaan kuullu että sinnekki on yleensä tosi vähän paikkoja ja että aika hyvä tuuri saa olla että pääsee sisään :) ja siis Helsingin metropoliaa ajattelin kun täällä asunkin

Kokemuksia tai vinkkejä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, nopeusjärjestyksessä otetaan sisään. Mä pääsin viimevuonna, olin ensimmäinen ilmoittautuja, mutta ne paikat (5pl) oli kuulemma menneet sekunneissa. Eli aika tuurista on siis kiinni ja siitä, miten nopeasti osaat näpytellä yhteystietosi :D

Vierailija
2/3 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sinne voi hakee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ilmoittautuminen tulee yleensä sitten, kun varsinaiset opiskelupaikat on jaettu, jotta opikelupaikatta jääneet voi mennä avoimen kautta. Nyt keväällä2016 (eli pari viikkoa sitten) alkaneisiin opintoihin ilmoittautuminen oli esimerkiksi joulukuun puolivälin tienoilla muistakseni. Syksyllä alkaviin opintoihin on varmaan sitten joskus heinä-elokuussa. Sinne ei siis varsinaisesti haeta, vaan ilmoittaudutaan. Paikkoja on yleensä ihan muutamia (2-5) ja hakijoita pajon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä