Löysin hangesta silmämunan! Mitä pitää tehdä?
Siellä se lojui hangessa tien penkalla ja tuijotti. Otin sen mukaani mutta en halunnut tuoda kotiin, se on umpijäässä, ja tökkäsin sen pihallani olevaan lumiukkoon. Nyt se näyttää kykloopilta :D
Mitä minun pitäisi tehdä tuolle silmälle? Pitääkö ilmoittaa jonnekin jos löytää silmämunan?
Kommentit (19)
Äh, mitä turhaa. Joku oli napannut mukaan bilsantunnilta.
Poliisilta löytyy Suoli- ja silmämunarikosyksikkö (ssmry eli sisämöyry puhekielessä). Siellä on rekisteri kaikista ihmisistä, joilta puuttuu silmämuna tai umpisuoli. Itse pakkasin löytäneeni umpisuolen huolellisesti kuplamuoviin ja postitin puhelimitse saamaani osoitteeseen. Se on kansalaisvelvollisuus.
Käytä sitä lumiukon silmänä ja kun kevät tulee ja hanget sulaa niin heitä se kompostiin :)
Minkä värinen? Mun naapurilta hävisi yksi ruskea!
jonkun lasisilmä lipsahtanut hankeen?
vie löytötavaratoimistoon tai poliisille jos se on oikea (ihmisen) silmämuna
Työnnä takaisin kuoppaan ja jatka tallustelua. Seuraavasta kohdalle osuvasta peilistä voit tsekata tähyääkö silmä likimain kulkusuuntaasi vai vaatiiko hienosäätöä. Vaikka mitäpä väliä sillä on.
Mun lapsella on sellaisia silmänmunakarkkeja, yäk.
Kyllä varikset tai rotat sen napsii, kun sen jättää ulos. Ne syö vähän kaikkea.
Tee uudenvuoden lupaus, lupaa lopettaa näiden huonojen juttujen keksiminen.
Kokeile mennä sen avulla esim. pankkiin, jossa on silmän iirikseen perustuva tunnistus, voihan se olla pankinjohtajan silmämuna.
Löysin mätämunan hangesta, mitä teen?
Löysin kultamunan hangesta ja peittelin sen sinne takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Löysin kultamunan hangesta ja peittelin sen sinne takaisin.
Miksi? Voitko kertoa tarkemmin, minne jätit sen? Olis tarvetta.
Syö se