Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen: onko sinulla lyhyt vai pitkä vyötärö?

Vierailija
20.01.2016 |

Jos asetat käden heti rintojen alapuolelle ja asetat toisen käden heti toisen alle, jääkö napasi toisen käden alle vai sen alapuolelle paljaaksi? Jos napasi jää käden alle, sinulla on lyhyt vyötärö. Jos napa jää paljaaksi, sinulla on pitkä vyötärö. Jos napa on heti toisen käden vieressä tai jää sen reunan alle aavistuksen, sinulla on sopusuhtainen vyötärö.

Minulla on näköjään sopusuhtainen vyötärö. Napa jää aavistuksen alemman käden reunan alle.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asetat käden heti rintojen alapuolelle ja asetat toisen käden heti toisen alle, jääkö napasi toisen käden alle vai sen alapuolelle paljaaksi? Jos napasi jää käden alle, sinulla on lyhyt vyötärö. Jos napa jää paljaaksi, sinulla on pitkä vyötärö. Jos napa on heti toisen käden vieressä tai jää sen reunan alle aavistuksen, sinulla on sopusuhtainen vyötärö.

Minulla on näköjään sopusuhtainen vyötärö. Napa jää aavistuksen alemman käden reunan alle.

Sopusuhtainen tällä kriteerillä. 

Itse pidän kroppaani vähän valuvikaisena, mulla on lyhyt ja suora selkä, suhteessa pitkät jalat. 

Vierailija
2/7 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sitten pitkä vyötärö tän mukaan.

Jes, ja täynnä läskiä :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt

Vierailija
4/7 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on napa alhaalla.

Vierailija
5/7 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tullut ilman testiä siihen tulokseen, että vyötärö on lyhyt. Nykypäivän crop topit ottais mulla varmaan housunkaulukseen kii.

Jalat on onneksi pitkät.

Vierailija
6/7 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on testi. Naisilla on eri kokoisia käsiä, ei kai niiden perusteella voi mitata? 

Tosin sain lyhyen vyötärön, hyvä jos näin on.

Vierailija
7/7 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä on.. Voi v...u! Painunko vuorille?