Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alkaa tulla kiire naisten suhteen

Vierailija
20.01.2016 |

Olen 33-vuotias neitsyt. Mistähän aloittaisi, että pääsisi lisääntymiskykyisen naisen kanssa seksuaaliseen kanssakäyntiin? Kyllä nimittäin kohta varmaan vituttaa ja kunnolla, jos missaan tämän aspektin elämässäni kokonaan. Olen vaan todella huono tutustumaan ihmisiin ja kaverienkin täytyy pitää minuun yhteyttä, kun minä en jotenkin kehtaa. Aika yksinäinen olo.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoisten paineidenko takia vain olet naista haluamassa? Tähänkään asti et ole tikkua laittanut ristiin ja kavereihinkaan ei kiinnosta olla yhteyksissä. Anna olla.

Vierailija
62/69 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime aikoina luontodokkareita katsoessani olen toisinaan alkanut miettimään, että mitenköhän tämä tuolla eläinmaailmassa menee.

Kun siis yleensähän urokset yrittävät tehdä vaikutuksen naaraisiin vaikka millaisella pullistelulla ja tanssiliikkeillä, osa tappelee tosissaan kilpakosijoiden kanssa niin että jollakin saattaa jopa henki lähteä. Ja joskus se voittajakin jää ilman kun naaras kyllästyy ja poistuu paikalta kesken kaiken.

Miettiiköhän nämä eläinurokset mielessään, että 'miksi naaraat ei ota vastuuta tästä hommasta ja tee alotteita', 'miksi meitä uroksia aina näin sorretaan'

Vähän OT, mutta tulipahan vaan mieleen ;)

Näin se ihmisilläkin oli vielä ei-niin-kauan takaperin. Liehiteltiin kilpaa naisia enemmän tai vähemmän tosissaan eikä siitä loukkaannuttu verisesti jos naiselle ei maistunutkaan.

Länsimaissa miehet ovat alkaneet muuttua. Testosteronitasot alenee, sperman laatu romahtaa. Myös yleinen fyysisyys heikkenee, kuten voidaan havaita vuosittaisissa armeijan kuntotesteissä. Väitän näillä olevan suora yhteys myös miesten käytökseen. Miehet ovat myös vähemmän kilpailuhenkisiä kuin ennen - yleisellä tasolla, toki on kilpailuhenkisiä miehiä edelleenkin.

Monen tekijän summa tämä on.

Ei kilpailuhenkisyys ole mikään miehen mittari kuin korkeintaan joidenkin 16-20 vuotiaiden räkänokkien keskuudessa. Naiset nyt tietysti ovat jämähtäneet sinne teini-ikään joten epäilemättä he assosioivat miehisyyden johonkin aggressiivisuuteen, metsästysviettiin ja liehittelyyn. Miksi naisten täytyisi päästä elämästä helpolla, laittamatta tikkua ristiin minkään asian eteen? Se ei ole kovin naisellista myöskään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime aikoina luontodokkareita katsoessani olen toisinaan alkanut miettimään, että mitenköhän tämä tuolla eläinmaailmassa menee.

Kun siis yleensähän urokset yrittävät tehdä vaikutuksen naaraisiin vaikka millaisella pullistelulla ja tanssiliikkeillä, osa tappelee tosissaan kilpakosijoiden kanssa niin että jollakin saattaa jopa henki lähteä. Ja joskus se voittajakin jää ilman kun naaras kyllästyy ja poistuu paikalta kesken kaiken.

Miettiiköhän nämä eläinurokset mielessään, että 'miksi naaraat ei ota vastuuta tästä hommasta ja tee alotteita', 'miksi meitä uroksia aina näin sorretaan'

Näin se ihmisilläkin oli vielä ei-niin-kauan takaperin. Liehiteltiin kilpaa naisia enemmän tai vähemmän tosissaan eikä siitä loukkaannuttu verisesti jos naiselle ei maistunutkaan.

Länsimaissa miehet ovat alkaneet muuttua. Testosteronitasot alenee, sperman laatu romahtaa. Myös yleinen fyysisyys heikkenee, kuten voidaan havaita vuosittaisissa armeijan kuntotesteissä. Väitän näillä olevan suora yhteys myös miesten käytökseen. Miehet ovat myös vähemmän kilpailuhenkisiä kuin ennen - yleisellä tasolla, toki on kilpailuhenkisiä miehiä edelleenkin.

Ovatko naisetkin miesten mielestä viehättävämpiä, jos on jonkin verran testosteronia (urheilun johdosta)? Sellaista mietiskelin kerran luennolla, koska joskus ajatusten harhaillessa on ollut tapana tsekkailla miehiä. Mutta tajusin, että niillä lukutoukilla ei paljon näkynyt leveitä hartioita yms. toisin kuin työpaikan miehillä. Mikä ei tosin ole mikään kriteeri, kun parisuhdetta haetaan, mutta hyvää silmänruokaa välillä.

Vierailija
64/69 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdet kommandopipo päässä väijymään hämyisiin syvennyksiin yöaikaan ja etsit itsellesi sopivan pahaa-aavistamattoman kohteen.

Vierailija
65/69 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko naisetkin miesten mielestä viehättävämpiä, jos on jonkin verran testosteronia (urheilun johdosta)? Sellaista mietiskelin kerran luennolla, koska joskus ajatusten harhaillessa on ollut tapana tsekkailla miehiä. Mutta tajusin, että niillä lukutoukilla ei paljon näkynyt leveitä hartioita yms. toisin kuin työpaikan miehillä. Mikä ei tosin ole mikään kriteeri, kun parisuhdetta haetaan, mutta hyvää silmänruokaa välillä.

Älykkyyshän ei sulje testosteronia ja upeaa kroppaa sekä komeita kasvoja pois. Joillakin miehillä vain on se koko paketti kasassa, esim. itselläni. Ongelmaksi, jos sitä siksi haluaa kutsua, muodostuu lähinnä se ettei alistu juoksemaan naisten perässä. Siitä naiset eivät tykkää.

Vierailija
66/69 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no, mitään biologista perustettahan tuolle väittämälle EI OLE. On melkoinen myytti että miehen "kuuluisi" metsästää ja naisen kuuluisi leikkiä passiivista panoreikää joka otetaan puoliväkisin. Tähän myyttiin monen monituiset naikkoset vetoavat laiskuudessaan. Naiset eivät halua ottaa vastuuta edes omista asioistaan, nekin pitää ulkoistaa miehelle. Sen päivän kun näkisi että fiksut, kivat ja kauniit muijat tulisivat peräkammariin tarjoamaan pildeä sille unelmien miehelle. Mutta ei, ei tule tapahtumaan koska asia on joku mörkö naisille.

Miksi nämä fiksut, kivat ja kauniin naiset edes lähtisivät etsimään ketään peräkammarinpoikia. Näihin naisiinhan yrittää jatkuvasti tehdä niin moni mies vaikutusta, ettei heidän tarvitse kuin valita parhaat päältä.

Aijaa. Mulle ainakin mahtuu vielä yrittäjiä. Lähinnä baarissa ja netissä saa huomiota vaikka olen mielestäni kaunis.

Vierailija
67/69 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän sama fiilis. 28v nainen ja neitsyys tallella. :D

Oon tässä miettiny jos liittyisin jonnekin Alastomaan Suomeen ja ottaisin siitä ekan Pena65v:n joka tajuaa vaan kysyä tarpeeksi suoraan. Mutta en mä kyllä halua sitä, merkityksetön seksi tuntemattoman kanssa ei nappaa ideana yhtään. Se on varmastikin mun neitsyyden syy näiden läskien lisäksi. Läskejä lähtenyt nyt kyllä jo 17 kiloa 4 kuukaudessa, ehkä mä kohta oon ihan naiseksi tunnistettava miestenkin silmissä. :)

Vierailija
68/69 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain yksi on varmaa: täältä ei kukaan ole naista löytänyt.
Naisettomuudesta valittavia miehiä leimaa kokemukseni mukaan aina vähäinen sosiaalinen elämä - silloin kun mies muuten on ihan ihmisen oloinen. Naiset eivät ole mitään erikoisia; kun altistaa itsensä monelle, joku niistä kiinnostuu. Kännissä oleva nainen on helpompi kuin selvä. Näillä elämänohjeilla.

Jossain vaiheessa ei vain enää jaksa. Ei jaksa enää pettyä, ei jaksa yrittää, eikä ennen kaikkea jaksa peitellä omaa poikkeavuuttaan. Ennen oli sosiaalinen elämä, nyt ei - mitään eroa ei näillä naisen saannin suhteen ole.

Vierailija
69/69 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://i.imgur.com/xpWjWEQ.png

Tuosta voit katsella mitkä on ne todennäköisyydet tilanteen muuttumiselle.

Ei hyvältä näytä.

Tuon mukaan vain 1.2% miehistä pitää poikuutensa keski-ikään saakka. En tiedä miksi tämä tieto haittaisi ap:tä.

Todennäköisyydet. Tiettyyn ikään päässeiden neitsytmiesten tilastollinen todennäköisyys poikuuden menetykselle on äärimmäisen pieni ja esim. kolmivitosilla käytännössä nolla.

Epäilen tutkimuksen luotettavuutta, koska homojen osuus väestöstä on reilusti suurempi.