Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naismaun laajentaminen

Vierailija
20.01.2016 |

Onko mahdollista laajentaa omaa naismakua, vai onko ne niin syvälle juurtuneita, että ne on ja pysyy koko elämän samanlaisina?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä liian vaikea kysymys?

Ap

Vierailija
2/7 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin, että sellaisia tapauksia on ihan jonkun verran, että jossain vaiheessa tielle tulee aiemmista kumppaneista/ihastuksista paljonkin erilainen ihminen, joka viekin sitten ihan eri lailla jalat alta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkonäkökriteereistä pystyy tinkimään. Ja jos ja kun rakastuu, näyttää rakas ihminen ja rakkaan silmät aina maailman kauneimmilta! ja muutenkin ihmiset yleensä näyttää tosi kauniilta läheltä kun niitä tuijottaa. ja vaikka olis tyylitön, voi olla kaunis läheltä. Persoonakysymykset onkin sitten toinen asia. Jos omaa mieltään laajentaa ja vapauttaa, ja pyrkii kehittymään moniarvoiseksi, kaikkia näkökantoja kunnioittavaksi ihmiseksi, on kumppanin löytäminen myös helpompaa.

Vierailija
4/7 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ulkonäkökriteereistä pystyy tinkimään. Ja jos ja kun rakastuu, näyttää rakas ihminen ja rakkaan silmät aina maailman kauneimmilta! ja muutenkin ihmiset yleensä näyttää tosi kauniilta läheltä kun niitä tuijottaa. ja vaikka olis tyylitön, voi olla kaunis läheltä. Persoonakysymykset onkin sitten toinen asia. Jos omaa mieltään laajentaa ja vapauttaa, ja pyrkii kehittymään moniarvoiseksi, kaikkia näkökantoja kunnioittavaksi ihmiseksi, on kumppanin löytäminen myös helpompaa.

Siksihän tätä kysynkin, että olisi helpompi löytää se kumppani. Mutta on vaikeaa saada itseään kiinnostumaan, oman naismaun ulkopuolelle sijoittuvasta naisesta, vaikka tämä nainen olisi muuten mielenkiintoinen. Onneksi sentään naismakuni on ihan yleinen, että sellaisia naisia on melko paljon.

Ap

Vierailija
5/7 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma miesmaku on laajentunut sillä tavalla, että olen alkanut seurustella miehen kanssa, joka ei ollenkaan edusta tyypillistä miesmakuani ja olen sitten vähitellen huomannut, että olen alkanut pitää juuri hänen tyyppisistään miehistä. 

Vierailija
6/7 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina näissä keskusteluissa neuvotaan, että pitäisi laskea rimaa/tasoa eikä tavoitella oman tasonsa yläpuolella olevia naisia.

Mistä sen oman tason/riman korkeuden oikein sitten voi tietää?

Itse näen yhden päivän aikana kaupungilla kymmenittäin ulkonäön perusteella kiinnostavia naisia ja yleensä tämä joukko vain laajenee kun ihmisiin pääsee tutustumaan muutenkin kuin pinnallisesti. Ehkä nämä sitten ovat kaikki siellä oman tason yläpuolella?

Vierailija
7/7 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma miesmaku on laajentunut sillä tavalla, että olen alkanut seurustella miehen kanssa, joka ei ollenkaan edusta tyypillistä miesmakuani ja olen sitten vähitellen huomannut, että olen alkanut pitää juuri hänen tyyppisistään miehistä. 

Onko reilua alkaa seurustelemaan naisen kanssa, joka ei kiinnosta?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi