Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kirkosta eronneet

Vierailija
20.01.2016 |

eikö nolota kummienne puolesta? He ovat olleet mukana elämässänne / juhlissanne kummina ja ostaneet lahjoja

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eikö nolota kummienne puolesta? He ovat olleet mukana elämässänne / juhlissanne kummina ja ostaneet lahjoja

No eivät ole olleet. Erosin kun olin tarpeeksi monta vuotta työntekijänä kirkossa ollut ja räikeitä vääryyksiä ja kiusaamista katsellut/kohdannut. Ei siellä yksittäinen ihminen pysty asioihin vaikuttamaan, on se sellainen koneisto.

Vierailija
22/23 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia sitä kysytäänkin;) En ymmärrä tuota ajatusta ollenkaan voisko ap selittää että mikä siinä pitäis nolottaa? Ei aikuinen ihminen tee kummilla mitään. Meillä oli poijalla kummit vaikkei häntä ole kastettukaan, oli vaan nimenantojuhla. Kylläpä nyt hävettää:O !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

So..? Mun sylikummikin on eronnut kirkosta. Olen myös itse päätynyt kummiksi silloin kun olin just käynyt riparin ja ostan edelleen kummilapselleni lahjoja. Olin myös siunaamasa hänet kun pääsi rippikoulusta koska halusi just minut siunaamaan, ei kirkkoon kuuluvaa sylikummiaan. Eikä kirkko tai raamatut syttyneet palamaan toisin kuin yksi kiihkouskovainen työkaverini minua peloitteli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän