Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sossu ei myönnä 2kuukauden vuokravakuutta

Vierailija
20.01.2016 |

Mitä pitää tehdä kun olen saanut vuokra-asunnon jossa on 2kk vakuus ja sossu myöntää vain kuukauden.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi, miten kaamea paikka tuo sossu, rahat eivät tipahdakaan kuin apteekin hyllyltä.

Sattumalta tiedän, että esim. alkoholistit hakevat sieltä korvausrahat juotuaan pikkusummia tämän tästä päivän mittaan/viikoittain, ja vielä liukkaammin kuin apteekin hyllyltä.

Näin nämä humalaiset räyhääjät pidetään hiljaisina, mikä tulee halvemmaksi kuin myymälävarkaudet ja ilkivalta ym. rikkominen ja häiriköinti, esim. poliisien jatkuva soitto paikalle. Ja en kerro, mistä tiedän.

Mitkä korvausrahat? Tunnen asuntolassa asuvia alkoholisteja, eikä heistä kukaan saa mitään ylimääräistä ainakaan sossusta.

Vierailija
42/44 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossun asiakkaille ei mielestäni pitäisi maksaa mitään. Minun mielestäni he voisivat asua ulkona ja etsiä töitä, joilla voivat halutessaan maksaa asunnon jos sellaisen haluavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva. Että vielä 2kk vuokravakuus pitäisi sossusta saada....

Aikoinaan kun jäin 3 lapsen yh:ksi mä sain LAINAKSI sossusta 1kk asumistuen verran kunnes asumistuki tuli tilille ja palautin rahan sossulle. Ei puhettakaan vuokravakuudesta....

Noin se menee nykyäänkin, asumistuki on ensisijainen ja takautuvasti myönnettävänä peritään takaisin. Tässä on kyse vuokravakuudesta.

Vierailija
44/44 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen moni mainitsee sukulaisilta lainaamisen tai pikavipit. Miksi? Kaikki pankit lainaavat vuokratakuisiin rahaa ja lainan ehdot ovat ihan kohtuulliset. Ei ap, een tarvitse pikavippejä ottaa eikä pilata suhteita sukulaisiin. Ei aikuinen terve ihminen lainaa rahaa ystäviltä vaan pankista. Pankit on sitä varten.