Sossu ei myönnä 2kuukauden vuokravakuutta
Mitä pitää tehdä kun olen saanut vuokra-asunnon jossa on 2kk vakuus ja sossu myöntää vain kuukauden.
Kommentit (44)
Sossun asiakkaille ei mielestäni pitäisi maksaa mitään. Minun mielestäni he voisivat asua ulkona ja etsiä töitä, joilla voivat halutessaan maksaa asunnon jos sellaisen haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Kiva. Että vielä 2kk vuokravakuus pitäisi sossusta saada....
Aikoinaan kun jäin 3 lapsen yh:ksi mä sain LAINAKSI sossusta 1kk asumistuen verran kunnes asumistuki tuli tilille ja palautin rahan sossulle. Ei puhettakaan vuokravakuudesta....
Noin se menee nykyäänkin, asumistuki on ensisijainen ja takautuvasti myönnettävänä peritään takaisin. Tässä on kyse vuokravakuudesta.
Ihmeen moni mainitsee sukulaisilta lainaamisen tai pikavipit. Miksi? Kaikki pankit lainaavat vuokratakuisiin rahaa ja lainan ehdot ovat ihan kohtuulliset. Ei ap, een tarvitse pikavippejä ottaa eikä pilata suhteita sukulaisiin. Ei aikuinen terve ihminen lainaa rahaa ystäviltä vaan pankista. Pankit on sitä varten.
Mitkä korvausrahat? Tunnen asuntolassa asuvia alkoholisteja, eikä heistä kukaan saa mitään ylimääräistä ainakaan sossusta.