Silmäketju! Ota kuva silmästäsi ja linkkaa se tänne. :)
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Kivat ripset!
Vierailija kirjoitti:
mammanpoika kirjoitti:
Luuserimies kirjoitti:
No en helvetissä.
Tuotahan voi joku käyttää ties mihin tarkoituksiin kun nykyään on näitä silmästä tunnistamiseen perustuvia sovellutuksia.
Joo, varo vaan. Av-mammat facescannaa sut ja jäljittää missä asut. Sitten et pääse niistä eroon enää millään.
Nämä on täällä esillä vapaasti kaikkialla. Sormenjälkiä ja muita tunnisteita ei ole järkeä postailla pitkin nettiä
Onhan noita facebookkeja yms. kuvia netti täynnä. Siitä vaan zoomaa silmään niin ihan vastaavan kuvan saa melkein kenestä vaan. Helpommin facesta sais vastaavan kuvan, kuin jostain vauvapalstalta, jos haluis jonkun tuollaisen tunnisteen.
Silmät on niin kauniita :) Laittakaa lisää!
Perunoillako te näitä kuvia otatte?
Vierailija kirjoitti:
Onko ap:llä piilarit? Nätti silmä nyt ainakin.
On juu piilarit, mutta värittömät. :)
Ja tolle joka arveli mun olevan yli 35 silmäryppyjen perusteella: oon muutaman vuoden alle kolmekymppinen. :D Kateellisena kattelinkin toisena silmänsä kuvan postanneen silmänalusihoa, ku sehän oli ihan tasanen. O_o Mulla taitaa olla silmän alla aika ohut iho ja lisäksi atoopikkona oon nyt koko talven taistellut silmänympärysihon kuivuutta ja ihottumaa vastaan. :( Saa antaa vinkkejä hyvistä silmänympärysvoiteista! :)
Lisää kuvia vaan tulemaan!
AP
Vierailija kirjoitti:
👀
Nyt täytyy sanoa, että kauneimman värinen silmä minkä olen nähnyt! Onko ihan luonnollinen vai muokattu? Mhoidat ihoasi, mahtavassa kunnossa sekin... Kateellinen ilmottautuu
Miksei pillu tai tissi ketjua?
kuva pelkästä pillusta mielellään levitettynä tai pelkistä tisseistä.
Täytyy myöntää, että tämä on jollain perverssillä tavalla mielenkiintoinen ketju. Senkin voin myöntää, että vaikka pippelin omistan niin en runkkaile näille silmäkuville, joku kun sellaistakin taisi epäillä meistä pippeliveijareista.
Terveisin Naispelko22
Vierailija kirjoitti:
Tämä silmä kysyy, että mistä alapeukut? :(
Upitan :D Voisin kai minäkin jossakin välissä laittaa oman silmäni tänne :P
http://aijaa.com/UUrVVD