-> MIKÄ LAULU SOISI SINUN HAUTAJAISISSASI? <-
Itse varsinaisessa hautajaistilaisuudessa veisataan virsiä, mutta... Hautajaisten jälkeen järjestetään sitten kahvitilaisuus tai ruokailutilaisuus. Joskus voileipäkakkua, joskus lämpimiä ruokia, ja milloin kelläkin mitäkin.
Siellä sitten muistellaan vainajaa samalla kun mussutetaan tai mässätään. Joskus on myös tapana tässä yhteydessä soittaa musiikkia. Noin niin kuin vähän vainajan kunniaksi stereoista, vainajan suosikkimusiikkia. Mitä SINÄ, tulevana vainajana, laittaisit sukulaisesi soittamaan siinä tilanteessa SINUN kunniaksesi?
Kommentit (73)
Aivan sama mulle. Toivottavasti tuhlaavat hautajaisiini mahdollisimman vähän rahaa. Jos nyt jostain syystä haluaisivat soittaa jonkun kappaleen ja minun se vielä pitäisi päättää, niin kyllähän minä silloin valitsisin ilman muuta Ismo Alanagon Vittu Kun Vituttaa äänitellenteen, koska kyseinen iskusävelmä kuvaa kaikkein parhaiten tätä maallista vaellustani, jonka olen kulkenut pääosin naama mutrulla ja kyrpä ohtikossa.
Joku hyvä soittolista pyörimään, punkia ja rockia. Ramones, Sektor Gaza, Sex Pistols jne.
Vierailija kirjoitti:
Miksi huudat ja korostat typerillä nuolilla?
Ärsyttääkseni sinun kaltaisiasi jäykkänaamaisia pilkunviilaajia. -> Osta elämä - niitä saa nyt Cittarista kolme kympillä! <-
Juha Tapion Eläköön! Mä en haluaisi mitkään itkuvirsihautajaisia! Haluaisin, että ihmiset söisivät hyvää ruokaa ja muistaisi kaikki iloiset asiat! Kuoleminen on osa elämää, heillä se vielä jatkuisi, joten ELÄKÖÖN! Muistot eivät katoa ja se ihminen on olemassa niin kauan, kun joku muistaa häne omassa sydämessään ihanina muistoina. Näin minä ajattelen!
Kult ov Azazel - An Eternity With Satan
Flogging Molly - If I Ever Leave This World Alive
Jenni Vartiainen - Minä ja hän, ja toivoisin että tyttäreni laulaisi sen, mutta se on varmaan liikaa pyydetty..
Tunnusmusa elokuvasta Kauriinmetsästäjät.
Vierailija kirjoitti:
Linkin Park - Leave out all the rest
Tätä olin tulossa sanomaan
Niin kaunis on maa, niin korkea taivas.
Toivoisin että mieheni soittaisi/esittäisi Kaija Koo - Jos sua ei ois ollut
Vähän itserakasta ehkä :D mutta tosi kaunis kappale!
Come, Come Ye Saints, Tabernaakkelikuoron live-esityksenä mielellään.
vaikken mormoni olekaan.
"And should we die before our journey's through,
Happy day! All is well!
We then are free from toil and sorrow, too;
With the just we shall dwell!
But if our lives are spared again
To see the Saints their rest obtain,
Oh, how we'll make this chorus swell-
All is well! All is well!"
Bad Religion - Everything Must Cease akustisena tai The Rains of Castamere Game of Thronesista. Ja lisäksi sitten jotain iloisempaakin vastapainoksi :)
Päätin jo kauan sitten ja olen informoinut läheisiä, että mun hautajaisissa soi Ismo Alangon Väärään maailmaan. Toivottavasti pitävät lupauksensa.
Highway to hell.