Muita, joille ei jääkiekon MM- kulta merkitse mitään?
Katsoin viimeiset 10min varsinaista peliaikaa, sekä jatkoajan. Muita pelejä en lainkaan. Suomi sattui saamaan maalin. Ei liikuttanut minua mitenkään. Itseasiassa olisin mieluummin suonut voittomaalin vastapuolelle kotiyleisönsä edessä.
Tuntuu hullulta lukea uutisia ja nähdä televisiostakin, miten jotkut ovat riehaantuneet voitosta. Kummallista, miten isot miehet pelaavat ihan tosissaan jostain kumikiekosta. Ja vielä niin, että hyökkivät aggressiivisena toistensa kimppuun. Ihan hölmöä.
Tuli vain mieleen, että löytyyköhän meitä näin ajattelevia paljonkin, vai onko "koko Suomi sekaisin" ?
Kommentit (73)
Itse en seuraa jääkiekkoa, joten ei sillä suurta merkitystä ole, mutta onhan kulta ja maailmanmestaruus (?) hieno asia sinänsä.
Mua ei kiinnosta lätkä vähääkään, mutta onhan tuo upea saavutus, siitä ei pääse mihinkään.
Sama. -95 oli jotain uutta ja ihmeellistä. Nyt ei kiinnosta pätkääkään.
Katsoin Saksa-Suomi-jalkapallo-ottelun, minkä jälkeen menin nukkumaan.
Minä jäti jääkiekin seuraamisen silloi, kun se siirtyi mainoskanavile ja lätkämatseissa alkoi tulla mainoksia tyyliin kolmen minuutin välein. Ei vaan ole sohvaurheilu yhtään minun juttuni.
Eipä kiinnosta, marginaalilaji. Yksi tuttu sanoi että miljoona suomalaista katsoo sitä, totesin hänelle että sitten neljä miljoonaa ei katso
Oho, ihanko ei kiinnosta?
Että ihan tänne teet ketjuja ettei kiinnosta?
Kai sen kiinnostumattomansa voi noinkin näyttää.
Katseletko mestaruusjuhlatkin ja ostat pari mestaruustuotettakin koko ajan miettien kuinka ei kiinnosta?
En avannut edes telkkua koko päivänä enkä muutenkaan seurannut mistään.
M54
En seurannut, koska en tilaile maksullisia tv-kanavia. Ihmettelen sitä, ettei näitä näytetä ylellä. Onhan tämä kuitenkin vähän koko kansan juttu.
Ei todellakaan kiinnosta jääkiekko. En ole muistakaan mm-mestaruuksista tehnyt mitään numeroa, tosin 95 olin vasta taapero.
Vierailija kirjoitti:
En seurannut, koska en tilaile maksullisia tv-kanavia. Ihmettelen sitä, ettei näitä näytetä ylellä. Onhan tämä kuitenkin vähän koko kansan juttu.
Koko kansan juttu?
Ei ole, vähemmistö seuraa näitä urheilujuttuja.
Lätkää pelaa vain muutama maa maailmassa. Maailmanmestaruus on siis varsin pieni asia. Jiku juoksumestaruus olisi enemmän. Ja futiksen maailmanmestaruus vasta kova juttu olisikin. Futista pelataan kaikkialla, ehkä pl. napajäätikköalueet.
Vierailija kirjoitti:
televisiokorvaukset ovat kalliita eikä siksi yle niitä voinut hankkia
Vierailija kirjoitti:
Yle ei maksanut tarpeeksi niistä ja hyvä niin. Onko futiksen MM-ottelut Ylellä vai missä?
Jos ei olisi voittoa tullut, niin en olisi tänään edes muistanut koko kisoja. Mutta olen minä silti Suomen ja suomalaisten kiekkofanien puolesta iloinen, vaikka en olisi murehtinut häviötä.
Ja luultavasti ainakin v*läisiä v*ttaa, että naapuri juhlii kiekkovoittoa kaikista drooneista ja sodasta huolimatta. Ja koska he eivät saaneet edes osallistua, vaikka ovat tunnetusti hyviä lajissa.
Typerä laji ja outoa hehkutusta mediassa, ikäänkiin olisi joku maailmaa suurempi asia. Suurimmalla osalla suomalaisiata ei kiinnosta, edes sen vertaa, että olisivat viitsineet töllönsä avata eilen illalla.
Minulle jääkiekolla ei ole muuta merkitystä, kuin että tapahtuma- ja televisioalan ihmiset saavat töitä noita urheilutapahtumia tehdessään. En näe, kuinka jonkun kiekon lipumisella tai lipumattomuudella tolppien väliseen verkkoon olisi mitään merkitystä omaan elämääni. Sama pätee muihinkin urheilulajeihin.
Seurasin kyllä pelejä, otin Viaplaynkin 1kk ajaksi, mutta ei tämä voitto millään tavalla "sytyttänyt".
Jollain tavalla toivoin SVEITSIN voittoa, on ollut niin mahtava ja mukana oleva yleisö (olen liki kaikki Sveitsinkin pelit katsonut myös) jollain tavalla sellainen tietty flow oli Sveitsilöä ja Norjalla myös.
En osaa pukea sanoiksi, mutta eilisen peli oli tylsä, ja kuten selostajakin sanoi jossain kohtaa, että olisi ollut hyvä jos kullan olisi voinut jakaa 2 joukkueelle (vapaa lainaus). En tiedä mitä hän tarkoitti, mutta ei Suomi ollut parempi se vain sattui voittamaan.
Sitten näkyi kaikkialla ihmisiä innoissan toreilla, en ymmärrä minkä takia?!? Siis pidän jääkiekosta, mutta en ymmärrä 'toriperinnettä", mutta kai se, anteeksi että sanon näin, mutta eräänlainen "junttien kansanjuhla": kaljat kädessä kiopeämään suihkulähteisiin, jippii...
Ei jaksa enää kiinnostaa. MM95 vielä sytytti, kun oli Suomelle ensimmäinen. En jaksanut edes yöllä valvoa. Flunssa taitaa olla tulossa.