Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

-> MIKÄ LAULU SOISI SINUN HAUTAJAISISSASI? <-

Kuolija
19.01.2016 |

Itse varsinaisessa hautajaistilaisuudessa veisataan virsiä, mutta... Hautajaisten jälkeen järjestetään sitten kahvitilaisuus tai ruokailutilaisuus. Joskus voileipäkakkua, joskus lämpimiä ruokia, ja milloin kelläkin mitäkin.

Siellä sitten muistellaan vainajaa samalla kun mussutetaan tai mässätään. Joskus on myös tapana tässä yhteydessä soittaa musiikkia. Noin niin kuin vähän vainajan kunniaksi stereoista, vainajan suosikkimusiikkia. Mitä SINÄ, tulevana vainajana, laittaisit sukulaisesi soittamaan siinä tilanteessa SINUN kunniaksesi?

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä kysymys. Oikein pisti miettimään! Hmmm....

Vierailija
22/73 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verve - Bittersweet Symphony. 

En kuulu kirkkoon joten en halua siunaustilaisuutta kirkossa/kappelissa, joten tuo soitettakoon sitten siellä missä mun elämää juhlittaisiin. EI surtaisi kuolemaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Avalanches - Frontier Psychiatrist

Vierailija
25/73 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkin Park - Leave out all the rest

Vierailija
26/73 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kari Tapio - Sydämeni tänne jää, vaikka en Kartsan superfani ollut, tuo kappale kyllä kertoo paljon niistä fiiliksistä mitä poismenoni jälkeen haluan muille viestittää. Uuno Epsanjassa tunnusmusiikki kävisi myös nuoruusmuisteloihin jos sen sattuvat jostain löytämään.

Vierailija
27/73 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

My way

Vierailija
28/73 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fade to Black

Vierailija
29/73 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi huudat ja korostat typerillä nuolilla?

Vierailija
30/73 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elton John -candle in the wind

Vierailija
31/73 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käymään vaan tänne tullaan eikä olemaan.

Nauhoitan itse puheen hautajaisiini. Kehotan ystäviäni juomaan, syömään ja iloitsemaan peijaisissa.

Tuohan ois ihan toteutettavissa. Ehkäpä tulevaisuudessa jokaisella on tietokoneellaan ns. Viimeinen sana nauhoitettuna.

Vierailija
32/73 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en halua minkään sortin hautajaisia. Eikun halvimpaan pahvilaatikkoon ja uuniin vaan, eikä siinä tartte porukkaa olla. Eiköhän ne kaverit ja sukulaiset muista mua ihan ilman seremonioitakin. Ja ei, tämä ei ole mitään teini angsteilua, olen jo 40v, ja olen aina ollut tätä  mieltä. Ei mulla muitten hautajaisia vastaan mitään ole, mutten näe mitään pointtia omalla kohdalla. Mut heitetään kuitenkin nyt sitten vaikka ehdoton suosikki kappaleeni Ella Fizgerad & Louis Armstong: Summertime

Vierailija
33/73 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käymään vaan tänne tullaan eikä olemaan.

Nauhoitan itse puheen hautajaisiini. Kehotan ystäviäni juomaan, syömään ja iloitsemaan peijaisissa.

Tuohan ois ihan toteutettavissa. Ehkäpä tulevaisuudessa jokaisella on tietokoneellaan ns. Viimeinen sana nauhoitettuna.

Niin. Miksei siis myöskin videotestamentti?

Vierailija
34/73 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smoke on the water.

Vierailija
35/73 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Disco Inferno - The Trammps 

Burn baby burn...

Vierailija
36/73 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan tuhkana mereen, ei sen kummempaa. Biisinä mun vaarin hautajaisissa soitettu Somewhere over the rainbow. Hieno biisi ja kelpasi vaarille, kelpaa mullekin.

Vierailija
37/73 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiputanssi

Vierailija
38/73 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stratovarius: Forever

Vierailija
39/73 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo esittänyt toiveen, että mun hautajaisissa on soitettava Beatlesin Let it be.

Vierailija
40/73 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klamydian rakas hullu voisi sopia ystäville, Irwinin Tumma virta vanhemmille & sukulaisille.

ja ei, en ole mies vaan kolmekymppinen nainen :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi