-> MIKÄ LAULU SOISI SINUN HAUTAJAISISSASI? <-
Itse varsinaisessa hautajaistilaisuudessa veisataan virsiä, mutta... Hautajaisten jälkeen järjestetään sitten kahvitilaisuus tai ruokailutilaisuus. Joskus voileipäkakkua, joskus lämpimiä ruokia, ja milloin kelläkin mitäkin.
Siellä sitten muistellaan vainajaa samalla kun mussutetaan tai mässätään. Joskus on myös tapana tässä yhteydessä soittaa musiikkia. Noin niin kuin vähän vainajan kunniaksi stereoista, vainajan suosikkimusiikkia. Mitä SINÄ, tulevana vainajana, laittaisit sukulaisesi soittamaan siinä tilanteessa SINUN kunniaksesi?
Kommentit (73)
Saman kuin häissäni: Amazing grace.
Matti ja Teppo: "Mä joka päivä töitä teen".
Me ollaan sankareita kaikki... Ei mitkään nynny tuhkan heittäjäiset vaan kunnon bileet.
Alice Cooperin I Love The Dead. M22
Vierailija kirjoitti:
forever young
Hieno!
Tietysti:
Leevi and the Leavings Henry VIII:Tanssi poissaoleville ystäville
Vanha virsi Taalainmaalta, joku osaava laulaja kirkkoon laulamaan, ei siis omaiset
Voi siellä kappelissa kuunnella muutakin. Killed by Death toimi ihan hyvin pari vuotta sitten. Oikeni mummojen kutrit, kun ensitahdit pärähti ilmoille.
Käymään vaan tänne tullaan eikä olemaan.
Nauhoitan itse puheen hautajaisiini. Kehotan ystäviäni juomaan, syömään ja iloitsemaan peijaisissa.
Juice Leskinen: Panomies. Koska HÄN OLI sellainen!
Mike Posner - I took a pill in Ibiza
Forever young, Alphaville. Tämä biisi ollut jo vuosia tärkeä minulle.
Ihan sama. Mähän oon madonruokaa silloin, soittakaa mitä lystäätte tai olkaa soittamatta.