Ummikot ulkomailla!
Symppis tuo papparainen, mutta toisen parin naista taisi lentäminen vähän jännittämään. :D
Kommentit (285)
On kyllä ihanat äiti ja poika. Harva mies puhuu noin avoimesti tunteistaan.
Oli kylllä taas symppisjakso, varsinkin äiti ja poika. Tosiaan kiva vaihteeksi katsoa tosi-tv:tä, jossa ei ole vain tarkoitus nauraa tyrkyille.
En tiiä johtuuko menkoista vai mistä, kun mulla tuli itku lopussa ton äiti ja poika -parin puheista :')
Tella kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän haiskahtaa,että tähän ketjuun taitaa eräs äiti kirjoitella itse poikaansa ja omaa jaksoaan ylistäviä kommentteja.
Nyt meni metsään :) Miksi ihmeessä tekisin niin? Olen kyllä ylpeä omista lapsistani, mutta ei minun tarvitse sitä täällä toitottaa ja ylistää. Olen sen verran vanha etten viitsisi edes sellaiseen ryhtyä :)
Kaikkea hyvää Sinulle ja perheellesi.
Miksi sitten pyörit tällä palstalla kommentoimassa omaa jaksoasi? Jos kerran ei ole aihetta täällä toitottaa ☺ Ja olet kerran tarpeeksi vanhakin,ettei moiseen tarvitse alentua.
Silja-mummu oli niin ihana ja suloinen tapaus. Katsoin tuon jakson jo kolmeen kertaan ja tirautin jokaisella kerralla muutaman liikutuksen kyyneleen. Tää ohjelma on kyllä noussut mun suosikkisarjojen listalle, ellei jopa ykköseksi.
Kerrankin Suomen TV:stä tulee jotain hauskaa, iloista ja hyvää mieltä jakavaa ohjelmaa. Ei aina sitä keppanaa, tappelua ja melankoliaa. Kyllä positiivisuudellakin on viihdearvoa ^_^
Kaikki nuo parit ovat olleet omanlaisia mahtavia persooniaan ja melkoisia kultakimpaleita heillä sydämet. Kuten täällä onkin todettu, on helpotus ja ilo, että tästä ohjelmasta on tehty aito ja teeskentelemätön.
Niin ja saapa tästä myös erinomaista vinkkiä ja ideaa omille tuleville matkoille. Ehdottomasti vain kaikille reput selkään ja maailmaa koluamaan. Suosittelen myös matkaamaan erilaisissa seurueissa. Itse olen matkaillut yksin, miehen, ystävän, äidin, koko perheen ja suuremman ryhmän kanssa. Näin oppii itsestään ja elämästä monenlaista uutta.
Tykkään tästä sarjasta ihan älyttömästi, mut tuo Torressa matkailevaa shortsiukko on koko sarjan rasittavin tyyppi. Meinaa pää hajota pelkän ohjelman takia.
Jestas mikä itseriittoinen nuija
Minä en tolla englannin tasolla paljon huutelis ja muiden englantia kommentoisi.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään tästä sarjasta ihan älyttömästi, mut tuo Torressa matkailevaa shortsiukko on koko sarjan rasittavin tyyppi. Meinaa pää hajota pelkän ohjelman takia.
Olen tuon kerran yössä kohdannut. Kysyi mun nimeä ja väänsi sitten jonkun muka-hauskan 30 sekuntia kestäneen rallatuksen. Ja kinusi rahaa. Nainen seisoi vieressä hymyilemässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tuon kerran yössä kohdannut. Kysyi mun nimeä ja väänsi sitten jonkun muka-hauskan 30 sekuntia kestäneen rallatuksen. Ja kinusi rahaa. Nainen seisoi vieressä hymyilemässä.
Oikeesti?! Mä jo hetken epäilin et se vetää roolia ettei kukaan voi oikeasti olla noin törppö. Mut näköjään voi.
Ja älkäämme unohtako et sen lisäksi et hän on huippu muusikko hän on myös sm-tason urheilija kaikissa taistelulajeissa kuten rouva totesi :D
Ei se kyllä siltä näyttänyt kun niiden kuntoilulaitteita käytti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti?! Mä jo hetken epäilin et se vetää roolia ettei kukaan voi oikeasti olla noin törppö. Mut näköjään voi.
Ja älkäämme unohtako et sen lisäksi et hän on huippu muusikko hän on myös sm-tason urheilija kaikissa taistelulajeissa kuten rouva totesi :D
Ei se kyllä siltä näyttänyt kun niiden kuntoilulaitteita käytti.
Joo, Tampereella ja päivämäärä oli 14.7.2010 (tarkistin yhdestä pääsylipusta). Olin menossa hotellille ja tämä seisoskeli kitaran kanssa siinä Hämeenkadulla. Juurikin siis siihen aikaan kun humalaiset ovat liikeellä, sellaiseenhan hän tuossa ohjelmassakin viittasi.
Mikä sen introssa kuuluvan laulun nimi on?
Hauska heppu tuo katusoittaja Kai :)
Shortsijannu ärsyttävintä hetkeen missään. "Kyllä tällaista sotahistoriaa löytyy Tampereeltakin." Huoh.
Tää ummikot ulkomailla on niin ihana ohjelma! Kenellekään ei naureta. Ja oikeasti, suomalaiset jotka eivät ole koskaan matkustaneet, puhuvat yllättävän hyvää englantia. Hyvin saavat asiansa hoidettua. Olen asunut Ranskassa, ja heihin verrattuna kuka tahansa suomalaisen syrjäkylän perusjamppa pesee ranskalaiset kielitaidossa 6-0. Suomalaisten ei tarvitse yhtään hävetä.
Huvitti Hampurissa ne humalaismiehet kadulla (Beatles flatin lähellä). Ihan kuin Suomessa :'D
Viiime jaksossa Turkin kohteessa oli upean näköistä kuumailmapalloilla auringonnousun aikaan.
Anteeks mitä? "Leijonariipus"?? Minusta näyttää Jokereiden logolta. Ja mitä sitten jos ois leijonariipus? Toivottavasti tää oli promo :DD