Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ummikot ulkomailla!

Vierailija
19.01.2016 |

Symppis tuo papparainen, mutta toisen parin naista taisi lentäminen vähän jännittämään. :D

Kommentit (285)

Vierailija
21/285 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukut nuorelle pariskunnalle, että lähtivät ohjelmaan ja toivottavasti eivät käy lukemassa näitä keskusteluja!

Vierailija
22/285 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla mahdollista että suomalaisen peruskoulun käynyt nuori nainen ei osaa edes auttavasti englantia? Vanhemman sukupolven ymmärrän, mutta nuoremmat ovat opiskelleet sitä vähintään seitsemän vuotta koulussa! Kyllä nyt edes muutama lause olisi pitänyt jäädä takaraivoon vaikka olisi jotakin ongelmiakin oppimisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/285 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla mahdollista että suomalaisen peruskoulun käynyt nuori nainen ei osaa edes auttavasti englantia? Vanhemman sukupolven ymmärrän, mutta nuoremmat ovat opiskelleet sitä vähintään seitsemän vuotta koulussa! Kyllä nyt edes muutama lause olisi pitänyt jäädä takaraivoon vaikka olisi jotakin ongelmiakin oppimisen kanssa.

Samaa mietin minä. Varsinkin, kun jos on pikkupaikkakunnalta kotoisin, on varmasti joutunut englantia opiskelemaan. Kun muita kieliryhmiä tuskin toteutuu kuin englanti (eli ei voi perustella sillä, että on sitten opiskellut ehkä jotain muuta kieltä pitkänä).

Vierailija
24/285 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selkeästi tuo nuorehko nainen ei ole kehityksellisesti täysin normaali. Katsoin aluksi että kyseessä on down-nainen, mutta olikin vain hyvin heikkolahjainen tai vaihtoehtoisesti lievästi kehitysvammainen.

Idiootti! Ihan tavallinen nainen jonkalaisia suomi pullollaan! Suuriosa mun ystävistä on samanlaisia!

Tiedän etteivät suomalaiset naiset ole pääsääntöisesti mitään järjen jättiläisiä, mutta ei sitä tarvitsisi hieroa television välityksellä kaikkien naamaan.

Vierailija
25/285 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olihan sillä selvästi muitakin häiriöitä kuin kielitaidon puute. Eihän se osannut lukea karttaakaan, ja muutenkin oli ihan pihalla kaikesta. Kiltti ja hyväntahtoinen varmasti, mutta äo ei varmaan yli 80. Ihmettelin miten se mies tuollaiseen oli rakastunut, sehän oli ihan lapsen tasolla.

Vierailija
26/285 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

v

Vierailija kirjoitti:

Mun esimies on tälläinen, alle kolmekymppinen nainen ja tarvitsi minut tulkkaamaan kun toi ulkomaalaiselle työkaverilleni työpaitoja. Ei voi kuin ihmetellä.

Vierailija
27/285 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina pitänyt tärkeänä matkustella lapseni kanssa sekä ulkomailla että kotimaassa. Näin yh-äitinä se on vienyt paljon rahaa ja tietynlaista uhrautumistakin. Esim. kaikki lomarahat ja veronpalautukset olen laittanut lapsen kanssa reissaamiseen. Tätä katsoessani tiesin tehneeni oikean valinnan. Nyt teini-ikäisenä hän toimii ja puhuu kuin vanha tekijä ulkomailla ollessaan. Uskon antaneeni hänelle ison henkisen pääoman.

Vierailija
28/285 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla mahdollista että suomalaisen peruskoulun käynyt nuori nainen ei osaa edes auttavasti englantia? Vanhemman sukupolven ymmärrän, mutta nuoremmat ovat opiskelleet sitä

vähintään seitsemän vuotta koulussa!

Kyllä nyt edes muutama lause olisi

pitänyt jäädä takaraivoon vaikka olisi

jotakin ongelmiakin oppimisen kanssa.[/

quote]

En katsonut kys . Ohjelmaa mutta olen itse 35v , koko peruskoulun pahoista

oppimisvaikeuksista kärsinyt ja osaan

enkkua vain muutaman sanan/lauseen tyyliä " coffee, please" " what?" " my name is " " were are we?" i'm tired" jne.

Eipä noilla ulkomailla paljon pärjättäisi:-D

Vierailija
29/285 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja olihan sillä selvästi muitakin häiriöitä kuin kielitaidon puute. Eihän se osannut lukea karttaakaan, ja muutenkin oli ihan pihalla kaikesta. Kiltti ja hyväntahtoinen varmasti, mutta äo ei varmaan yli 80. Ihmettelin miten se mies tuollaiseen oli rakastunut, sehän oli ihan lapsen tasolla.

Eroaako jotenkin perusturistista? Itse joudun neuvomaan joka kesä jenkki yms turisteja kartanluvussa

Vierailija
30/285 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina pitänyt tärkeänä matkustella lapseni kanssa sekä ulkomailla että kotimaassa. Näin yh-äitinä se on vienyt paljon rahaa ja tietynlaista uhrautumistakin. Esim. kaikki lomarahat ja veronpalautukset olen laittanut lapsen kanssa reissaamiseen. Tätä katsoessani tiesin tehneeni oikean valinnan. Nyt teini-ikäisenä hän toimii ja puhuu kuin vanha tekijä ulkomailla ollessaan. Uskon antaneeni hänelle ison henkisen pääoman.

No mä en ole ollut koskaan ulkomailla mutta ei siellä mikään pelota eikä ihmetytä. Ihan hukkaan on rahasi mennyt. Osaan myös englantia.

Vierailija
31/285 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsonut ohjelmaa mutta onhan siinä suu auki jos pudotetaan johonkin Espanjaan että onko tuotu aikamatkalla 50 vuotta taaksepäin.

Vierailija
32/285 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on syntynyt 75 ja ihan tavallinen fiksu mies muuten, mutta ei osaa englantia sitten yhtään ! Tyttö kun pelaa ja pyytää apua, niin mies huutelee minulle " mitä tarkoittaa help?" Tms.

En sitten tiedä, mitä siellä kirkonkylän pikku koulussa on opetettu :O itsellä alkoi ainakin englanti neljännellä ja käytiin läpi mm. ruokien ja juomien nimiä ( tea, coffee, carrot).

Vierailija
33/285 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisit vastata lopussa omaan kysymykseesi.

Vierailija
34/285 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisit vastata lopussa omaan kysymykseesi.

En siis tarkoita että lapsentasoisuuden takia, vaan kiltti ja hyväntahtoinen hömelö voi viehättää joitakin.

Kompastuin sitten omaan näppäryyteeni :D

Vierailija
35/285 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, ettei pelota tai ihmetytä? Kun et ole koskaan käynyt. Kyllä minuakin ihmetyttää jokin asia ihan jokaisella reissulla, vaikka olenkin matkustellut todella paljon. Ja sehän se koko homman nimi onkin. Nähdä muuta maailmaa ja asettaa omat pienet ympyränsä kohtaamaan jotain ihan muuta.

Vierailija
36/285 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät, ettei pelota tai ihmetytä? Kun et ole koskaan käynyt. Kyllä minuakin ihmetyttää jokin asia ihan jokaisella reissulla, vaikka olenkin matkustellut todella paljon. Ja sehän se koko homman nimi onkin. Nähdä muuta maailmaa ja asettaa omat pienet ympyränsä kohtaamaan jotain ihan muuta.

Varmaan tekisi ihan hyvää ihmisille käydä ulkomailla. Antaisi vähän mittasuhteita asioille

Vierailija
37/285 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osashan se, chicken ja fish :)

Papparainen oli tosi hellyttäävä :)

Vierailija
38/285 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olenhan nähnyt telkkarista kaiken. Miksi se sama livenä ihmetyttäisi. Eri juttu jos on hirveen säikky luonne mutta ei kaikki ole vaikka sä oot

Vierailija
39/285 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan tekisi ihan hyvää ihmisille käydä ulkomailla. Antaisi vähän mittasuhteita asioille

Kerropa mitä mittasuhteita ei voi ymmärtää lukemalla faktoja? Tietysti jos on ymmärrysvaikeuksia mutta ei kaikilla ole vaikka sulla on

Vierailija
40/285 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerropa mitä mittasuhteita ei voi ymmärtää lukemalla faktoja? Tietysti jos on ymmärrysvaikeuksia mutta ei kaikilla ole vaikka sulla on

Ei professoreitakaan arvosteta ilman käytännön kokemusta vaikka olisivat perillä alansa uusimmasta tiedosta ja käytönnöistä. Tai ymmärrätkö minkälainen kaupunki pariisi on pelkästään lukemalla että asukkaita siellä on päälle 2 milj.