Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin juuri yhden asian seksistä

Vierailija
19.01.2016 |

Se toimii, kun se perustuu miehen halukkuuteen ja siihen, että mies haluaa naista ensin ha nainen alkaa haluta vasta sitten, kun mies on halunsa ilmaissut. Toisin päin se ei vain toimi. Miehen on saatava tuntea itsensä aluksi seksuaalisemmaksi, jotta hänellä olisi itsetuntoa todella olla aktissa mukana.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
42/52 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää yleistäkö erektio-ongelmista kärsivää miestänne käsittämään kaikkia miehiä.

Saat siis pakkeja, joko kyrpeliini ei nouse tai suhteenne voi huonosti?

Kummasta on oikeasti kyse ilman perseilytarinoita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskat, mä teen lähes aina aloitteen koska satun haluamaan usein ja mies sanoo, että jos minä haluan niin hänkin haluaa. Ei kaikilla ole niin herkkä miesego että se hajoaisi jos toinen tekee aloitteen.

Vierailija
44/52 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva saada lisää kommenteja miehiltä.  Ap

Mihin sinä lisäkommentteja tarvitset? Etkö olekaan enää niin varma asiastasi? :D

Vierailija
45/52 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu korkeintaan vain itsestäsi.

Vierailija
46/52 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää siis olla halukas mutta ei saa tehdä aloitetta vaan innostua vasta miehen himosta mutta samalla osoittaa olevansa aina valmiina muttei liian hyökkäävänä eikä liian lahnana ja osallistua passiivisen aktiivisesti. 

Jo on vaikeaa. Minun nuoruudessani pantiin jos panetti eikä analysoitu kaikkea puhki. 

- N49

Vierailija
47/52 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku passiivinen prinsessa fantasioi ja toivoo että kaikki tapahtuu hänelle, eikä hänen tarvitse tehdä mitään miehelle.

Vierailija
48/52 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää siis olla halukas mutta ei saa tehdä aloitetta vaan innostua vasta miehen himosta mutta samalla osoittaa olevansa aina valmiina muttei liian hyökkäävänä eikä liian lahnana ja osallistua passiivisen aktiivisesti. 

Jo on vaikeaa. Minun nuoruudessani pantiin jos panetti eikä analysoitu kaikkea puhki. 

- N49

Juuri näin, vain tällainen nainen minun miehelleni kelpaa. Ap

Vierailija
49/52 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa AP viestissä on perää, mutta ei koko totuutta.

Itse tykkään kun vaimo ehdottaa seksiä, siinä ei todellakaan ole mitään vikaa, etenki jos vaimo ottaa "homman haltuun"..

Turn Off asiaan tulee silloin kun vaimo tokaisee että pitäiskö panna tai panetko? Tämän jälkeen ottaa itse omat housut pois ja odottaa että mies tekee loput. Vaimo odottaa suuseksiä saavansa, mutta itse ei viitsi edes suudelmaa tai mitään kosketusta antaa. Eihän se omia haluja ainakaa kauheasti kohenna. Ja jos käy niin että homma ei satu sujumaan niin olenkin paska mies, joka ei vaimoaan halua. Tähän päälle käännetään selkä ja tokaistaan että onneksi ulkoa löytyy varmasti mies joka häntä haluaa.. Tuollaista kun tarpeeksi usein kuulee niin rupeaa siinä tulemaan pienin Turn Off suoraan ehdotukseen tai tokaisuun pannaaks. 

Moniko nainen syttyy jos mies esittää asian näin?

Itse ainakin tykkään myös esileikistä seksissä joka on molemmin puolista!

-M28

Vierailija
50/52 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
51/52 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkapylly Kapteeni

Vierailija
52/52 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyh. Seksi toimii vain kun mukana ei ole yhtään naista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä