Tajusin juuri yhden asian seksistä
Se toimii, kun se perustuu miehen halukkuuteen ja siihen, että mies haluaa naista ensin ha nainen alkaa haluta vasta sitten, kun mies on halunsa ilmaissut. Toisin päin se ei vain toimi. Miehen on saatava tuntea itsensä aluksi seksuaalisemmaksi, jotta hänellä olisi itsetuntoa todella olla aktissa mukana.
Kommentit (52)
Mulle kyllä toimii jos nainen laittaa työpäivän aikana viestin että hän haluaa panna kun taas nähdään kotona. Silloin ajattelen seksiä koko päivän ja vaimo saa taatusti elämänsä kyydit kun kotiin päästään.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kyllä toimii jos nainen laittaa työpäivän aikana viestin että hän haluaa panna kun taas nähdään kotona. Silloin ajattelen seksiä koko päivän ja vaimo saa taatusti elämänsä kyydit kun kotiin päästään.
Mutta jos sitä viestiä tulisi noin niinku joka päivä? Ap
Voiko mies tulkita naisen olevan halukas seksiin hänen kanssaan, jos tutustumisvaiheessa nainen pyytää miestä kahville jonnekin?
Mitä mieltä olette?
Ehkä tämä on persoonakysymys. Meillä kotona on just tuommoinen mies, joka ahdistuu, jos hänelle tehdään aloite. On erittäin kiusaantuneen ja vaivaantuneen oloinen. Sen kanssa homma toimii vain niin, että minä puuhaan jotain niin tiiviisti, etten oikeasti ajattele seksiä lainkaan (tämän toeuttaminen on vaikeaa) ja hän sitten saa olla se aloitteellinen ja alkaa lämmittelemään. Oikeasti ei tykkää edes siitä, että itse saa tehdä aloitteen ja minä olen sitten heti valmiina, vaan pitäisi saada taivutella. Näin siis käytännössä, yhtään mitäänhän mies ei keskustelemalla myönnä. On muutenkin hyvin kontrollinhaluinen ja olen järkeillyt, että tämä liittyy juuri siihen. Millaisia teillä muilla ne miehet, joilla on tämä kaava, ovat muuten?
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva saada lisää kommenteja miehiltä. Eli onko turnoff, jos nainen todella ilmaisee olevansa seksinnälköisempi kuin mies? Ap
Eipä tuohon osaa oikein vastata, kun ei ole omakohtaista kokemusta. Voisin kuitenkin kuvitella, ettei sellainen nainen turnoff mulle olisi.
Mulle on sanottu, että se lisäisi kiihotusta, jos en olisi niin "helppo" :( eli miehen pitäisi saada vähän nähdä vaivaa seksin eteen. Ok tajuan, mutta miten tämä toteutuu, jos kyseessä ei ole seurustelusuhde, vaan sellainen, jossa tavataan ja yleensä harrastetaan seksiä..? Enhän mä voisi ehdottaa tapaamista ollenkaan. Vai pitäiskö mun mennä muuten vaan pihtailemaan sinne kämpille? Mun pitäisi olla tavattavissa (vastahakoisesti) vain miehen ehdottaessa? Koskaan ei taida olla hyvin, eihän tuossa ole mitään järkeä.
En jaksaisi sitä, jos pitäisi aina odottaa miehen aloitetta! :D Tällä hetkellä 85% aloitteista tulee minulta ja kyllä sen näkee, että mies tykkää näinkin.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tämä on persoonakysymys. Meillä kotona on just tuommoinen mies, joka ahdistuu, jos hänelle tehdään aloite. On erittäin kiusaantuneen ja vaivaantuneen oloinen. Sen kanssa homma toimii vain niin, että minä puuhaan jotain niin tiiviisti, etten oikeasti ajattele seksiä lainkaan (tämän toeuttaminen on vaikeaa) ja hän sitten saa olla se aloitteellinen ja alkaa lämmittelemään. Oikeasti ei tykkää edes siitä, että itse saa tehdä aloitteen ja minä olen sitten heti valmiina, vaan pitäisi saada taivutella. Näin siis käytännössä, yhtään mitäänhän mies ei keskustelemalla myönnä. On muutenkin hyvin kontrollinhaluinen ja olen järkeillyt, että tämä liittyy juuri siihen. Millaisia teillä muilla ne miehet, joilla on tämä kaava, ovat muuten?
Kontrollinhaluinen, kyllä.
ap
Plussaa jos seksiviestejä tulee päivittäin. Pitää suhteessa kipinää yllä.
Vierailija kirjoitti:
Olen kade sun vaimolle. Jos lähettäisin vihjailuviestin miehelle nyt, vastaus tulisi parin tunnin päästä ja siitä voisi päätellä että jee. Mutta todellisuudessa mitään ei kuitenkaan tapahtuisi koko iltana.
Mun itsetunto on jo ihan nollissa tämän takia, ja en osaa edes kuvitella enää että kukaan mies ikinä haluaisi mua.
(Ja en ole ap)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kade sun vaimolle. Jos lähettäisin vihjailuviestin miehelle nyt, vastaus tulisi parin tunnin päästä ja siitä voisi päätellä että jee. Mutta todellisuudessa mitään ei kuitenkaan tapahtuisi koko iltana.
Mun itsetunto on jo ihan nollissa tämän takia, ja en osaa edes kuvitella enää että kukaan mies ikinä haluaisi mua.
(Ja en ole ap)
Mä en saisi vihjailuuni mitään kommenttia, jonkin muun vastauksen kyllä jostain ihan muusta asiasta. Illalla tapahtuisi jotakin, jos miestä sattuisi illalla spontaanisti huvittamaan. Yhtään en voi ikinä tietää. Välillä tapahtuu muutaman kerran viikossa, välillä tulee muutaman viikon totaalitauko. Mitään ennalta sovittua hän ei koskaan halua - paitsi ani harvoin niin, että itse on viestinyt jotakin aikaisemmin päivällä. Mutta jos minä niin teen, se on heti turnoff. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole mikään turnoff jos nainen kertoo että häntä panettaa. Panetus on luonnollista. Yleensäkin ihmisten pitäisi kertoa toisilleen enemmän siitä mitä he haluavat. Harva meistä osaa lukea ajatuksia.
Mutta jos panettaa selvästi useammin kuin miestä ja sitä on koko ajan toitottamaan? Eikö tule miehelle riittämätön olo? Ap
Lähinnä tulee mieleen miksi nainen on niin typerä että on valinnut kumppanikseen vähemmän haluavan? Ei tyhmyys kiihota.
Mitä paskaa?
Kyllä minua miehenä hivelee nainen, joka kursailematta suoria vihjauksia viljellen tekisi selväksi että haluaa kullistinta juuri minulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole mikään turnoff jos nainen kertoo että häntä panettaa. Panetus on luonnollista. Yleensäkin ihmisten pitäisi kertoa toisilleen enemmän siitä mitä he haluavat. Harva meistä osaa lukea ajatuksia.
Mutta jos panettaa selvästi useammin kuin miestä ja sitä on koko ajan toitottamaan? Eikö tule miehelle riittämätön olo? Ap
Lähinnä tulee mieleen miksi nainen on niin typerä että on valinnut kumppanikseen vähemmän haluavan? Ei tyhmyys kiihota.
Eipä se tilanne tämä ollut ensimmäiseen n. Seitsemään vuoteen! Ap
Onhan siitä tutkimuksiakin, että liian aggressiivinen tai määrätietoinen nainen saa miehen kiihkon laskemaan. Tätä ei pidä sekoittaa halukkuuteen tai siihen, että nainen ilmaisee haluavansa seksiä. Mikään ei ole parempaa kuin halukas ja kiihkeä nainen kunhan se menee suurinpiirtein tuossa alussa mainitussa järjestyksessä ja naisen rooli on halun kohde ja muutenkin vastaanottaja. Miehen sukupuolielin on hyökkäävä ja naisen vastaanottava ja molempien hormonit edesauttavat roolien toteutumista. Nainen ottaa miehen vastaan, saa spruitit ja kantaa miehen lasta. Vain toinen voihkiin niin, että naapuritkin kuulee ja se on luonnollinen järjestys. Noin se vaan on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse huomannut saman. Nykyisessä suhteessani haluaisin seksiä päivittäin ja miksei useamman kerran päivässäkin. Miesystävä taas ei ole niin kovin innostunut seksistä hänelle riittäisi kerran viikkoon. Minusta tuntuu, että hän ahdistuu usein minun aloiteyrityksistäni ja jos päädymme seksiä harrastamaan, voi olla että hänellä ei erektio pysy kovinkaan hyvin. Joko hänellä on alhainen libido tai sitten hän ei vain pidä minua tarpeeksi kiihottavana, mutta harrastaa seksiä kanssani silloin tällöin koska jotain haluja kuitenkin on ja haluaa muista syistä olla kanssani parisuhteessa. Harmittaa vain, että en tunne itseäni kovinkaan haluttavaksi miehen vähäisten aloitteiden ja lievän haluttomuuden takia :(
Testot vähissä. Onko mies jo vanha? Testotasot alkaa tippua 4-kybäsenä. Nuoria miehiä ehkä himottaa kokoajan, mutta vanhemmalla iällä "kassit täyttyy" hitaammin.
Ei ole, 25v vasta. Samanlaista on ollut koko tämän kolmen vuoden ajan mitä olemme yhdessä olleet.
Nimenomaan 37 eli naisen on oltava halun kohde ja jos nainen lakkaa olemasta miehensä halun kohde pitkässä suhteessa syystä tai toisesta, seksielämää ei millään konstilla saa enää toimimaan. Ap
...eli jos seksi vähenee, syynä on se, ettei nainen enää ole miehen halun kohde ja siihen ei mikään keskustelu auta. Ap
NI oli meilläkin aluksi näin. Mutta sitten kun - todella - aloin aloitteelliseksi, muuttuikin ääni kellossa. Eli riittävän aloitteellinen lienee ehkä max 40% aloitteista, ei missään tapauksessa yli puolet. Ja seksistä puhuminen tai viestittely harva se päivä vasta turnoff onkin. Ap