Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa tehdä töitä

Vierailija
19.01.2016 |

Niin, siinäpä se. Olen vaihtanut kahdesti alaa ja tällä hetkellä sos. ja terveysalalla. Pidän asiakkaista, mutta olen väsynyt. Työssä on meteliä ja kiirettä. Joskus kun ei ole kiirettä, istun muka kirjaamassa koneen ääressä, mutten tee mitään. Olen vaan ja odotan, että pääsen kotiin lepäämään.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa oravanpyörään.

:/

Vierailija
2/32 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan samoja ajatuksia ap. Itse joskus torkahtelen kirjaamisen lomassa. Lisäksi kärsin jännittämisestä, mikä vie voimia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin alun perin tehtaassa töissä, mutta se oli todella tylsää. Tein samaa työtä tunnista toiseen. Luulin silloin, että jaksan tehdä mitä vain, kunhan on mielekästä ja vaihtelevaa. Kävin koulun toiselle alalle, mutta en saanut töitä. Olin kaupan kassalla ja hyllyjä täyttämässä jonkin aikaa työllistettynä ja minut laitettiin pois kun oli liikaa väkeä. Tein muutamia keikkoja hoitoalalla ja hain taas kouluun. Nyt huomaan, että en minä jaksa tehdä tätä sosiaali- ja terveysalan työtäkään, historiastani huolimatta.

-ap

Vierailija
4/32 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii, emmääkään jaksaisi mutta pakkohan se on.

Vierailija
5/32 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihan samoja ajatuksia ap. Itse joskus torkahtelen kirjaamisen lomassa. Lisäksi kärsin jännittämisestä, mikä vie voimia.

Minulta taas vie voimia virheiden pelko. Tein opiskelijana harjoittelussa lääkevirheitä ja luulin, että en opi ikinä lääkeasioita, haavanhoitoja, yleistilan tarkkailua yms. Siitä harjoittelusta jäi sellainen tunne, että en ole kovin hyvä tällä alalla. Joskus näen painajaista virheistä.

-ap

Vierailija
6/32 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei työttömänäkään kummoista ole elämä. Ainainen rahapula ja pakotetaan typerille kursseille. Tyyliin kuinka teet hyvän työhakemuksen. Teen, teen, mut jos yhteen paikkaan on 50 hakijaa, joista 40:llä on yli 5 vuoden työkokemus, niin ei se hyvä hakemus paljon auta.

Vierailija
7/32 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, teitä on jo ihan liikaa suomessa....

Vierailija
8/32 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää saikulle tai eläkkeelle. Onko sulla vaikka rälläkkää työpaikalla? Työnnä käsi sinne. Sattuuhan se ja menee ehkä käsi kokonaan, mutta varmasti pääset pois työelämästä ja saat vielä kovat korvaukset työnantajalta eikä ikinä enää tarvitse tehdä mitään.

Vierailija
9/32 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, teitä on jo ihan liikaa suomessa....

Jaa työläisiä vai työttömiä? Siis kelle tuo kommentti oli? Meillä on töissä liian vähän väkeä, mutta eipä vaan palkata lisää, kun on niin kallista. Itse harkitsin yrittäjyyttä, mutta osaaminen ei taida riittää näin byrokraattisessa maassa.

Vierailija
10/32 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästä rahaa ja ota loparit. Anna paikka jollekin joka sen oikeasti tahtoo. Työtön elämä on ihanaa!

Tai jää sairaslomalle jos et halua luopua työpaikastasi. Tsemppiä!

Vierailija
11/32 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekkin ahdistun joka ilta töihin menosta.. jospa tähän tottuu joskus.. kai pitää ajatella että täytyy olla kiitollinen siitä, että on työ. Sitä hoen itselleni päivittäin. Koitan jaksaa tehdä työni hyvin, ihan kuin se helpottaisi vähän, kun tekee ahkerasti töitä. Jotenkin sairas kuvio kyllä !

Vierailija
12/32 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säästä rahaa ja ota loparit. Anna paikka jollekin joka sen oikeasti tahtoo. Työtön elämä on ihanaa!

Miten sairauslomalle noin vain "jäädään" ja vieläpä palkalliselle? Feikkaatteko te jonkun sairauden vai miten se onnistuu?

Vierailija
13/32 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te ihmiset pääsette saikulle? Meillä tulee flunssasta tyyliin 2 päivää, jos crp ei ole koholla. Olin poskiontelotulehduksesta päivän saikulla. Kun kärsin unettomuudesta, sain nukahtamislääkkeet ja muistaakseni loppuviikon (pe, la, su) saikkua. Mietin joskus, millä lääkärillä saa saikkua, milloin tahtoo.

Vierailija
14/32 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sairauslomalle noin vain "jäädään" ja vieläpä palkalliselle? Feikkaatteko te jonkun sairauden vai miten se onnistuu?

Ainakin kaikki selkäsairaudet on helppo feikata ja niistä saa helposti pitkänkin saikun.

Vierailija
15/32 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten te ihmiset pääsette saikulle? Meillä tulee flunssasta tyyliin 2 päivää, jos crp ei ole koholla. Olin poskiontelotulehduksesta päivän saikulla. Kun kärsin unettomuudesta, sain nukahtamislääkkeet ja muistaakseni loppuviikon (pe, la, su) saikkua. Mietin joskus, millä lääkärillä saa saikkua, milloin tahtoo.

Saikun pituus ja mahdolliset lääkitykset menee ihan sattumalla minkälainen lääkäri osuu kohdalle. Puolituttu nainen sai kuukauden saikun kun valitti hermojen pettävän. Lääkkeiksi rauhoittavia ja unilääkkeitä. Itse hain kovassa kuumeessa niin ensin sain kaksi päivää. Toisella kertaa samasta olin naama valkoisena niin kirjoitti viikon ja meinasi ottaa sairaalaan.

Olo oli ihan pihalla fiilis. Seinät taipuili ja kaikki oli unen omaista. lääkäri sanoi että aikuisella noin korkea kuume on vaarallista. (39, 5) sillä hetkellä. Mehuja, vettä, särkylääkkeitä ja lepoa niillä toivuin.

Kerrran on lapsilta tarttunut ärhäkkä oksennustauti. Sen takia kun piti hakea saikkua mietin kuinka monelle tartutan tämän saman? Sitä ajatellen hyvä systeemi se missä voi omalla ilmoituksella sairastaa muutaman päivän.

Vierailija
16/32 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli palkattomassa työkokeilussa nainen, joka ei jaksanut oikeasti mitään muuta kuin istua lehtiä lukemassa. Mä kysyin, mitä se tekee himassa. Ei kummempia kuulemma, kunhan hengailee ja puhuu frendien kans puhelimessa, heittää läppää naapurin kans ja selaa nettiä. Aikansa voi kuluttaa niin monella tavalla.

Vierailija
17/32 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi ura: bloggaaja! Kirjoittelet pari kertaa viikossa joutavuuksia ja räpsit kuvia, mitä oudompia, sen parempi. Suosittelet vaivihkaa shampoota ja naamarasvaa.

Vierailija
18/32 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIINPÄ! Ja taas työaamu. Huvittaa tosi paljon lähteä pakkaseen ajamaan! Yleensä herätys klo 5, koira ulos, lapset hoitoon ja työpaikkaa kohti ajelu klo 6.30-7, töitä klo 7-14.30 ja ajelu kotiin. Tänään vasta klo 9 alkaa työt. Iltavuoro taas kestää klo 21. Ja tätä se on maailman tappiin.

Vierailija
19/32 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin kaikki selkäsairaudet on helppo feikata ja niistä saa helposti pitkänkin saikun.

Ei ainakaan täällä päin saa. Valitin iskiasta, mikä itsellä aika ajoin vie jalat alta, käskettiin tulla takaisin sitten ku paskat tulee housuun, eli pidätys ei toimi. Vaiva mitä ei oteta tosissaan kyllä sitte ollenkaan täälläpäin.

Vierailija
20/32 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläri ap: kukaan ei tee töissä töitä koko ajan sata lasissa. Kaikki rentoutuvat välillä. Kuuluu asiaan, et ole kone.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä