Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

lahjoitatko hyväntekeväisyyteen?

lumileopardi
19.01.2016 |

mihin kohteeseen ja miksi

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pietarin, Viipurin ja Romanian koirille. Lisäksi mulla on Planin kautta kummipoika Intiassa. 

Vierailija
2/21 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan, koska koen, että mulla on siihen varaa. Tiedän, että en voi auttaa kaikkia, mutta uskon, että yksilön kannalta vähälläkin on merkitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä eläimille. Ne eivät voi mitenkään vaikuttaa kohtaloonsa. Ihmiset monesti voivat.

Vierailija
4/21 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ikinä ymmärtänyt tuota kissoille ja koirille lahjoittamista. Nekin rahat voisi käyttää hädänalaisiin lapsiin. Kissat ja koirat mitkä tarvii jotain avustuksia että saisi elää löytöeläin kodeissa saisi saada avustuksen lopetuspiikin avulla.

Vierailija
5/21 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sen jälkeen lahjoittanut, kun kaksi vuotta Thaimaan tsunamin jälkeen kerrottiin ettei ihmisten lahjoitusrahat ole menneet käyttöön. Vähävaraisena lahjoitin 20 euroa.

Vierailija
6/21 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, 200 € vuodessa kehitysyhteistyöhön ja 500 € vuodessa (kohta paljon enemmän) maahanmuuton kustannuksiin. Nämä lähtevät kätevästi suoraan veroina, helppoa!

(Selitys: Minun mielestäni jokainen suomalaiseen yhteiskuntaan kuulumaton rahankäyttökohde on hyväntekeväisyyttä.)

Vierailija
7/21 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No WWF:lle menee kuukausittan rahaa, olen lumileopardi-kummi.

World Visionin kautta on kummilapsi Kolumbiassa (tämä tosin päättyy pian koska avustettava täyttää 18v.)

Olen myös Amnestyn kuukausilahjoittaja.

Vierailija
8/21 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausittain menee 60€ Unicefille ja 60€ Planille (kummilapsi), lisäksi lahjoitan satunnaisesti eri kohteisiin ja autan ihmisiä lähellä "hyvä haltija"-periaatteella. Kaipa tuota lähisukulaisillekin menevää rahaa voi hyväntekeväisyydeksi kutsua, koska ei sieltä mitään koskaan takaisin tule :/

Vierailija
9/21 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lahjoitan kodittomille kissoille. Pidän niistä huomattavasti enemmän kuin ihmisistä. Jos jossain kerättäisi rahaa ihmisten lopetuspiikkeihin (rikolliset, sairaat) voisin osallistua.

Vierailija
10/21 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko tonne WWF lahjoittaa ihan vaan tilisiirtonahaluamansa summan? entä muuten muut kohteet niin kuin kertalahjoitus tilissiirtona?

Vierailija
11/21 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan RAY:n pelikoneita silloin tällöin. Koen tekeväni osani hyväntekeväisyydestä niiden kautta. En siis lahjoita muihin keräyksiin tai vastaaviin.

Vierailija
12/21 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo ikinä ymmärtänyt tuota kissoille ja koirille lahjoittamista. Nekin rahat voisi käyttää hädänalaisiin lapsiin. Kissat ja koirat mitkä tarvii jotain avustuksia että saisi elää löytöeläin kodeissa saisi saada avustuksen lopetuspiikin avulla.

Eihän se sinua estä lahjoittamasta hädänalaisille lapsille? Ja miksi ihmeessä vain hädänalaisista lapsista pitäisi huolehtia? 

Jokaisella olkoon omaan etiikkaan soveltuvat lahjoituskohteet, pikkumaista alkaa valittamaan siitä kuinka toinen tekee väärin hyvää

Itse olen WWF:n kuukausilahjoittajana, koska luonnonsuojelu on myös humanitaarinen teko.

Vierailija
13/21 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unicef-kuukausilahjoittaja olen, satunnaisesti muuta, esim. Kirkon ulkomaanapu.

Vierailija
14/21 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hädänalaiset lapset saavat ihmisiltä moninkertaisesti enemmän lahjoituksia kuin kissat ja koirat. Ihan jopa meidän jokaisen veroeuroista menee rahaa kehitysyhteistyöhön.

Vierailija
15/21 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vapaaehtoisesti mitään. Veroissa suunnattomia summia ja  kohde mihin sattuu kukkahattutätien pää kääntymään :)

Ymmärrän että julkisella työskentelevät lahjoittavat,he kun itse saavat lahjaksi veronmaksajilta "lahjaksi olette saaneeet lahjaksi antakaa ". Heillä on totisesti varaa antaa.

Vierailija
16/21 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pietarin, Viipurin ja Romanian koirille. Lisäksi mulla on Planin kautta kummipoika Intiassa. 

Ei saata.na.. koirille kun maailmassa on niin paljon nälkään ja sairauksiin kuolevia ihmisiä!

Vierailija
17/21 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vaan, koska koen, että mulla on siihen varaa. Tiedän, että en voi auttaa kaikkia, mutta uskon, että yksilön kannalta vähälläkin on merkitystä.

Saat liikaa palkkaa.

Vierailija
18/21 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

World Visionin kautta on kummilapsi Kolumbiassa (tämä tosin päättyy pian koska avustettava täyttää 18v.)

Saat liikaa palkkaa. Toivon mukaan maksajina ei ole veronmaksajat.

Vierailija
19/21 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saata.na.. koirille kun maailmassa on niin paljon nälkään ja sairauksiin kuolevia ihmisiä!

Lahjoita sinä niille nälkään ja sairauksiin kuoleville ihmisille. 

Vierailija
20/21 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat liikaa palkkaa. Toivon mukaan maksajina ei ole veronmaksajat.

Sinun harmiksi minulla on julkisen puolen työpaikka.