Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
mihin kohteeseen ja miksi
Vierailija kirjoitti: Vierailija kirjoitti: Vierailija kirjoitti: No WWF:lle menee kuukausittan rahaa, olen lumileopardi-kummi. World Visionin kautta on kummilapsi Kolumbiassa (tämä tosin päättyy pian koska avustettava täyttää 18v.) Olen myös Amnestyn kuukausilahjoittaja. Saat liikaa palkkaa. Toivon mukaan maksajina ei ole veronmaksajat. Sinun harmiksi minulla on julkisen puolen työpaikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Vierailija kirjoitti: No WWF:lle menee kuukausittan rahaa, olen lumileopardi-kummi. World Visionin kautta on kummilapsi Kolumbiassa (tämä tosin päättyy pian koska avustettava täyttää 18v.) Olen myös Amnestyn kuukausilahjoittaja. Saat liikaa palkkaa. Toivon mukaan maksajina ei ole veronmaksajat.
Vierailija kirjoitti: No WWF:lle menee kuukausittan rahaa, olen lumileopardi-kummi. World Visionin kautta on kummilapsi Kolumbiassa (tämä tosin päättyy pian koska avustettava täyttää 18v.) Olen myös Amnestyn kuukausilahjoittaja.
No WWF:lle menee kuukausittan rahaa, olen lumileopardi-kummi.
World Visionin kautta on kummilapsi Kolumbiassa (tämä tosin päättyy pian koska avustettava täyttää 18v.)
Olen myös Amnestyn kuukausilahjoittaja.
Saat liikaa palkkaa. Toivon mukaan maksajina ei ole veronmaksajat.
Sinun harmiksi minulla on julkisen puolen työpaikka.
Lahjoitat minunkin puolestani kun maksan palkkasi. Ole hyvä.
Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan
Lahjoitat minunkin puolestani kun maksan palkkasi. Ole hyvä.