Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko joutunut ylimielisen lääkärin potilaaksi?

Vierailija
19.01.2016 |

Miten hän käyttäytyi?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä aloitusta. Sehän viittaa siihen, että olisi olemassa muunlaisia lääkäreitä.

Vierailija
2/20 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En potilaaksi vaan äitinä olen ollut lapsen kanssa ylimielisen lääkärin vastaanotolla. Hän kyseenalaisti sovitut hoitotavoitteet, mielisteli opiskelijaa ja oli muutoinkin huonokäytöksinen saaden minut itkemään. Pyysi anteeksi jälkeenpäin yhden vastaanoton jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista miten juttu tarkalleen meni, mutta nuorempana ikeneeni nousi kipeä patti ja kurkku meni kipeäksi. Soitin muistaakseni terveyskeskukseen, josta ohjattiin hammaslääkärille. Kävin hammaslääkärissä ja siellä todettiin jotakin viisaudenhampaasta ja plaaplaa sitä tätä plääplää ja annettiin ab-kuuri ja lähetettiin kotiin.

Seuraavana päivänä kurkku oli jo niin kipeä, etten pystynyt puhumaan kunnolla ja itkin kivusta ja huomasin, että kurkussa oli valkoisia täpliä. Sain jotenkin itseni lääkäriin ja yritin selittää lääkärille, että kävin eilen hammaslääkärissä patin takia ja sain lääkekuurin, mutta nyt on kurkku näin kipeä ja onko lääkitys oikea ja että sattuu ihan kamalasti. Todella vanha ja kuivahtanut ja harmaa naislääkäri näytti siltä kuin ei kuuntelisi minua ollenkaan ja sanoi näin "sellaista elämä on, välillä sattuu.. mikä tässä nyt on ongelma?" Sitten selitin uudestaan että kun kurkussa on peitettä ja hankala puhua. Sitten lääkäri oli hetken hiljaa ja otti kyllästyneenä tikun ja katsoi suuhuni ja sanoi että "angiina". Sitten vielä kysyin että onko ne lääkkeet nyt sitten siihen sopivat, johon lääkäri sanoi että on ja voit ottaa särkylääkettäkin. Lähdin vastaanotolta todella hämmentyneenä ja taisinpa vielä käydä ilmoittautumisessa sanomassa että en halua enää tuolle lääkärille, johon vastattiin että "heh, ritva on vähän omaperäinen, mutta hyvä lääkäri".

Vierailija
4/20 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimielisiä ne on kaikki.

Vierailija
5/20 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ylimielisen, mutta ainakin murhanhimoisen... Olin lapsena leikkauksessa, jonka jälkeen oli luonnollisesti myöhemmin tikkien poisto, röntgenkuvauksia ja vastaavaa. Aluksi minulla oli nuori harjoittelijalääkäri (nainen), joka hoiti kaiken ihan asiallisesti, mutta kuvauslaitteiden käyttö oli vähän vierasta. Hän kutsui vanhemman miespuolisen lääkärin paikalle, joka näemmä halusi tehdä varmuudellaan jonkinlaisen vaikutuksen (tai sitten oli muuten vaan kovakourainen). Röntgenkuvauksen ei pitäisi sattua, mutta siinäpä mies sitten väänteli ja käänteli päätäni niin raivokkaasti kuvausasentoon, että sattui ihan hitosti, ja mietin, että pitääkö tässä seuraavaksi mennä vääntyneen niskan takia uudestaan lääkäriin. :D

Vierailija
6/20 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut osaamattoman lääkärin potilaana. Oli nuori nainen jolla ei tuntunut olevan vaivastani mitään käryä, totesi vain kaiken olevan hyvin vaikka tyhmäkin tajusi ettei ollut. No onneksi sekin vaiva tuli lopulta kuntoon kun päätyi varmaan sille yhdelle ja ainoalle osaavalle lääkärille.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
7/20 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut vielä vastaan ylimielistä tohtoria, ylimielisiä hoitajia kyllä. Pahimmat narsistit olleet jotain perushoitajia. Mutta pisimmän korren tässäkin vetävät kyllä psykiatrilla puolella työskennelleet hoitajat...

Vierailija
8/20 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteenkään ylimieliseen lääkäriin en ole törmännyt, mutta kymmeniin ylimielisiin hoitajiin kylläkin!

Vierailija
9/20 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Hän ei kestänyt minun tapaani asiakkaana miettiä/diagnoisoida mikä minua itseäni vaivaa. Haukkui neuroottiseksi.

Naislääkäri, noin 55v.

Vierailija
10/20 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/20 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up

Päätit nostaa vuosia vanhan ketjun? Miksi?

12/20 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin eläkkeellä olevan isäni kanssa lääkärille, kun meni sekavaksi. Neurologi totesi, että ryypännyt liika ja dementoitunut. Sanoin, että toimi asiantuntijana oikeudessa edellisellä viikolla ja sitä varten kirjoitti lausunnon ammattialastaan oikeudelle, mutta nyt ei edes tiedä, että ollaan sairaalassa käymässä. Lääkäri ei vaihtanut mielipidettään.

Piti huutaa ja uhkailla vähän aikaa sille Jorvin naisneurologille. Sitten laittoi kuvaukseen. Kallossa on luun siru, joka painoi aivoa.

Vierailija
13/20 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen!

Vierailija
14/20 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitti ummet ja lammet väikkäristään, lentolupakirjastaan, kaukomatkoistaan jne. Olin siinä että jaa, milloin palataan tähän mun asiaan. Lisäksi katseli ylimielisen näköisenä surkeata maan matosta. Toivottavasti hyvän egoboostin tästä käynnistä ja paremman mielen loppupäiväksi.

Vierailija
15/20 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärit av-mammojen hampaissa, osa 4561.

Hoh-hoijaa.

Vierailija
16/20 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä olen.Moni muukin .Uusimaa pikkukylän.Ihan järkyttävää käytöstä lähes kaikilta talos olevilta lekureilta.Vaihtanut aina arvaajan.Nyt on vakavemmasta kyse..kyllä se pelon inhon jätti,pää kainalossa sinne voisi mennä..en ole aikoihin mennyt vaikka pitäisi.

Vierailija
17/20 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En potilaaksi vaan äitinä olen ollut lapsen kanssa ylimielisen lääkärin vastaanotolla. Hän kyseenalaisti sovitut hoitotavoitteet, mielisteli opiskelijaa ja oli muutoinkin huonokäytöksinen saaden minut itkemään. Pyysi anteeksi jälkeenpäin yhden vastaanoton jälkeen.

Kerran vuodessa on oikeus vaihaa oma lääkäri kuin terveyskeskusta.Siinä ei meriselityksiä tarvitsee.Sanoo vain toinen lääkäri.Tai oma terveysasema vaihdan sille ja sille terveyasemalle,Alaikäset lapset mukanani.

Vierailija
18/20 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpäpuolella nainen ei viitsinyt ottaa koepalaa, kun ei ultrassa nähnyt kunnolla pattia. Yksityisellä otettiin näyte ja syöpäähän sekin!

Vierailija
19/20 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen

Vierailija
20/20 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tavannut joskus tosi outoja ja ilkeitä lääkäreitä, myös mukavia.aina kun tapaan mukavan lääkärin laitan nimen kalenteriin ja yritän sit varata sen asiallisen lääkärin uudestaan. myös yksityisellä, oon käynyt aina tutulla lääkärillä, josta tietää etukäteen et se on asiallinen.muutama mun vakilääkäri jäi eläkkeelle ja se oli kriisin paikka, kun oudot lääkärit voi olla mitä tahansa tyyppiä.pitkäaikais sairauden takia pakko käydä usein lääkärissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi