Kakka ei ole tullut viikkoon, apua?
Kun lopetin herkkujen syömisen ja aloin syömään ihan tavallista kotiruokaa, suoli on lakannut toimimasta normaalisti..
Kommentit (14)
Juo paljon vettä ja syö kuivattuja luumuja ja lakritsaa jos se toimii sulla.
Ei sitä voi hoputtaa, tulee kun tulee.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä voi hoputtaa, tulee kun tulee.
No ompas ohje. Kyllähän ap:n pitäisi saada vatsa toimimaan? Kannattaa suunnata apteekkiin ja kysyä sieltä neuvoa.
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä että olen 17v tyttö, normaalipainoinen ja päivittäin urheileva. ap
17 my ASS!!!!!!
Ylipainoinen ja liikunnaksi ei lasketa jääkaapilla ravaamista.
Hae apteekista Microlax-peräruiskeita. Hinta 4 kpl alle 7 euroa. Lykkäät sellaisen sisällön peräsuoleesi, niin ja vot alkaa tapahtumaan. Jos ei ala, menet lääkäriin.
Kokeile luumumehua, ainakin itselläni auttaa ummetukseen.
Kouluterkkarille mars. Pistää supon tytön pyllyyn.
Vierailija kirjoitti:
Hae apteekista Microlax-peräruiskeita. Hinta 4 kpl alle 7 euroa. Lykkäät sellaisen sisällön peräsuoleesi, niin ja vot alkaa tapahtumaan. Jos ei ala, menet lääkäriin.
Se on A vot.
Mahtaa olla tukala olo. Itsellä tulee tukala olo jo jos olen yli vuorokauden kakkaamatta. Apteekista saa ummetuslääkettä, tai kokeile vaikka jotain rasvaista ruokaa, laittaa molemma mahan kuralle saman tien
Laxoberon! Kärsin ummetuksesta ja otin kerran neljä kapselia. Seuraavana päivänä lensi varpusparvi vähän liiankin tehokkaasti. 😁
Kokeile aluksi ihan levolacia, voi toimia nopeastikin. Kun ruokavalio muuttuu niin keholla voi kestää hetki järjestäytyä uudelleen. Muista juoda vettä paljon.
Apua. Itselleni tuo tarkoittaisi keilapallon synnytysyritystä kakkosesta.
Onnea vaan ensisynnyttäjälle.
Itse olen joutunut turvautumaan käsisuihkulla veden ruiskutteluun sisään... ja sitten olen tökkinyt "keilapalloa" sormella paperin läpi. Pakaroiden läpi yrittänyt rikkoa sen muotoa että ei olisi yksi valtavan kova kuiva maailmantuhoaja.
Lisään vielä että olen 17v tyttö, normaalipainoinen ja päivittäin urheileva. ap