Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VAROITUS CELLBES HUIJAA!!!!!

huijattu
19.01.2016 |

Cellbes on ottanut käyttöön uuden aseen menestyäkseen kovenevassa kilpailussa. He perustavat sinulle, halusit tai et, osamaksutilin joka ei tyhjene koskaan. Cellbes laskuttaa korkoa palautetuista tuotteista, lisäksi he tulostavat laskunsa niin myöhään, että laskussa on väärä, liian pieni summa, joten et saa koskaan maksettua kaikkea pois. Vaikka et sen jälkeen koskaan tilaisi mitään, korko kasvaa ja aina välillä saat sieltä laskun koroista. Laskun joka on taas jäljessä koron kasvusta, joten tiliä ei voi maksaa ikinä tyhjäksi. Minä en tilaa sieltä enää mitään. Se on harmi koska vaatteet ovat hyviä, mutta kuka nyt tyhjästä haluaa maksaa?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin myös pettynyt että lasku tuli kymmenen päivän kuluttua postipaketin jälkeen ja eräpäivä tästä kolmen päivän kuluttua. Kun laskutustiedoissa lupaavat niin ja niin paljon korotonta maksuaikaa. Päätin etten tilaa enää cellbesiltä, koska siellä ei saa laskulle eräpäivää siirrettyä. Harvoin on tarvinnut sitä pyytää, mutta silloin jos on sellainen tilanne, niin muualla onnistuu...

Vierailija
22/31 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka paikassa on sama, että jos olet ostanut "velaksi", pitää maksupäivää kysyä, paljonko velkasaldo on ja maksaa se pois sekä pyytää lopetus. Meillä on ollut remonttivelkaa viiteen eri yritykseen ja kaikissa näin on pitänyt toimia. Viimeksi kysyin oman velkasaldoni Hobby hallista. Se oli pari euroa enemmän kuin viimeisimmän laskun loppusumma, koska korko tosiaan juoksee lopetuspäivään saakka.

Ei ole. Itse olen 20 vuotta tilaillut tileillä ja osamaksuilla eri paikoista ja useimpiin paikkoihin riittää kun maksaa sen viimeisen laskun sillä summalla mikä on merkitty viimeiseen laskuun. Ihan yksi tai kaksi tapausta on koko ajalta niistä, jotka ovat lähettäneet jonkun "jälkilaskun".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin Cellbesiltä puseroita. Yksi oli liian pieni ja palautin sen. Nyt minun pitäisi mennä hakemaan palautusrahat Nordeasta jossa minulla ei ole edes tiliä. Laitoin palautukseen mukaan Op:n tilini palautusrahoja varten. Soitin Nordeaan. He eivät voi laittaa rahoja op:n tilille. Minun pitäisi hakea rahat 20 kilometrin päästä. Olen jslkavaivainen ja linja-automaksuun menee puolet palautettavasta rahasta. En enää ikinä tilaa Cellbesiltä mitään.

Vierailija
24/31 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan laskulla. Ei koskaan mitään ongelmia.

Vierailija
25/31 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pyytänyt poistamaan minulta alusta lähtien osamaksutilin. Olen aina maksanut käteisellä ja olen ostanut paljon. Nyt en ole hetkeen ostanut mitään. Mutta asia ei ollutkaan selvä. Tuli lasku korosta, ilmoitusmaksu mikä sekin lienee. Soitin ja sanoin etten maksa niistä, ja olen pyytänyt lopettamaan osamaksutilin. Sanoivat että ei voi lopettaa ennenkuin saldo on tyhjä. sanoin ettei minulle ole sellaista koskaan kerrottu. Olen soittanut aina laskun tullessa ja ihmetellyt laskun sekavuutta.  Aina on luvattu hoitaa osamaksutili pois. Olen luullut niin. Ainakin nyt menettävät hyvän asiakkaan.

Sanoin että en maksa mitään, olen käteisasikas. Pyysin esimiestä puhelimeen. Hetken päästä soitti sama myyjä ja esiintyi esimiehenä. Meni kyllä niin törkeäksi, että en jätä asiaa tähän.  Kuningaskuluttaja tai kuluttaja-asiamies saa hoitaa asian.

Onko kellään tietoa cellbesin vastuuhenkilöistä. Täytyyhän sieltä sellainen löytyä. Tietysti virkahenkilöt selvittää sen puolen, mutta olis mielenkiintoista tietää.

Vierailija
26/31 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotex'illa on myös ollut hämärä osamaksulaskutus.

Vierailija
27/31 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten ole yleinen käytäntö. Olen tilannut mönesta paikasta vuosia. Koskaan ei ole tullut mitään ylim ääräistä perittävää. Tyhmille se  vain onnistuu,

kyllähän tälläiseen  toim intaan joku laki löytyy.  Sitä pitää alkaa selvittämään. Itse sanon asiakassuhteeni irti.

Vierailija
28/31 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cellbesin toiminta ei ole rehellistä. Lakimies tarvittais, jos täältä ostaa tuotteita. Asiakkaat ovat mänttejä jotka hyväksyvät tämän toiminnon. Minulle laitettiin osamaksutili vaikka pyysin monta kertaa että ei.

Varmaankin ovat poistaneet nauhoitukset. Kuluttaja -asiamies ottakoon selvän.

Meidän asiakkaitten pitäisi olla valveutuneita,muuten heidän toiminta jatkuu.

Laskutuspuolen nainen ei ollut tehtäviensä tasolla.

Vierailija
29/31 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilaa laskulla ja palauttaa osan tuotteista niin voiko palautetut tuotteet vaan sitten vähentää laskusta?

Pitaakö palautuspostikulut maksaa itse vai onko maksuton palautus?

Vierailija
30/31 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut vuosia osamaksutili. Cellbes osamaksulaskussa on hämäryyttä.

Otetaan esimerkiksi minimisumma 32€

Tästä ilmoitetaan korkoja yms 10 euroa.

Tällöin loppusumman pitäisi pienentyä 22€. Ideaalissa tilanteessa siis.

Sitten tarkistat seuraavan osamaksulaskun. Sanotaan vaikka 260€ oli edellisen kuukauden loppuvelka. Miinustat siitä eräpäiväksi lasketun loppusumman 247,05€ ja huomaat että viime kuun 22 euron maksusta tippui vain 12,95€

Merkatulla korolla 260-32+10=238€

Eli piilokuluja 9,05€ kuukaudessa kun laskee feikkisumman 247,05€ ja sen mikä kuuluisi olla 238€ erotuksen.

Maksoin tässä kuussa 260€ kerralla eräpäivään 3.7 mennessä ja nyt 6.7 lukee ERÄÄNTYNYT eikä Maksusuoritusta näy Avardan Cellbes tilillä. Tästä laitoin sähköpostia kuvakaappauksella maksetusta suorituksesta.

Loppusumma noussut 0,45 2 päivässä.

Sitä ei ole merkattu korkona sivuilla!!!!

ÄLKÄÄ TILATKO CELLBESISTÄ!!!

Vierailija
31/31 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M:llä käytössä sama kompastuskivi, minulle tehtiin osamaksutili kysymättä yhtään mitään, vaikka olin aiemmin maksanut laskulla sen, mitkä tuotteet olin pitänyt, lopetin tilaamisen kokonaan. Todella törkeä tyyli ennenkuin sen hokaa, että mikä tässä olikaan jujuna. Korkoa kasvoi palautusvaiheessa olevista tuotteista, mahtaako kestää kilpailuviraston päivänvalon tämä tekniikka?