AIHE VAPAA PAIDAT NYT MYYNNISSÄ!!!
Eli tuolta niitä vihdoinkin saa :)
http://www.vipanat.fi/web_site_100.php?page=browse&browse_category_id=1…
Kommentit (21)
[size=7] [color=black] MUSTINA!!! En huoli tuollaista hempeenväristä paitaa! XC XC
mustien perään huutelijat, olen satavarma ettei teille sovi oikeasti musta kummiskaan - suomalaisista todella harvalle sopii! vaaleansininen on taatusti monelle paljon pukevampi.
jos aattelette että musta laihduttaa, sekin on harhaluulo, xl on xl vaikka missä värissä kulkis...
Ei mikään kelpaa teille, olkaa ostamatta.
Kiva idea, nuo paidat!
Vaaleansininen on melkein pahin väri mulle, ehkä vaaleankeltainen saa mut näyttämään vielä kamalammalta.
Tosin en ole paitaa ostamassa minkään värisenä, en kehtaisi kulkea se päällä. Joku voisi vielä luulla av-mammaksi!
Mieluiten leikkaus tyköistuva ja riittävän pitkä, ei mikään napapaita
ja väri ei ollu tosiaankaan mun väri, mieluummin vaikka vaal.pun., joten jäi tilaamatta.
En nyt varsainaisesti mustaa huudellut, mutta vaaleansinisestä hiukan marisin. En ole ikinä pitänyt pastellinvärisiä vaatteita, enkä pidä.
Kyllä käy mikä tahansa muu väri melkein kuin pastellit. Maanläheiset oranssi, vihreä, beige tms. käy mustan rinnalla oikein hyvin.
Hmm, kirjailenko PROVO, vai JSSAP, vai VIERAILIJA...? Hei, taidan tehdä kaikki kolme!
Parhaita on kirkkaan tumman punaiset tai -siniset tai toisaalta tummanruskea.
Sen takia en itselleni tilakaan paitaa...
Ja silloinkin pakotettuna : ) Ostan paidat valmiiksi oikean kokoisina.
-20-
käy hirveesti väkee mutta kukaan ei kehtaa sitä tunnustaa!
Saas nähdä mahtuuko tuo XL-koko mulle ;D
heh. Eihän koko juttua edes tajuu, jos ei itsekin ole av:lla vieraillut. Senkin hiiret!
ja jssap painatuksella!!! tehkää semmosiaaa!!!
En viitsisi alkaa pienentämään, voipi menettää mallinsa.
Kritisoida voi, mutta ilkeily on typerää ja inhottavaa.
t. JSSAP-tekstiä ehdottanut.
ap