Olen lihonut: mies kohtelee kuin paskaa
Lihoin toisen lapsemme (nyt 8kk) jälkeen ja nyt mies kohtelee mua kuin paskaa.
Jos yöllä pyydän apua, hän käskee olla hiljaa ja sanoo että hän käy töissä. Seksiä haluaa harrastaa keskellä yötä ja suuttuu jos edes vihjaan etten jaksaisi. Jos pyydän jotain se on valittamista tai jos sanon olevani väsynyt, hän vastaa "aina sä olet väsynyt", ei tee kotona mitään ja sanoo syyksi, että käy töissä. Ei edes roskia veisi vaikka kulkee roskisten ohi.
Ekan kanssa vauvavuosi oli ihana ja mies osallistui ja sain nukkua päikkärit, ja halusin häntä. Nyt olen niin kuollut kun toinen ei auta ettei huvita edes seksi. Jos ehdotan että mennään ulos, hän käskee minun mennä ja ottaa ainakin toisen lapsen mukaan. Yksin pääsen lenkille ehkä kerran viikossa.. Mistä hän vaatii itselleen vapaaillan..
Olen rumentunut ja luulen tämän johtuvan siitä. Kaupungille kyllä aina laittaudun, mutta ehkä rennommin kuin aiemmin.
Kun kysyn rakastaako enää, vastaa rakastavansa ja sanoo minun kalastelevan. Tuntuu että itsevarmuuteni on ihan pohjamudissa.
En silti pelkäisi jättää häntä jos tämä sama paska jatkuu kun menen töihin.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Varnmaan kaikille osapuolille toisen lapsen vauva-aika on raskasta. Anna olla ja vältä isompia riitoja. Minusta ainakin tuntui että kun oli vauva ja taapero, parisuhde oli "paussilla" vuoden pari. Siis seksiä lukuunottamatta. Kun lapset vähän kasvaa ja itse palautuu, kaikki näyttää jo erilaiselta.
Yritä jaksaa, on varmasti raskasta.
Kiitos tästä kommentista! 💗 Ihan alkoi itkettää.
Juoksu ja sali on asiat joita rakastan! Siksi ne on oleellisia hyvinvoinnilleni, ei tule syötyä juuri herkkuja kun saa liikunnasta sen ilon. Aionkin heti kun työt alkaa saada niille aikaa, vaikka töiden jälkeen ennen kuin haen lapset. 10kg on tullut lisää, ja enempää en halua.
Varmaan kaikille osapuolille toisen lapsen vauva-aika on raskasta. Anna olla ja vältä isompia riitoja. Minusta ainakin tuntui että kun oli vauva ja taapero, parisuhde oli "paussilla" vuoden pari. Siis seksiä lukuunottamatta. Kun lapset vähän kasvaa ja itse palautuu, kaikki näyttää jo erilaiselta.
Yritä jaksaa, on varmasti raskasta.