Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soneran mobiiliverkossa taas ongelmaa!

Vierailija
19.01.2016 |

Tekstarit ei kulje, puhelut eivät mene läpi nyt. Sivuillaan on sentään ilmoitus asiasta. Monettako kertaa vuoden sisällä jo?

Mihin tuo Soneran liittymä kannattaisi vaihtaa?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis lähteä pian töihin taksilla : ( En pysty töihin edes ilmoittamaan, että en sinne ajoissa pääse, jollen taksia saa.

Vierailija
2/21 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla ensimmäinen kerta tälle vuodelle, omalla kohdalla ainakin. Toki olen saanut kaksi viestiä tänä aamuna, en tiedä montako on jättänyt tulematta. En edes muista koska viimeksi olisi ollut Soneralla ongelmia niin että olisin ne itsekin huomannut/saanut tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt jonkun vartin toiminut (hki). Koittakaa käynnistää uudelleen.

Vierailija
4/21 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auttanut.

5/21 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on tosi ikävä tilanne ja vika tosiaan alkanut tänään aamulla. Puhelinten uudelleenkäynnistystä EI suositella, vaan kannattaa odottaa ihan rauhassa. Vika on parhaillaan korjauksessa ja toivotaan, että saadaan pian kuntoon.

Niko@SoneraPartio

Mikä on Telia Partio? Lue lisää täältä ja anna meille palautetta.

Vierailija
6/21 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt toimii! Ehdin töihin. kiitosta Niko kommentista, onpa ystävällistä tulla tännekin.

Vierailija
7/21 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sonerapartio kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on tosi ikävä tilanne ja vika tosiaan alkanut tänään aamulla. Puhelinten uudelleenkäynnistystä EI suositella, vaan kannattaa odottaa ihan rauhassa. Vika on parhaillaan korjauksessa ja toivotaan, että saadaan pian kuntoon.

Niko@SoneraPartio

Niko, pliis! Lopeta Vauvalla surffailu ja toivominen, ja mene töihisi. Ei tämä ole hyvää asiakaspalvelua, että täällä Vauvalla asiaa selitellään. Hyvää asiakaspalvelua on se, että ne pirun vehkeet oikeesti toimii. Hus töihin siitä!

:)

Vierailija
8/21 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa Sonera, itsehän olette kehottaneet käynnistelemään uudelleen? 

Vierailija
9/21 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös ihan kyllästynyt Soneran yhteyksien temppuiluun. Miksei näitä vaan saada toimimaan?

Älkää Nikoa kiusatko, voihan olla, että hänen työnsä on tiedottaa Soneran asioista sosiaalisessa mediassa eikä korjailla yhteyksiä.

Vierailija
10/21 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Jumalan selän takana ongelmat on ihan päivittäisiä.

Vierailija
11/21 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös ihan kyllästynyt Soneran yhteyksien temppuiluun. Miksei näitä vaan saada toimimaan?

Älkää Nikoa kiusatko, voihan olla, että hänen työnsä on tiedottaa Soneran asioista sosiaalisessa mediassa eikä korjailla yhteyksiä.

Ei Nikoa kukaan kiusaakaan. Ihan läpällä oman kommenttini (mene töihin) heitin, koska olihan se hassua tulla Vauva-palstalle ja nähdä keskustelun kommenteissa moinen tiedote.

Vierailija
12/21 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko tällaiset netti(katu)partiot ihan ok? Eivät ainakaan auta muiden liittymien asiakkaita hädässä. Ovatkohan muutenkin jotain ex-kriminaaleja?

Vierailija
13/21 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän teleFinlandia, mutta ihmettelen miksi netti toimii mutta perus puhelu ja tekstarit ei...

14/21 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se on ihan eri veijarit meillä korjaushommissa ja itse keskityn tähän netti / somemaailmassa viestimiseen :) Ihan tyhjänpäiväisiä en olisi tullut edes höpisemään, mutta halusin kertoa että puhelimia ei kannata käynnistellä uudelleen.

Tällaisia nettipartioita on aika vähän olemassa, mutta meillä tätä on touhuttu jo pidempään. Pyritään auttamaan ihmisiä Soneran tuotteita ja palveluita koskevissa kysymyksissä. Samalla toimitaan myös Soneran silminä ja korvina eri keskustelupalstoilla. Välitetään aktiivisesti ihmisten palautteita ja ideoita eteenpäin.

Niko@SoneraPartio

15/21 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän teleFinlandia, mutta ihmettelen miksi netti toimii mutta perus puhelu ja tekstarit ei...

TeleFinland liikennöi myös Soneran verkossa, joten tämä johtuu samasta vikatilanteesta. Kannattaa pitää puhelin päällä ja odotella rauhassa vikatilanteen korjaantumista. Ei siis kannata käynnistää laitetta uudelleen, koska silloin ei välttämättä löydä enää nettiyhteyttä uudelleen. 

Niko@SoneraPartio

Vierailija
16/21 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ääniviestejä pysty kuunnella, koska oma puhelin jossa Soneran liittymä, ilmoittaa että ainoastaan hälyytyspuhelut onnistuu.

Onneksi on olemassa Elisan työpuhelin ja liittymä :D

Vierailija
17/21 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ihan sama. Mä ihmettelinkin, että mikä mun puhelimeen tuli. Huh, onneksi en oo ainut näköjään.

Kauheeta, jos kännykkä rupeais sekoilemaan tällä tavalla joskus jos ois oikea hätätilanne. Mitä siinä pystyis tekemään? Ei pystyis edes häkeen soittamaan. O_o

Vierailija
18/21 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ajatelkaa jos joku jää tuonne ulos pakkaseen eikä saa yhteyttä tuttuihin, pitääkö heille soittaa hälyytyskeskuksen kautta sitten??? Mahtaa olla linjat tukossa.

Vierailija
19/21 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta DNA:n asiakkaana useammalla liittymällä ja nykyisin netilläkin, ongelmia ollut vain kerran, kesto 0,5 h.

En vaihda.

Vierailija
20/21 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

SoneraNiko on av-mamma:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi