Mieheni on 40-vuotias, kun esikoisemme on täysi-ikäinen
Ja on aina ollut huolehtiva ja hyvä isä, parempaa en olisi osannut edes toivoa. Kaikki nuoret isät eivät ole hulivilejä.
Kommentit (32)
Ensimmäisen lapsen syntyessä mieheni oli juuri täyttänyt 23 vuotta. Hän on aina ollut ihana isä, paras mahdollinen. Nyt lapset ovat jo aikuisia.
Tyttäreni mies oli nelikymppinen, kun heidän esikoisensa syntyi. Hänkin on aivan mahtava isä.
:O Yli puolet ikääni kommentoivista veikkaa minua peruskouluikäiseksi. Ja olen 23v (tyttö). Jos kiikuttaisin mukanani jotain pentua niin siihen varmasti joku puuttuisi :DD
Pikkuveljeni isä on 76 kun veikka tulee täysi-ikäiseksi.. Äiti siihen aikaan 59, mitä aika monet luokkakaverienikin vanhemmat ovat kyllä olleet lukiossa ollessani.
Vierailija kirjoitti:
Omillamme mekin olemme toimeentulleet ja lapsemme elättäneet, vaikka esikoisen 19-vuotiaana saimmekin. Nyt lapset ovat jo 21, 17 ja 14 v, ja me vanhemmat nelikymppisiä. Nuoriso opiskelee ja kaikki asuvat vielä , onneksi talossa on tilaa. 😃
Mikset vieläkään ole mummo? Mikseivät lapsesi tee niin kuin sinä?? Kauanko vielä täytyy odottaa? Entä jos sinä jo haluuuuut??
Mun tytär täytti Ruotsissa 18-vuotta kun olin 34v.
Vaimo ei tätä tiedä eikä vanhemmatkaan. Se on minun pieni salaisuus. Varsinainen esikoinen on nyt kaksivuotias. Meillä on lystiä kotona kun vaimo käy töissä.
Vierailija kirjoitti:
:O Yli puolet ikääni kommentoivista veikkaa minua peruskouluikäiseksi. Ja olen 23v (tyttö). Jos kiikuttaisin mukanani jotain pentua niin siihen varmasti joku puuttuisi :DD
23-vuotias ei tosiaan ole mikään tyttö. Eikö sinulla ole ammattia/korkeakoulututkintoa? Olet viisi vuotta sitten päässyt ylioppilaaksi?
Minä ja mieheni täytetään 43 sinä vuonna kun esikoinen täyttää 18v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omillamme mekin olemme toimeentulleet ja lapsemme elättäneet, vaikka esikoisen 19-vuotiaana saimmekin. Nyt lapset ovat jo 21, 17 ja 14 v, ja me vanhemmat nelikymppisiä. Nuoriso opiskelee ja kaikki asuvat vielä , onneksi talossa on tilaa. 😃
Mikset vieläkään ole mummo? Mikseivät lapsesi tee niin kuin sinä?? Kauanko vielä täytyy odottaa? Entä jos sinä jo haluuuuut??
Mitä ihmettä sä sekoilet, eiköhän jokainen päätä tuollaiset asiat ihan itse? Mun lapset lisääntyvät just silloin kun itse kumppaninsa kanssa haluavat, minulla (tai sinulla) ei ole siihen mitään sanottavaa. Pitäisköhän sun tarkistaa lääkitys, tuollainen ihminen ei takuulla ole terve eikä tasapainossa. 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
23-vuotias ei tosiaan ole mikään tyttö. Eikö sinulla ole ammattia/korkeakoulututkintoa? Olet viisi vuotta sitten päässyt ylioppilaaksi?
Neljä vuotta sitten, miten se tähän liittyy...? Olen kyllä tytöttelyyn niin tottunut sekä tuttujen että tuntemattomien taholta etten kiinnitä siihen mitään huomiota. Jos joku ikinä naiseksi sanoisi niin varmaan särähtäisi korvaan (ei ole kokemusta) :D Kaikkeen tottuu. Pelkään etten siti näytä nuoremmalta vanhana vaan rupsahdan tästä suoraan näyttämättä ikinä nuorelta aikuiselta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä sä sekoilet, eiköhän jokainen päätä tuollaiset asiat ihan itse? Mun lapset lisääntyvät just silloin kun itse kumppaninsa kanssa haluavat, minulla (tai sinulla) ei ole siihen mitään sanottavaa. Pitäisköhän sun tarkistaa lääkitys, tuollainen ihminen ei takuulla ole terve eikä tasapainossa. 😉
Onneksi sellainen on joka täällä tällaista odotetusti aloittaa huutelemaan ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nykyään kannata hankkia ammattia tai tutkintoja. Paremmin saa tukia kun ei ole mitään ammattia. Työvoimatoimistokaan ei voi pakottaa mihinkään muuhun kuin hakemaan kouluun.
Minun isä täytti 44 viikkoa ennen kuin täytin 18. Äiti paria kuukautta myöhemmin 45. M22