Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***MAALISKUISET keskellä viikkoa (ke-to)***

15.02.2006 |

Onnea vielä kerran Lily ja Simbucca. Nyt voidaan ryhtyä veikkaamaan sitten seuraavaa " jakautujaa" :)

Meikeläinen se taasen toikkaroi ylös sängystä ennen seiskaa...pläähh

Palaan raportoimaan kuulumisia lisää iltapäivällä, kunhan kotiudun sieltä äippäpolilta. Mukavaa päivää toivottelee,

uneton maisa rv 34+4

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin niitä maaliskuisia lapsosia vaan alkoi putkahdella. :) Jotenkin konkretisoi tätä omaa odotuksen jäljellä olevaa vähyyttä..

Kohta neuvolaan.

SEV ja maha-asukas 35+0

Vierailija
2/56 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=crimson] Niin, kukakohan jakautuu seuraavaksi...? Onnittelut vielä Simbucalle ja Lilylle tytöistä! Onneksi kaikki oli mennyt molemmilla hyvin ja tytöillä oli kokoakin ollut ihan kivasti. Toivottavasti jaksavat tulla kertomaan kuulumisiaan meille!

Tänään ajattelin mennä vähän ostoksille. Ja pyykkikoneen laitoinkin jo pyörimään, ensimmäiset vauvanvaatteet on siellä pyörimässä!

Tänään tuleekin taas urheilua telkkarista, yhdistettyä, kumparelaskua ja jääkiekkoa! Taidanpa katsoa...

NapNap rv37+0 [/color]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Lilylle ja Simbucalle!

Uskomattoman ihanaa, kun saa oman nyytin nyt jo kotiin.

Meillä oli eilen synnytysvalmennus ja tuli kyllä niin iso hinku saada oma vauva kotiin omaan syliin.

Toinen äippälomapäivä menossa ja sain ikäviä uutisia heti aamusta. Mummani on kuollut. :( Olo on melko karsee. Iltapäivällä olisi vielä neuvolalääkäri. Ei yhtään huvittaisi mennä sinne. Vielä kun vauvan asento tuolla masussa on epäselvää. Toivottavasti on rt. Muutenkin olo on NIIN yksinäinen, kun oon yksin kotona. Oli pallko tulaa nettiin surffailemaan ja saada muuta ajateltavaa...

Tinttu81

rv 34+6

Vierailija
4/56 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli ihan liikuttunut olo noista ensimmaisista vauva-uutisista.. Ihan niinkuin Katjuska sanoi, niin toivottavasti en minakaan sentaan ihan joka uutista taalla vetistele!!!

Mulla on muutenkin mielialat heitelleet ihan laidasta laitaan viimeisen parin paivan aikana. Itkukohtauksia ilman syyta, jotka sitten silmarapayksessa saattava vaihtua nauruksi, tai toisinpain. Onkohan normaalia, vai olenkohan tulossa hulluksi??? Enteileekohan tama lahestyvaa synnytysta vai mita. Tanaan on kylla ollut lupaavampi alku paivalle, joten peukut pystyyn etta hormonit pysyy aisoissa!

Tuossa just varailin lentoja Aidilleni ja siskolleni tanne huhtikuussa. Ollaan vasta kesalla tulossa Suomeen, joten ihana etta saavat nahda vauvaa ennen sita ( ja mina heita!!!!).

Hauskaa paivanjatkoa kaikille, ja jannityksella odotamme lisaa uutisia..

Browniette 36+6

Vierailija
5/56 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoitteluni Mummasi puolesta. Olimme koneella yhtaikaa, enka huomannut viestia aiemmin.

Jaksamisia

-B-

Vierailija
6/56 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä mainio päivänaloitus kun vauvauutisia oli kaksin kappalein!

Eilen illalla luin uusinta Vauva-lehteä ja siinä juttua synnytyssairaalasta.Mulle tuli kans ihan himo päästä jo laitokselle.Taidan olla hieman poikkeava kun olen aina viihtynyt sairaalassa.Odotan jo kovasti synnytystä,siis ihan positiivisessa mielessä vaikka tiedän ettei se joka hetki mukavalta tunnukaan.

Oma vointi nyt hyvä kun asunnon lämmöt saatiin laskettua normaalille tasolle.Eilen oli neuvolakin.Kaikki oli hyvin,painoa oli tullut viikkoa kohti ehkä vähän liikaa - 1,1 kg - mutta kokonaisuudessa ollaan edelleen alle 10 kg joten ei tarvinnu huolestua.Jonkun verran saattoi olla myös siitä kuumuudesta johtuvaa turvotusta.Terkkari arvioi vauvan painoksi noin 3,1 kg ja tulimme tulokseen että jos syntyy lähellä la niin paino jää siihen 3,5 kg tuntumaan.

Nyt aamupalalle!

Pikkarainen 37+6

Vierailija
7/56 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt me aletaan sitten jakautumaan.

Onnea vauvansa saaneille vielä kerran.

Olen lukenut päivittäin teidän kuulumisia, mutta kirjoittaminen on jäänyt vähemmälle.

Kuulumisia nyt täältäkin eli eilen oli neuvola ja kaikki näytti olevan ihan hyvin. Valkovuotonäyte kuitenkin otettiin ja katsotaan onko tulehdusta, kun sitä on tullut vähän enempi kuin normaalisti.

Maha tuntuu kokoajan kivikovalta ja vauvakin liikkuu reippaanlaisesti.

Neuvolassa kun mitattiin sf mittaa niin alkoi repimään alavatsaa ja oli pakko nousta välillä istumaan sattui niin paljon, mutta meni ohi alle minuutissa. Neuvolantätikin sanoi vaan, että saattoi olla kovempi supistus. sf mitta oli 33,5 eli hieman keskikäyrän yläpuolella ja painoa tullut yhteensä 12 kiloa.

Päivät alkaa tuntuu tosi pitkille, kun ei oikein keksi mitään tekemistä.

Vauvallekin alkaa olemaan kaikki valmiina.

Jossain vaiheessa tuntui, että ei uskalla mitään valmiiksi laittaa, mutta pikkuhiljaa näin on tullut tehtyä. On niin vaikea vieläkin uskoa, että meille on kuuden vuoden yrittämisen jälkeen vihdoinkin vauva tulossa.

Miten te muut saatte ajan kulumaan?

onnea kaikille loppuraskauteen ja kohta meillä kaikilla on se odotettu pieni nyytti sylissä.

hipu 37+3 tai 38+0

Vierailija
8/56 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ekaksi surunvalittelut Tintulle mummasi pois menon johdosta.

Etkö saisi ketään sinne kaveriksi, ettei tarvitsisi yksin olla?

Mie voi hyvin kuvitella kuinka pahalta ja yksinäiseltä tuntuu, miun mummo kuoli kun odotin esikoistani ja kun äiti asiasta puhelimitse ilmoitti niin olin yksin kotona. Ois ollu kiva jos joku olis sillä hetkellä tukenani ollut.

Paljon voimahaleja täältä sinulle!!

Tulimpa tuossa juurikin lääkäristä ja nyt on sitten päivä pilalla, kun ei lekuri enää antanu ' lupaa' lähteä autolla reissaamaan pohjosiin. =(

Elikkäs kaulakanava oli lyhentyny 2cm:iin ja kohdun ulkosuu oli sormelle auki. Meinasi että kun on nuita supistuksia kuiten aikas paljon, niin ompi riski että vaaveli sitten kesken matkan saattaapi päättää syntyä.

Ei sillä, ihan kiva että edistystä on tapahtunu ja toukka joskus saattaapi uloski haluta, vaan mie niiiiiiiiiin oisin halunnu vielä lähtiä käymään ku miun hyvä ystävänikin on juuri vaavelin saanut (2.2.06).

Sanokaa uskallanko ottaa riskin ja lähteä vielä reissuun???????

Muuten kaikki ok, RR 115/80, sf-mitta 32cn (1cm pienempi ku viikko sitten ;)) ja paino oli tipahtanu 300g. Koko saldo tällä hetkellä +4kg.

Turvotusta löytyy ja vauvan sykkeet oli hyvät (140).

Isyyslomista ym. on ollu puhetta, meillä ei oo vielä päätetty pitääkö mies koko isyysloman putkeen vaiko kuten esikoiselta että viikko alkuun ja loput myöhemmin. Talviloma hänellä on ens viikolla, kun meidän piti sinne Lappiin lähteä, mutta pahalta näyttää tällä hetkellä..

Joku oli käyny vaunu ostoksilla ruotsissa, onko siellä vaunut eullisempia kuin täällä?

Onko kellään kokemuksia miten on Tallinnassa?

Josko sitä sitten laivalle uskaltaisi kuiten lähteä...

En tiiä , kamala harmistus on nyt pääällä eikä ajatus oikein kulje, parempi kait vetää peito korviin ja unta palloon, josko vaikka vähän helpottais kurjaa oloa ja mieltä..

-Mie ja mussukka rv 34+6

Vierailija
9/56 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=deeppink]Onpa jännää, nyt niitä vauva uutisia alkaa sitten sadella! Oma masuasukas toki saa vielä pysyä sisuksissa, on vielä niin pieni. Mukava kuitenkin lukea toisten uutisia :)

TINTULLE pahoittelut mummosi johdosta :' ( Jaksamista!

Täällä nukuttiin huonosti, ei taas aamuyöllä saanut kunnolla unta ja hereillä kukuin. Sitten naapurit aloitti karmean huutamisen joskus kaheksalta ja siihen se uni sitten loppuikin. Paikkojakin jo kolotti niin, että parempi oli nousta. No, olo ei kuitenkaan ole mitenkään väsynyt, mutta tietysti sitä nyt nukkuis kunnon öitä, kun se vielä on mahdollista...

AJAN KULUTTAMISESTA oli puhetta, mulla alkaa olla koti aika kunnossa vauvaa varten. Sairaslomalla olen ollut nyt neljättä viikkoa ja maanantaina alkaa äippäloma. Tänään pesin viimeiset vauvan vaatteet mitä on olemassa täällä kotona. Roikun netissä, käyn kaupassa, koitan vähän ulkoilla, leivon ja laittelen ruokaa. Siinäpä ne päivän sisällöt. Välillä vähän tylsistyttää. Tänäänkin tulossa vieraita, että kyllä sitä aktiviteettia viikkoihin aina kertyy. Ens viikolla onkin sitten synnytysvalmennusta sun muuta. Ystäviä olen myös koittanut tavata enemmän, nyt kun on aikaa. Perjanaina aion kokeilla, miten shoppailu sujuu, en ole aikoihin käynyt.

Mulla ois huomenna neuvola ja jännittää, onko paino taas pompannut... No ei kai sitä auta murehtia. Taidankin houkutella tuon ukkelin tuosta ulkoilemaan, niin ei mene aivan laakereilla lepäilyksi tämä homma!

Hyviä vointeja kaikille! Ja kukahan seuraavaksi synnyttää???

~cadavera&muru~ rv34+3

Vierailija
10/56 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas kirjoittelen pitkästä aikaa. Lukemassa käyn mutta en tiiä mikä siinä kirjottamisessa niin vaikeeta on. =)

Taas yksi todella huonosti nukuttu yö takana. Ensin monta vessa reissua ja sit valvoin kolmesta viiteen. Olis ihana nukkua kunnon yö unet mutta tuntuu että niihin menee viä n. puol vuotta=)

Onko teillä kellään ilmenny vauvalla extralyöntejä sydämmessä? Mitä niille tehty? Meillä niitä ilmeni tosin oli rauhottunu jo kun kavin kontrollissa äitipolilla, mutta silti huolettaa hiukan. Onkohan ne vaarallisia. Muuten on kaikki menny hyvin. Vauva on nyt n.2300g ja syntymäpainoksi veikattu 3kg. Mites muilla koko veikkauksia?

Mutta nyt jatkaan aamutoimia.

Pauke ja siiri-antero 36+5

Vierailija
11/56 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että vauvoja syntyy maaliskuisillekin! Itselläkin kova " kiire" jo päästä mahasta eroon, mutta saishan toi poika vielä pari viikkoa kasvaa...

Tintulle voimia! Koita olla murehtimatta liikaa;=(

Neuvolassa todettiin sokeria pissassa ja ens viikolle sokerirasitus. Ihan samalla viikolla on ku oli esikoisellakin ja kaikki arvot oli testissä sitten normaalit. No menen tietenkin, kun kerran halutaan seurata tilannetta. Muuten arvot ok ja neuvolan mukaan mulle vasta nyt tullu 10kg vaikka oma vaaka näyttää 11kg. Sf mitta huitelee yläkäyrän yläpuolella 36 cm.

Taas ma neuvola. Jotenkin ärsyttää ravata siellä muutaman päivän välein varsinkin, kun sitä raistustakaan ei oo keretty tekemään.

Toivottavasti ens ma tapaamiseen pääsee porukkaa eikä kaikki ole jo synnärillä;=)

rv36+1

Vierailija
12/56 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuminen on täälläkin vähän heikkoa. Aina tuntuu, että jostain kolottaa tai painaa ja pari kertaa yössä täytyy ainakin nousta vessaan. Onneksi pystyn nukkumaan tai lojumaan aamulla pitkään sängyssä tai nukkumaan päiväunet, kun vanhemmat lapset on hoidossa. Sairaslomaan vielä kolme päivää ja sitten alkaa virallisesti se äitiysloma.

Tuntuu uskomattomalta, että kohta on itselläkin oma vauva sylissä, kun maaliskuisiakin on syntynyt jo kaksin kappalein, ellei jo enemmänkin. Ei mallattaisi odottaa, vaikka näin " kokeneenakin" synnyttäjänä pelottaa.

Huomenna olen menossa Hyvinkään äitiyspolille keskustelemaan synnytyspelostani, vaikka oikeastaan pelkään enemmän sen nopeutta, kun sinänsä synnytystä, repemiä tms. Kunhan vaan ehtisin sairaalaan ja ehtisin saada kivunlievityksen, niin niin sitten voin huokaista. Haluaisin käynnistyksen ihan sen takia, että aiemmat synnytyksen ovat olleet aika rajuja ja nopeita, niin olisi parempi olla jo valmiiksi sairaalassa, kun koko homma alkaa. terveydenhoitaja ei pitänyt sitä mitenkään huonona ideana vaan pikemminkin ihan järkevänä, mutta sairaalassahan se päätös asiasta tehdään. Täytyy vaan toivoa, ettei mene itkeskelyksi koko keskustelu, jos ei vaikuta onnistuvankaan. Onko kellään muulla koskaan käynnistetty aiemman nopean synnytyksen takia tai oletteko kuulleet vastaavasta?

oskarinoma 34+1

Vierailija
13/56 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=Limegreen]Nyt näitä maaliskuisia varmaankin rupeaa pikkuhiljaa syntymään. Saan liikuttuneena listaa sitten päivitellä, kun oottelen mossen syntymää, taitaa nimittäin tääkin vauveli mennä isosiskonsa tavoi yli. Ainakin oon siihen asennoitunut, niin jospa se ylimennyt aika ei sitten olisikaan niin tuskaa miljoonien puheluiden ja kyselyiden kanssa.

Voimia ja jaksellusta [b]Tintulle[/b]!

[b]mie_itte[/b] kyseli reissuun lähdöstä... Minä kyllä jättäisin pitkät reissut väliin, jos lääkäri sitä kerran suositellut. Eihän ois kiva ruveta vaavia maailmaan pusaamaan jossain tienpenkalla. Enkä kyllä laivallekaan lähtisi, vaikka siellä varmasti lääkärit paikalla, mutta kuitenkin.

Tänään alkoi virallisesti mun äitiysloma, ei kylläkään muuta päivärytmiä mitenkään, kun kotona oon jo ollu. Jännää aatella, että 5 viikkoa laskettuun aikaan. Jospa sitä pikkuhiljaa rupeis pesemään niitä vauvanvaatteita. Tänään ollaan illalla menossa Hyvinkään sairaalaan tutustumaan. Ei siellä vissiin sen kummempia tapahdu, mutta on ihan kiva mennä kattoo millaset fiilikset saa, kun jotenkin en kauheen innoissani sinne oo menossa synnyttämään, kun oon kuullu sen henkilökunnasta aika paljon huonoa. Ja jos illan jälkeen tuntemukset samanlaisena, niin ehdin vielä vaihtaa kättärille. Mä itse esikoista synnyttäessä tykkäsin kättäristä, vaikka monet ovatkin sanoneet sitä laitosmaiseksi, eikä kellään aikaa asiakkaalle. Neuvolatäti kyllä sanoi, että hän on kuullut jokaisesta sairaalasta niin hyviä kuin huonojakin puolia aikalailla yhtä paljon ja niinhän se varmaan on... Toivottavasti tänään mulle jää miellyttävä kuva Hyvinkäästä!

Omaan ( . ) samaa valitusta kuin aiemminkin. Eilen illalla tunsin pari vähän kipeämpää supistusta. Olivat siis ihan ensimmäisiä tässä raskaudessa. Nivuset kipeet aina vaan, välillä vihloo jo tuonne alapäähän, oisko vauva punkemassa itseään alaspäin? Sais kyllä hieman laskeutuakin, kun on niin älyttömän kipee tuo rintalasta. Huomenna neuvola...

Nyt meen päiväunille, kun neiti on kerhossa.

-Monkey ja mosse rv. 35+0-

Vierailija
14/56 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ensiksi kiitos onnitteluista =)

Ehdin vähän aikaa olemaan koneella kun sain neidin äsken nukkumaan. Tai sain ja sain. Ei toinen jaksa kovin kauaa olla hereillä ja vaipan vaihdon jälkeen kun syöttää niin nukahtaa syliin vaikka täytyisi vielä jaksaa röyhtäistäkin. Tosin on niin hyvä tuttipullo(?) ettei paljon ilmaa mene ja saa kuuntelemalla kuunnella tuleeko sitä röyhtäisyä. Monesti en ole kuullut eikä silti ole pulauttanut nukkuessakaan.

Eli helppo tapaus on vielä toistaiseksi mikä on tosi ihanaa nimittäin aika rankkaa herätä ja pumpata maito, vaihtaa vaippa ja syöttää ja 3h välein (aina klo 3,6,9,12 ja yöllä samoin). Eli käytännössä äidille jää aikaa 2h nukkua tai puuhastella siinä välissä kun melkein 1h menee aina yhteen " rumbaan" . Tätä jatkuu siihen asti, että paino on 3kg ja sitten voi antaa toisen nukkua ja herätä syömään silloin kun itse haluaa.

Maito nousi jo toisena päivänä synnytyksestä ja ekana parina päivänä tarvittiin lisämaitoa, mutta nyt oma riittää varsin mainiosti ja vähän jää ylikin.

Mulla paino on jo miinuslukemissa lähtöpainoon verrattuna ja saankin olla tarkkana, että itse ehdin syödä. Heti huomaa jos ei juo/syö tarpeeksi niin maitoa alkaa myös tulemaan vähemmän.

Vähän on kieltämättä väsy, mutta jo ensimmäinen yö kotona teki terää kun sai vähän paremmin nukuttua kuin sairaalassa ja jaksaa/ehtii nyt jopa netissäkin piipahtaa kun tyttö nukkuu. Miehestäkin on ollut suuri apu ja sovittiin, että varsinkin hänen vapaapäivinä hoitaa osan syötöistä ja vaipanvaihdoista niin mäkin saan nukkua välillä vähän pidemmän tovin.

Nyt meen taas itse vauvan viekkuun nukkumaan hetkeksi ennenkuin neiti herää, tai minä herätän hänet ;)

Ps. Synnytyksestä jäi tosi hyvät muistot vaikka pikkuisen tulikin tikattavaa. Jos joku pelkää niin kaikki menee varmasti omalla painollaan ja kätilöt pitää hyvää huolta äidistä synnytyksen ajan. Eli ei kannata stressata etukäteen, vaikka varmasti helpommin sanottu kuin tehty. Ja mukavaa loppuodotusta teille kaikille! Odottelen, että perästä tulette ja päästään yhdessä rupattelemaan vauva-arjesta =)

Vierailija
15/56 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla että teillä kaikki lähtenyt mukavasti käyntiin. Ja kyllä se 3kg tulee nopeasti täyteen. Muista vaan itse levätä ja syödä hyvin. Niin ja laitahan vauvasta kuvia sitten rinkiläisille niin päästään ihastelemaan pikkuista. Tuntuu vaan kun näkee pieniä vauvoja et oma pysyy masussa ikuisesti. Ehkä mä sen pusken ulos ennen esikoulua ;).

Palailen taas kun jotain uutta kerrottavaa!

Kati (37+3 ja 18 päivää laskettuun)

Vierailija
16/56 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, et vauvoja alkaa putkahdella ja kokoakin jo hyvin. Itsellä esikoinen 2730g ja oli huomattavasti " heikompi" kuin toinen 3300g. Siksi toivon, et tämä kolmonen saisi pysyä masussa ainakin 1.3. asti.

Tämä rohkaisuksi nille jotka jo odottavat, et tulisi jo ulos. Ihania nyyttejä ovat ja kieltämättä välillä on jo itselläkin kärsimätön olo...

Huomenna pitäisi lähteä junalla Keski-Suomeen mummolaan ja kotiutua ennen seuraavaa neuvolaa oliko se nyt ensi keskiviikkona. Lääkärineuvola on vasta to 2.3. eli rv 37+5 eli aikas myöhään. No katsotaan olenko silloin jo synnyttämässä :-) olisi miehen ja mummon synttäripäivä.

Vointi minulla ihan mukava, vauvanvaatteet laatikossa. Eilen pesin sitterin ja kaukalon päälliset. Nyt pitäisi laittaa ne paikalleen. Sängyn pohja pitäisi nostaa ja laittaa pinnasuojus paikalleen. Vapautu vasta pikkuveikalta. Nämä näitä pikkujuttuja, jotka voin vaikka hoidattaa miehellä :-)

Nyt odottelen et keskiveli heräisi. Mummi vei jo esikoisen laskee Stigalla.

Hyviä talvipäivänodotuksia kaikille!

Miikku ja masumyllerö 35+4

Vierailija
17/56 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvauutisia...

Meillä netti yhteys takkuillu enkä siksi ole päässy pinoileen moneen päivään, mutta että YHTENÄ KAPPALEENA OLLAAN EDELLEEN..valitettavasti : (

Pinna on tosi piukeella tän oman TODELLA KÖMPELÖN ja väsyneen olotilan takia ja olen kieltämättä aika räjähdysaltis. Lapsillekin tuli äsken huudettua kun ei jaksa kuunnella niitten riitelyä..Ei kai riitelisi jos mä jaksaisin olla kehittämässä tekemistä koko ajan..Huoh. Omaa syytä siis kaikki ja mies vielä iltavuorossa. Lisäksi pukkaa flunssaa : (

Kuten siis voinette kuvitella..olossa ei erityistä muutosta ole tapahtunu. Supistelee, närästää, väsyttää, liitoskivut on ihan järkkyjä jne. Jos tää tätä helvettiä on koko lout mahd vielä 5 viikkoa niin voin sanoa että olen synnyttänyt 5 viikkoa. Säännöllisiä suppareita ei ole eikä kovin kipeitäkään mutta tosi epämukavia ja kun tuota alapäätä särkee ja yöllä en nuku. Tämä kolmas raskaus ehdottomasti vaivaisin ja kipein.

Uskalsin silti laittaa kutsut menemään kuopuksen synttäreille reilun viikon päästä..Tuskin pääsen/joudun niitä perumaankaan...En tiedä enään itsekään mitä toivon..Toisaalta haluisin jo synnyttää..toisaalta haluisin saada ne synttärit vietettyä ekana..Toisaalta en odota enään mitään. Mutta silti en sovikkaan erityisiä menoja enään. Äh varsinainen noidankehä.

Perjantaina menen taas tayssiin kontrolliin ja olis niin ihan kuulla taas jotain hyviä uutisia kuten että paikat olis alkanu edes avautuun tms näitten lievien suppareitten johdosta. Ja viiltelyjen ansiosta. Teksi mieli jäädä jo sairaalaan vähän lepäämään..edes pariksi päiväksi..kotona kun se ei onnistu.

Nyt menen lukemaan vanhat pinot jotta pääsen jyvälle missä on alkuviikko menty. Palailen taas jos tämä meidän netti vaan toimii..Moiks!

Vierailija
18/56 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin samassa tilanteessa kun ollaan noiden lapsien suhteen niin voin vain antaa ymmärrystä ja heitellä sinne pitkää pinnaa. Yritä saada vähän levättyä ja koita saada muksut jonnekin vähäksi aikaa.

Meillä kanssa käden vääntö esikoisen nukkumisesta. Ei sit nukkunu, mut pysy sentään tasaan asti omassa huoneessa. Näytin kellosta et sit kun viisari ylhäällä niin saat tulla pois huoneesta. Ja tulikin sit vähän yli 2. Kuopus vetelee sikeitä senkin edestä. Kohta pitäisi herätellä. Pelkään ettei vaan ole tulossa taas kipeeksi...

Niin noistä alakivuista, et mullakin ne kivut on enimmäkseen alhaalla ja liikkeet sattuu. Supistele ei niinkään. Johtuukohan näistä useista raskauksista...

KOvasti jaksamista sinne.

Miikku

Vierailija
19/56 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

järkyttyneenä luin että ensimmäiset maalismasukit ovat jo syntyneet!! Hurjasti onnea Lilylle ja Simbucalle! Itse en vain ole vieläkään sisäistänyt sitä miten loppusuoralla jo ollaan ja siksi tuntuu hurjalta että porukka alkaa jo harvenemaan. Olisi varmaan siis syytä minunkin tajuta ennen synnäriä..viikkoja on toki vähemmän kun la on siellä maaliskuun lopussa mutta kuitenkin.

Hetkeen en ole ehtinyt kirjoittelemaan mutta sen verran olen pinoja seurannut että Lyytikin vauvakin kääntyi onneksi raivontarjontaan. Yes! Varmaan olit yhtä helpottunut kuin itsekin taannoin.

Omaan oloon ei mitään uutta, koiran kanssa kävely on muuttunut lyllerrykseksi reippaan kävelyn sijaan. Yöt ovat mitä ovat ja omalle kohdalle sopii täydellisesti jonkun kirjoittama kuvaus vessareissuista ja sitten hereillä kolmesta kuuteen aamulla.. Mikään asento ei kohta enää tunnu hyvältä. Vasemmalla kyljelläkään ei tahdo enää saattaa olla, ja aamulla on oikea kylki sitten niin puuduksissa että juuh...

Sen verran piristystä oli päivässä, että kävin kampaajalla ja tarkoitus olisi pystyä vielä rojahtamaan kosmetologin penkkiinkin ennen h-hetkeä. Selällään en saata olla mutta voinee tehdä hoidon puoli-istualtaankin.

Tarvikkeet alkaa olla kasassa, sänky haetaan huomenna ja loput kamat kavereilta viikonloppuna. Hui, päivät vaan vähenee entisestään.

H 34+3

Vierailija
20/56 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en ihan väärin muista niin Lyytikki ainakin taisit olla harmissas, että vauva joutuu sokeritarkkailuun synnyttyään?

Meidän tyttö joutui pienen syntymäpainon vuoksi vastasyntyneiden tarkkailuosastolle sokeriarvojen tarkkailuun. Kuulema sekä pieniä, että isoja vauvoja tarkkaillaan vaikka äidillä ei olisikaan mitään oireita ollut.

Siellä vierähti vuorokausi ja sitten hän pääsi mun kanssa osastolle. Koko viikon ne otti kantapäästä niitä verikokeita ja kyllä mulla teki pahaa kun toista pisteltiin vaikka mitään oireita ei ollut ja arvot olikin hyvät koko ajan.

Toisaalta onhan se mukava, että ovat tarkkoja.

Nyt neiti kovasti katselee paikkoja tossa vieressä ja täytyy mennä pitämään seuraa sen hetken kun jaksaa hereillä olla.