Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos multa joku mies kysyisi aiempien kumppaneiden määrää

Vierailija
18.01.2016 |

Niin sanoisin määräksi noin 100 miestä. Jos mies ei sitä kestäisi, niin en menettäisi yhtään mitään.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menettäisi mitään vaikka jättäisin vastamaatta koko kysymykseen.

Vierailija
2/44 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mieskään menettäisi yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en sitä kestäisi.

Vierailija
4/44 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä molemmat voittaisi siinä tapauksessa.

Vierailija
5/44 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää loppuelämää kissojen ja mielialalääkkeiden kanssa, ap.

Vierailija
6/44 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää loppuelämää kissojen ja mielialalääkkeiden kanssa, ap.

Sä olet varmasti tällainen typeryyksien kyselijä?

Vierailija
7/44 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteaisin että riippuu laskentatavasta, onko ryhmäseksi yksi kumppani vai pitääkö kaikki laskea erikseen ja pitääkö laskea nekin joiden kanssa vain suuteli alasti vaikka kaulasta alaspäin ei muuta tehtykään vai...

Luultavasti tässä vaiheessa kysyjä on joko häipynyt tai innostunut.

Vierailija
8/44 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voisin kysyä tuollaista ihan oman terveyteni takia. Suusyöpä ei ole kovin kiva asia tulevaisuudessa.

Vierailija
9/44 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse voisin kysyä tuollaista ihan oman terveyteni takia. Suusyöpä ei ole kovin kiva asia tulevaisuudessa.

Mahdollisten tulevien kumppaneiden takiako niistä pitäisi pitää kirjaa. Mä en todellakaan osaisi tuohon vastata, eikä kukaan ole sitä koskaan kysynyt. Puoliso tietää että niitä on ollut useampia mutta ei tarkkaa määrää kun en näe mitään tarvetta muistella vanhoja edes laskeakseni heitä.

Vierailija
10/44 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaisi oikeasti perustaa perheen naisen kanssa jolla on ollut 100 kumppania ? Siis tehdä lapsia spermaviemäristä ? Panemiseen tuollaiset 100 miehen naiset ovat oikeastaan parempiakin.  

Ja niinhän ne yleensä kakkosvaimoja ovatkin. 

Vierailija
11/44 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahdollisten tulevien kumppaneiden takiako niistä pitäisi pitää kirjaa. Mä en todellakaan osaisi tuohon vastata, eikä kukaan ole sitä koskaan kysynyt. Puoliso tietää että niitä on ollut useampia mutta ei tarkkaa määrää kun en näe mitään tarvetta muistella vanhoja edes laskeakseni heitä.

No jos ei terveydestään huolestuneen kumppanin takia osaa edes arvioida kuinka monelle on persettään jakanut, niin ohhoh. Taidat olla melkoinen huithapeli naiseksi.

Vierailija
12/44 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vastaan, että niitä on ollut satoja ja voin kertoa kumppanille sitten kuinka hyvä / huono hän on muihin verrattuna ja mitä mieltä olen hänen peniksen koosta.

Vierailija
13/44 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka haluaisi oikeasti perustaa perheen naisen kanssa jolla on ollut 100 kumppania ? Siis tehdä lapsia spermaviemäristä ? Panemiseen tuollaiset 100 miehen naiset ovat oikeastaan parempiakin.  

Joku, joka haluaa perheen, mutta ei saa ketään muuta naista. Ei kukaan muu.

Vierailija
14/44 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos perheen perustaminen olisi syy miksi mies tuota tiedustelee, voisi unohtaa koko asian. Ehkä eka olisi ollut parempi tiedustella voisinko kuvitella (vielä) perustavani hänen kanssaan perheen.

Vierailija
15/44 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen vastaus kyllä riittää ja osaan vetää siitä johtopäätöksen suhteen jatkoa ajatellen.

Vierailija
16/44 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos ei terveydestään huolestuneen kumppanin takia osaa edes arvioida kuinka monelle on persettään jakanut, niin ohhoh. Taidat olla melkoinen huithapeli naiseksi.

Terveydentilani on mm. puolisolleni tainnut selvitä näiden yli kahden kymmenen vuoden aikana selvitä melko hyvin. Ja ei todellakaan ole tarvinnut edes heittää arvioita... osaisin varmaan jos kokisin sen jostakin syystä tarpeelliseksi.

Vierailija
17/44 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en haluaisi miestä jolta pitäisi piilottaa eletty elämä.

No, olinkin jo lähemmsä 30 ennenkuin löytyi sellainen jonka kanssa edes harkitsin pidempää suhdetta.

Vierailija
18/44 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en haluaisi miestä jolta pitäisi piilottaa eletty elämä.

No, olinkin jo lähemmsä 30 ennenkuin löytyi sellainen jonka kanssa edes harkitsin pidempää suhdetta.

Itsehän en tahdo miestä, jolle kumppaneiden määrällä on väliä. Siksi valehtelisinkin kumppaneiden määrän noin suureksi.

Ap

Vierailija
19/44 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen vastaus kyllä riittää ja osaan vetää siitä johtopäätöksen suhteen jatkoa ajatellen.

Ei sun tarvitsisi vaivautua koska mä olisin ehtinyt jo vetää johtopäätökset kysymyksestä.

Vierailija
20/44 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sun tarvitsisi vaivautua koska mä olisin ehtinyt jo vetää johtopäätökset kysymyksestä.

Toivottavasti ja hyvinkin luultavasti emme koskaan edes tapaa, joten säästymme molemmat ajanhukalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan