Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos multa joku mies kysyisi aiempien kumppaneiden määrää

Vierailija
18.01.2016 |

Niin sanoisin määräksi noin 100 miestä. Jos mies ei sitä kestäisi, niin en menettäisi yhtään mitään.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse voisin kysyä tuollaista ihan oman terveyteni takia. Suusyöpä ei ole kovin kiva asia tulevaisuudessa.

Mahdollisten tulevien kumppaneiden takiako niistä pitäisi pitää kirjaa. Mä en todellakaan osaisi tuohon vastata, eikä kukaan ole sitä koskaan kysynyt. Puoliso tietää että niitä on ollut useampia mutta ei tarkkaa määrää kun en näe mitään tarvetta muistella vanhoja edes laskeakseni heitä.

Tuollainen vastaus kyllä riittää ja osaan vetää siitä johtopäätöksen suhteen jatkoa ajatellen.

Ei sun tarvitsisi vaivautua koska mä olisin ehtinyt jo vetää johtopäätökset kysymyksestä.

Toivottavasti ja hyvinkin luultavasti emme koskaan edes tapaa, joten säästymme molemmat ajanhukalta.

Tapaamisesta en osaa sanoa ellet ole sitten tyyppejä jotka tapaavat naisia vain kysyäkseen näiltä mm. entisistä, nykyisistä tai tulevista suhteista tms. Mutta joo hyvin todennäköistä että et koskaan edes pääsi sinne asti että tuon kaltaisen kysymyksen kysyminen olisi jotenkin todennäköistä.

Vierailija
22/44 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ajatella, että vaikka ihmisellä olisi satamäärin entisiä sänkykumppaneita, niin yhtään sen parempi hän ei siltä pohjalta ole sängyssä. Hyvä sängyssä ei ole yhtä kuin liuta vaihtuvia satunnaisia kumppaneita ja paljon sekalaista hinkkaushistoriaa aina kun tuli pienikin impulssi mahdollisesti haluta jotain juuri tavattua. Se on kyllä jotain ihan muuta. :) Itse en ole millään tavoin seksivastainen, päin vastoin ja olen hyvinkin avarakatseinenkin, mutta kyllä minusta on fakta että jos sinne sänkyyn on tullut tavan mukaisesti mentyä miltei kenen tahansa kohdalle osuneen vähänkään yhtymishaluisen kanssa, niin niillä valinnoilla menettää sen mitä tulisi toisenlainen tien valitessaan. Ja jos menneisyytensä valehtelee... no, tarviiko edes sanoa mitään. Ja älliä omaava kyllä tajuaa yhtä jos toista, vaikka siellä täällä pomppinut väittäisi olevansa jotain muuta kuin on.

Enkä sido tätä ajatusta sukupuoleen! Minusta yhtä lailla mies jolla on ollut sadoittain seksikumppaneita, on jo ajatuksenkin tasolla vastenmielinen. Ihan eka ajatus on kaikki ne piilevätkin sukupuolitaudit. Toka on sekalainen daamilauma, rasite, josta ihan varmasti jää ne roikkujatkin soittelemaan uudestaan ja uudestaan.

Kumppaneita saa olla ollut ja kenellä tahansa jo elämää eläneellä toki onkin ollut, mutta jos määrä pompsahtaa tasolle "panin aina sen minkä kerkesin, mietin vasta jälkeenpäin, joten voi pojat kun lääkekuuria meni" niin on joukko parisuhdetasokkaita ihmisiä, jotka eivät enää kuulu sen yksilön mahdollisesti saatavien piiriin. Ja yrittää valheella sitä, no se ei kannata. Olen esim. itse ikäni selvinnyt ilman tauteja, ja todellakin aion selvitä jatkossakin. Jos olisin ottanut vällyihini jokaisen halukkaan, niin varmastikaan tilanne ei olisi tämä! Heitä kyllä on ollut vähintäänkin omiksi tarpeiksi... Tosin täytyy todeta että tulijoiden taso on ylipäätään aina ollut hyvä. XD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse voisin kysyä tuollaista ihan oman terveyteni takia. Suusyöpä ei ole kovin kiva asia tulevaisuudessa.

Mahdollisten tulevien kumppaneiden takiako niistä pitäisi pitää kirjaa. Mä en todellakaan osaisi tuohon vastata, eikä kukaan ole sitä koskaan kysynyt. Puoliso tietää että niitä on ollut useampia mutta ei tarkkaa määrää kun en näe mitään tarvetta muistella vanhoja edes laskeakseni heitä.

Tuollainen vastaus kyllä riittää ja osaan vetää siitä johtopäätöksen suhteen jatkoa ajatellen.

Ei sun tarvitsisi vaivautua koska mä olisin ehtinyt jo vetää johtopäätökset kysymyksestä.

Toivottavasti ja hyvinkin luultavasti emme koskaan edes tapaa, joten säästymme molemmat ajanhukalta.

Tapaamisesta en osaa sanoa ellet ole sitten tyyppejä jotka tapaavat naisia vain kysyäkseen näiltä mm. entisistä, nykyisistä tai tulevista suhteista tms. Mutta joo hyvin todennäköistä että et koskaan edes pääsi sinne asti että tuon kaltaisen kysymyksen kysyminen olisi jotenkin todennäköistä.

Ei osunut arvauksesi.

Vierailija
24/44 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei osunut arvauksesi.

Nyt kyllä hiukan kiinnostaa tietää mitä sitten arvailit.

Vierailija
25/44 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en haluaisi miestä jolta pitäisi piilottaa eletty elämä.

No, olinkin jo lähemmsä 30 ennenkuin löytyi sellainen jonka kanssa edes harkitsin pidempää suhdetta.

Itsehän en tahdo miestä, jolle kumppaneiden määrällä on väliä. Siksi valehtelisinkin kumppaneiden määrän noin suureksi.

Ap

Anonyyminäkin kuitenkin täsmensit, että ei niitä noin paljoa ole? Ja sitten ihmettelet mitä väliä sillä on.

Sadat kumppanit syövät "lutkan" mielenterveyttä. Vaikka sitä ei kukaan ikinä kysyisi, niin alitajunta muistuttaa "PORTTO PORTTO PORTTO - ei sinua kukaan halua". 

Vierailija
26/44 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro rehellisesti. Kannattaa varmaan vähän pehmentää vastausta, kuten että sulla on ollut syy paneksia ympäriinsä, mutta olet viisastunut. Kaikilla on menneisyys ja ei sille voi enää mitään. Jos hän on sinusta aidosti kiinnostunut, hän ymmärtää kyllä.

Vierailija
27/44 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies skitsoilee aina näiden kysymysten kanssa. Olen pyrkinyt vähättelemään kokemuksiani (vaikka tavattiin yli 40-v:nä, ei kai kukaan voi kuvitella kenenkään olevan neitsyt silloin enää...), mutta hän kyselee yksityiskohtaisesti kaikenlaista. Sitten alkoi ärsyttämään ja menin piruuttani kuvailemaan yhtä ryhmäseksikertaa kahden miehen kanssa ja ehdotin, että olisi kokeil!la uudestaan, suostuisiko hän toiseksi. Naama oli näkemisen arvoinen! Eipä ole kysellyt sen jälkeen...

Vierailija
28/44 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka haluaisi oikeasti perustaa perheen naisen kanssa jolla on ollut 100 kumppania ? Siis tehdä lapsia spermaviemäristä ? Panemiseen tuollaiset 100 miehen naiset ovat oikeastaan parempiakin.  

Ja niinhän ne yleensä kakkosvaimoja ovatkin. 

En koskisi tuollaiseen naiseen, jos tietäisin, että on noin jakanut itseään. Ei ole tervettä toimintaa tuollainen. M34

Vierailija
29/44 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka haluaisi oikeasti perustaa perheen naisen kanssa jolla on ollut 100 kumppania ? Siis tehdä lapsia spermaviemäristä ? Panemiseen tuollaiset 100 miehen naiset ovat oikeastaan parempiakin.  

Ja niinhän ne yleensä kakkosvaimoja ovatkin. 

En koskisi tuollaiseen naiseen, jos tietäisin, että on noin jakanut itseään. Ei ole tervettä toimintaa tuollainen. M34

Eikä kukaan normaali nainen koskisi mieheen, joka puhuu seksistä itsensä jakamisena. Jotkut meistä naisista katsos nauttivat seksistä.

Vierailija
30/44 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi sata kuin nolla.

Vierailija
31/44 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin kahdeksantoista vuotiaana omanikäiseni tytön kanssa, jolla oli ollut jo kolmen vuoden aikana yli 20 eri poikaa. Tiesin jo silloin paneskelevani (aina kondomilla) tätä vain huvikseni, enkä ikinä mitään vakavampaa edes kyseisen horon kanssa pohtinut. Pari vuotta tuli seurusteltua paremman puutteessa, kunnes löysin fiksumman.

M24

Vierailija
32/44 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vaan vähättelisit sitä oikeaa määrää, vai?

Terveisin Naispelko22

Vierailija
33/44 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko22

Valehtelisin suuremmaksi. Oikea lukunihan ei ole lähelläkään tuota. En vain halua miestä, jolle entisten kumppaneiden määrällä olisi väliä. Pääseepähän idiootista eroon. Onneksi harva mies kyselee tuollaisia.

Vierailija
34/44 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko22

Valehtelisin suuremmaksi. Oikea lukunihan ei ole lähelläkään tuota. En vain halua miestä, jolle entisten kumppaneiden määrällä olisi väliä. Pääseepähän idiootista eroon. Onneksi harva mies kyselee tuollaisia.

T. Ap

Vierailija
35/44 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko22

No haluaisitko sitten itse miehen jolla on sata panoa alla?

Terveisin Naispelko22

Vierailija
36/44 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä katkerinta perseenjakajan vollotusta mitä olen pitkään aikaan lukenut. Suutut siis siitä että 99% miehistä pitää toimintaasi huoraamisena? Ei kukaan normaali ihminen pidä sitä mukavana ominaisuutena kumppanissa, että puoli kylää on käyty höyläämässä. M24

Vierailija
37/44 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko22

No haluaisitko sitten itse miehen jolla on sata panoa alla?

Terveisin Naispelko22

Minä en kysele miehiltä heidän entisistä panoista, koska asia ei mulle kuulu, samoin kun mun entiset panot eivät kuulu yhdellekään miehelle.

Ap

Vierailija
38/44 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä katkerinta perseenjakajan vollotusta mitä olen pitkään aikaan lukenut. Suutut siis siitä että 99% miehistä pitää toimintaasi huoraamisena? Ei kukaan normaali ihminen pidä sitä mukavana ominaisuutena kumppanissa, että puoli kylää on käyty höyläämässä. M24

Normaalia hyväitsetuntoista miestä ei kiinnosta monenko kanssa nainen on ollut, samoin kuin normaalia hyväitsetuntoista naista ei kiinnosta monenko kanssa mies on ollut.

Vierailija
39/44 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä, kuinka monen kanssa on ollut, kuha ei oo tauteja?

Vierailija
40/44 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä, kuinka monen kanssa on ollut, kuha ei oo tauteja?

Kaikki taudit ei pysähdy kumiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan